Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABK] Pełen autochek brak rezerwy

ODPOWIEDZ
Krzysiek_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 30 kwie 2018, 21:01
Lokalizacja: Mikołów

[B4 2.0 ABK] Pełen autochek brak rezerwy

Post autor: Krzysiek_PL » 11 lip 2019, 15:30

Mam te zegary i mam brak rezerwy
komputer nie pokazuje na jaki dystans mam paliwa bo jest go tak mało, a ikony rezerwy brak
Wczoraj zalałem 61l do pełna, ale ikony rezerwy nie było :(
Ktoś wie czego może być wina ? :P


Obrazek
FSO POLONEZ CARO 1.6GLI & AUDI 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8383
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lip 2019, 17:04

uszkodzony pływak w zbiorniku albo ktos go powyginał przy zmianie pompy,

ale przy braku paliwa powinno tez i w bc pokazac "L" tutaj zeby pokazało trzeba kalibrowac.

Krzysiek_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 30 kwie 2018, 21:01
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Krzysiek_PL » 11 lip 2019, 19:36

na komputerze od spalania pokazuje 'L'
ale na autocheku nie pokazuje, a wydaje mi sie że powinien bo robiąc test to piktogram dystrybutora jest :P
FSO POLONEZ CARO 1.6GLI & AUDI 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8383
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lip 2019, 22:05

Rozkalibrowany pływak.

Żeby kontrolka zadziałała musi być na lini sensora pływaka około 9V czyli biorąc pod uwagę stabilizator 10V spadek max 1V

Choć z drugiej strony nie można wykluczyć stabilizatora nie tyle co uszkodzony co może przez słaby kontakt spada napięcie z 10V na niższe. Ale wtedy byś miał problemy z wskazywaniem temperatury silnika jak i ilośi paliwa.

Odepnij wtyczkę od zbiornika i zmierz napięcie. Jak ma 10V to wina jednak kalibracji pływaka.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2019, 22:10 przez Jarewa, łącznie zmieniany 1 raz.

Krzysiek_PL
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 30 kwie 2018, 21:01
Lokalizacja: Mikołów

Post autor: Krzysiek_PL » 11 lip 2019, 22:07

Jarewa pisze:Rozkalibrowany pływak.

Żeby kontrolka zadziałała musi być na lini sensora pływaka około 9V czyli biorąc pod uwagę stabilizator 10V spadek max 1V
Czyli jak mam to naprawić ? :)
FSO POLONEZ CARO 1.6GLI & AUDI 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8383
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 11 lip 2019, 22:16

Jak wyjdzie że masz 10V to musisz przywrucić orginalny kształt pręcika od pływaka, ale wiem że to jest nie do zrobienia bo nie wiesz jaki był;) wiec tylko metoda prób i błędów że po założeniu pompki w gnieżdzie zbiornika kiedy brak paliwa potencjometr musi być na max minimum do ogranicznika.

po tym wszystko do poprawki BC i wskaźnik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga