[80 B4 90hp czy A4b5 quattro 1.8]
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 lip 2019, 07:47
[80 B4 90hp czy A4b5 quattro 1.8]
Cześć Panowie,
Mam trochę mętlik w głowie i może ktoś zechce mi pomóc w temacie. Jestem na kupnie auta i mam na razie 2 opcje, 80B4, 2.0, 90 koni +LPG, zadbana forumowa czy A4b5 2000 rok, 1.8, 125 koni quattro + LPG od kuzyna.
80 z działu sprzedam, czyli znana. A4b5 kuzyna, mechanicznie wszystko ogarnial na bieżąco ale wizualnie do odnowienia, robione progi bo miał lekkiego dzwoni, drzwi kierowcy zaczyna ruda łapać, oklejenia podsufitka i fotele do wymiany. Kuzyn pracuje w Holandii i jeździ tym autem do Pl więc mechanicznie wszystko gra.
80 cena 8,5tys, A4 jakieś 4-5 tysi.
Na auto mam max 9 tys z przerejestrowaniem i ewentualnym pakietem startowym.
Co byście kupili?
Mam trochę mętlik w głowie i może ktoś zechce mi pomóc w temacie. Jestem na kupnie auta i mam na razie 2 opcje, 80B4, 2.0, 90 koni +LPG, zadbana forumowa czy A4b5 2000 rok, 1.8, 125 koni quattro + LPG od kuzyna.
80 z działu sprzedam, czyli znana. A4b5 kuzyna, mechanicznie wszystko ogarnial na bieżąco ale wizualnie do odnowienia, robione progi bo miał lekkiego dzwoni, drzwi kierowcy zaczyna ruda łapać, oklejenia podsufitka i fotele do wymiany. Kuzyn pracuje w Holandii i jeździ tym autem do Pl więc mechanicznie wszystko gra.
80 cena 8,5tys, A4 jakieś 4-5 tysi.
Na auto mam max 9 tys z przerejestrowaniem i ewentualnym pakietem startowym.
Co byście kupili?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1041
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Oby się tylko nie zrujnowała przez rdzę w błysawicznym czasie (szczególnie progi).A4
Jeśli oględziny potwierdziłyby ideał B4 i blacharsko maksimum co przeszła to drobne poprawki - max błotnik przód, maska, małe zaprawki itp. to z tych dwóch jestem za 80tką.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 9
- Rejestracja: 05 lip 2019, 07:47
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1041
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Prosty? Zależy z czym porównujesz, no jak dla mnie ADR wcale nie jest taki, bo masz oprócz paska również łańcuch rozrządu z napinaczem (nie jest tanie), zmienną długość dolotu i koło zamachowe dwumasowe (wieść powszechna niesie, że na szczęście trwały).
ABT przy tym to skomplikowany jak cep.
Dyskutujemy też o stanie auta, na pewno w przypadku A4 trzeba do porządku doprowadzić blacharkę, a porządna robota kosztuje. Wymęczone fotele też nie mówią nic dobrego.
B4 też jest ładnie wyposażone i to jest na duży plus.
ABT przy tym to skomplikowany jak cep.
Dyskutujemy też o stanie auta, na pewno w przypadku A4 trzeba do porządku doprowadzić blacharkę, a porządna robota kosztuje. Wymęczone fotele też nie mówią nic dobrego.
B4 też jest ładnie wyposażone i to jest na duży plus.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1041
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Wcale nie jest głupio, szczególnie że A4 jest bardziej skomplikowane. Na Audiklubie niejeden porównywał wykonanie i walory użytkowe obu aut:Zresztą głupio jest porównywać 2 różne autka.
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic ... 2&t=132673
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=1&t=87633
Szczególnie to mi utkwiło w pamięci:
Kilka miesięcy temu też rozważałem sprzedaż B4 i kupno B5 1.8. Poczytałem i zostaję z B4. Ty nie masz B4 toteż nie aż taki dylemat. Weź to co ładniejsze się trafi z tych dwóch czy też innych ofert i tyle.Baskecior pisze:Na korzyść B5 przemawiają: lepsze zawieszenie i quattro w TDI`ku.
Reszta gorsza niż w B4 , łącznie z większą ciasnotą.
[ Dodano: 2019-07-28, 08:00 ]
PS. Zwróć też uwagę na jakich częściach auto było robione, jak na taniźnie to szkoda zachodu, bo szybko trzeba będzie naprawiać jeszcze raz. Jeszcze nigdy nie wyszedłem źle płacą więcej i kupując części z wyższej półki.
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"
Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
Ja dodam że 125 kunia i q szału nie robią i jedzie to ot jako tako a spalanie rośnie
a czy ja wiem czy ten adr to taki skomplikowany zależy chyba jak dla kogo. A dodam że niektórzy to i z abt albo abk lub 1z mają problem jak coś trzeba, więc to już rzecz względna.
a czy ja wiem czy ten adr to taki skomplikowany zależy chyba jak dla kogo. A dodam że niektórzy to i z abt albo abk lub 1z mają problem jak coś trzeba, więc to już rzecz względna.
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
Golf 4 1.9tdi agr w kombi też jest dobrym wyborem ...Proste zawieszenie , zwykła pompa , 90km , itp itd.
A4 b5 to już stary grzmot i jak kupować to trzeba mocno wybrzydzać bo tego jest jak gnoju na polu ... Z kolei 80 - tek jest już mał i tutaj trzeba czasami brac na zasadzie ze jak jest to trza brać ...
A4 b5 to już stary grzmot i jak kupować to trzeba mocno wybrzydzać bo tego jest jak gnoju na polu ... Z kolei 80 - tek jest już mał i tutaj trzeba czasami brac na zasadzie ze jak jest to trza brać ...
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4640
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Mi A4 B5 wydaje się większe w środku ale to może przez to że deska rozdzielcza idzie niżej w A4 i częściej spotyka się jasne wnętrze.Baskecior pisze:Na korzyść B5 przemawiają: lepsze zawieszenie i quattro w TDI`ku.
Reszta gorsza niż w B4 , łącznie z większą ciasnotą.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Leo
- Forum Audi 80
- Posty: 3792
- Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
- Imię: Adam
- Model: Inny
- Nadwozie: Coupe quattro
- Silnik: 2,2 3B
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Słuchajta, A4 jest klasę lepszym autem niż B4 więc wybór jest oczywisty, za tą samą cenę. Szczególnie, ze zawiechę w A4 można teraz robić partiami, bo są części i nie trzeba ładować w wielowahacz bo 1.5kpln.
Przestańcie tak wychwalać b4 szczególnie ABT, bo nim jeżdżę też na codzień, i wiem co sobą reprezentuje, a z A4 też mam sporo za sobą , i nie ma porównania, absolutnie. Jeśli ktoś się boi o koszty, to jak nie ma kasy to się kupuje fiata, a nie audi.
Przestańcie tak wychwalać b4 szczególnie ABT, bo nim jeżdżę też na codzień, i wiem co sobą reprezentuje, a z A4 też mam sporo za sobą , i nie ma porównania, absolutnie. Jeśli ktoś się boi o koszty, to jak nie ma kasy to się kupuje fiata, a nie audi.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...
Audi Way of Life!
iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga