[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112
[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112
jakmacie borykam sie z problemem jak przerobic w swoim cabrio piasty na 5 srub nie tylko ze mam ladne felgi na 5x112 ale tez aby porpawic hamowanie zaciskami i tarczami z s2
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 00:26 przez juri-gtd, łącznie zmieniany 1 raz.
Zaciski i tarcze w S2 były takie jak w 20V, a tam był rozstaw 4x108
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V
Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)
Można ząłożyć kryzy, ale to nie jest tania rzecz
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Kryza, to "przejściówka" na inny rozstaw śrub.homer pisze:a co znaczy kryzy bo ja mlody jestem nie znam sie :oops:
PS. Homer, taki młody to ty nie jesteś
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
ja pytam z ciekawości na razie ale zamierzam w przyszłości to zrobić
mniej więcej jakich części potrzebuje , chciałem założyć układ hamulcowy itp z A4 i ABS z b4 lub b3 i czy to wszystko się spasuje
i koszt na oko 1000 zł czy więcej 8-) (niektóre części chce nowe założyć)
mniej więcej jakich części potrzebuje , chciałem założyć układ hamulcowy itp z A4 i ABS z b4 lub b3 i czy to wszystko się spasuje
i koszt na oko 1000 zł czy więcej 8-) (niektóre części chce nowe założyć)
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx
w A4 z tylu np masz tarcze razem z piastami (tzn tworza jedna nie rozłączna calość) nie wiem jak jest w b4, ale mysle ze nie byloby z tym wiekszego problemu koszt takiej nowej tarczy od 65zł w góre zależy od firmy.
Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
- Krycha
- Forum Audi 80
- Posty: 5244
- Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
- Imię: Krystian
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.6 ABC
- Lokalizacja: Starachowice
- Kontakt:
Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.boostertd pisze:Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga