Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 PM] Słabe ogrzewanie na biegu jałowym

ODPOWIEDZ
ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

[B3 1.8 PM] Słabe ogrzewanie na biegu jałowym

Post autor: ciemny11 » 30 lis 2018, 13:27

Witam. Mam problem z ogrzewaniem. Gdy samochód stoi na luzie to bardzo slabo nagrzewa aie nagrzewnica. Gdy stoje załóżmy w korku to musze trzymac minimum 2 tysiace obrotów zeby cokolwiek grzało, podczas jazdy na niskich obrotach jest tak samo. O co moze chodzić? 1.8 PM z LPG

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 lis 2018, 15:39

ciemny11, przyczyn pewnie jest co najmniej kilka ale na myśl przychodzi mi teraz albo słaba już pompa wody i trzeba jej wyższych obrotów by tłoczyła odpowiednie ilości wody albo przytkana nagrzewnica i zbyt mały jest przepływ przez nią a może i jeszcze coś innego np stale otwarty termostat.
WRC is for boys.
Group B was for men.

ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

Post autor: ciemny11 » 30 lis 2018, 17:12

Termostat chyba nie, temperatute trzyma normalnie, troche ponizej 90 stopni ale raczej wskaznik zaniża troche bo wentylator sie wlacza też przed 90. A może być tak ze parownik zabiera całą cieplą wode i ta nie dochodzi do nagrzewnicy? Parownik wpięty równolegle (jeden wąż do wlotu a drugi do wylotu z nagrzewnicy)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 lis 2018, 17:19

Moze tak byc, wszak parownik to nie perpetum mobile. Sam sie nie rozgrzeje a niska temperatura sprzyja teraz wiekszej mocy do parownika.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 lis 2018, 17:24

ciemny11, no, też tak może być że trochę zabiera ale powiem szczerze jeszcze nie widziałem by aż tak
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 30 lis 2018, 17:42

Piotrku nie pierwszy się na to skarży jest kilka takich tematów, ale tam byłoi powodem było brak dławików. Cieczy lżej przejść przez parownik niż przez nagrzewnicę.

ciemny11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 29 mar 2017, 21:12

Post autor: ciemny11 » 30 lis 2018, 17:56

U mnie nie ma żadnych zwężek. Przewody do parownika są poprostu wpięte w obieg trójnikami

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga