Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Cabrio 1.8 ADR] Długo pracuję na ssaniu gdy zimny

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
rogra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 cze 2007, 13:44

[Cabrio 1.8 ADR] Długo pracuję na ssaniu gdy zimny

Post autor: rogra » 26 sie 2019, 22:02

Sytuacja wygląda tak że gdy auto zimne to zdecydowanie za długo pracuję na ssaniu tym bardzieje że na dworzu jest ciepło ,na chwilę obecną została wymieniona przepustnica i zaadatowana,przepływka,czujnik temp ten zielony ,wszystkie wężyki po sprawdzane no i nie iwem co może być grane

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 26 sie 2019, 22:27

Co masz na myśli? Za wysokie obroty czy czuć benzynę w spalinach?
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

rogra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 cze 2007, 13:44

Post autor: rogra » 26 sie 2019, 22:45

maciek889 pisze:Co masz na myśli? Za wysokie obroty czy czuć benzynę w spalinach?
odpalam i auto ma obroty okolo 1200 /min i chodzi tak caly czas a po 2 minutach powinien zejsc do 850 dopiero jak rusze lub kilka razy pogazuje to wtedy spadaja

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 sie 2019, 16:42

rogra, może dobrze by było podpiąć vag'a i sprawdzić co tam w trawie piszczy.
WRC is for boys.
Group B was for men.

rogra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 cze 2007, 13:44

Post autor: rogra » 30 sie 2019, 18:48

PieterB pisze:rogra, może dobrze by było podpiąć vag'a i sprawdzić co tam w trawie piszczy.
był podpiety i pokazuje tylko błąd 17936 nastawnik wałka rorządu strona 1 a pokazuje to bo nie jest podłączony dlatego że u mnie jest mechaniczny

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 30 sie 2019, 18:56

rogra, błędy swoją drogą ale bardziej ważne bloki pomiarowe ;-)
WRC is for boys.
Group B was for men.

rogra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 cze 2007, 13:44

Post autor: rogra » 30 sie 2019, 19:37

PieterB pisze:rogra, błędy swoją drogą ale bardziej ważne bloki pomiarowe ;-)
co sprawdzic dokładnie ???

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 sie 2019, 20:38

Zobacz jakią temperaturę płynu widzi i też korekty z sondy oraz wyprzedzenie zapłonu (te dwie ostatnie rzeczy pozwolą wykluczyć lewe powietrze).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

rogra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 36
Rejestracja: 06 cze 2007, 13:44

Post autor: rogra » 10 wrz 2019, 22:25

po odłaczeniu przepływki i odpaleniu na zimny obroty są takie jak maja być czyżby przepływka robiła jaja?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga