Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b3 1.8 PM] Jak stwierdzić ew. uszkodzenie ECU?

ODPOWIEDZ
qwerty12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 11 paź 2018, 09:33

[b3 1.8 PM] Jak stwierdzić ew. uszkodzenie ECU?

Post autor: qwerty12 » 24 sty 2019, 09:50

b3 1.8 PM rocznik 1991 - jak mogę sprawdzić sprawność układu ECU? I drugie pytanie: dobrze zweryfikowałem że w moim roczniku mam sterownik 443907311F?

[ Dodano: 2019-01-24, 09:50 ]
EDIT: widzę że wersja z literką "f" jest niedostępna. Czy np 443907311D z passata 1.8 podejdzie do mojego pm?

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 sty 2019, 11:38

qwerty12, jak żeś to zweryfikował?
I teoretycznie powinien być błąd zapisany w sterowniku o jego ewentualnym uszkodzeniu.

Wydaje mi się że z paska nie podejdzie.
WRC is for boys.
Group B was for men.

qwerty12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 11 paź 2018, 09:33

Post autor: qwerty12 » 24 sty 2019, 12:15

Bo mam taki problem z autem: na zimno po nocy pali i jest ok, na ciepło tak minutę po zgaszeniu tak samo. Za to jak odpalam taki średnio-ciepły, np 2h po zgaszeniu to startuje od strzała ale gaśnie po sekundzie, muszę trzymać wciśnięty gaz. Zrobiłem już chyba wszystko:
-nowy tps plus regulacja
-nowy krokowiec plus regulacja włącznika jałowego
-nowa uszczelka pod zespołem wtryskowym
-zmiana czujnika temp powietrza (na razie na potencjometr dla testów)
-nowy czujnik temp silnika

I dalej to samo. Mam wprawdzie gaz, ale od dawna nie używam żeby wyeliminować jego wpływ na rozjeżdżanie mapy. Restarty ECU itd też były. No i już nie mam pomysłu co innego może być nie tak...

A numer sterownika znalazłem na forum, że rocznik 91 ma z końcówką F bądź bez żadnej literki :P

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4658
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 24 sty 2019, 12:52

A sondę lambda sprawdzałeś? Może już umarła?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 24 sty 2019, 12:58

qwerty12, wiem jaki masz problem bo ostatnio całą masę tematów napisałeś. A próbowałeś błędy czytać może.?
WRC is for boys.
Group B was for men.

qwerty12
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 71
Rejestracja: 11 paź 2018, 09:33

Post autor: qwerty12 » 24 sty 2019, 19:19

Sonda tez nowa :D

No problem jest z tymi obrotami, falują jak głupie. Większość tematów które założyłem to składowe tego jednego. Błędy - niestety nie umiem tych kodów błyskowych wywołać :(

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 24 sty 2019, 20:17

No to się naucz bo inaczej marne twoje naprawy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga