Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112

juri-gtd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 lut 2008, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

[B4 all] jak przerobic piasty z 4x108 na 5x112

Post autor: juri-gtd » 03 lut 2008, 23:59

jakmacie borykam sie z problemem jak przerobic w swoim cabrio piasty na 5 srub nie tylko ze mam ladne felgi na 5x112 ale tez aby porpawic hamowanie zaciskami i tarczami z s2
Ostatnio zmieniony 04 lut 2008, 00:26 przez juri-gtd, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 04 lut 2008, 09:58

Zaciski i tarcze w S2 były takie jak w 20V, a tam był rozstaw 4x108 ;-)
Są:
'85 Audi Coupe quattro 2.2 (B2/85)
'99 Audi A6 Avant 2.8 quattro Tiptronic (4B/C5)
'98 Audi A3 1.8 20V


Były:
'87 Audi Coupe GT 2.3 (B2/85) wersja US
'89 Audi Coupe quattro 20V (B3/8B)
'88 Audi 90 quattro 2.3E (B3/89)
'82 Audi Coupe GT 5E (B2/85)
'81 Audi 80 CD 5S (B2/81)

juri-gtd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 lut 2008, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: juri-gtd » 04 lut 2008, 10:58

wlasnie wiem ze tarcza s2 i 20v byla taka sam nie pamietam czy 280 czy 276 ale zalezy mi tez na tym aby uzyskac te 5 srub z powodu felg :)

Awatar użytkownika
RaKo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 674
Rejestracja: 11 paź 2007, 17:44
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraśnik

Post autor: RaKo » 04 lut 2008, 11:09

Zmienić piasty,proste <ok>

juri-gtd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 lut 2008, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: juri-gtd » 04 lut 2008, 11:13

no wlansie nie takie proste bo nie wiem od czego piasty ?? od s2 ponoc nie bo z przodu iny frez na przegub a z tylu s2 to quattro dlatego pytam czy ktos prubowal i czy wie jak to wykonac pozdr.

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 04 lut 2008, 11:41

Można ząłożyć kryzy, ale to nie jest tania rzecz ;-)
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive


Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

Awatar użytkownika
wolly
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 733
Rejestracja: 21 wrz 2007, 21:33
Lokalizacja: Szczytno

Post autor: wolly » 04 lut 2008, 14:19

no nie tania

juri-gtd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 9
Rejestracja: 03 lut 2008, 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: juri-gtd » 04 lut 2008, 15:12

co znaczy nie tania? :)

Awatar użytkownika
homer
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 392
Rejestracja: 29 mar 2007, 21:45
Lokalizacja: Sosnowiec Śląsk
Kontakt:

Post autor: homer » 04 lut 2008, 15:42

a co znaczy kryzy bo ja mlody jestem nie znam sie :oops:
SERYJNE ALE NIEZAWODNE CLUB:D
4 tłoczki na osi Club :D
Kocham Lans Club
wywoze do lasu club;)
bez Audi w garazu lecz z Audi w serduchu :(

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 04 lut 2008, 19:08

homer pisze:a co znaczy kryzy bo ja mlody jestem nie znam sie :oops:
Kryza, to "przejściówka" na inny rozstaw śrub.

PS. Homer, taki młody to ty nie jesteś ;-)
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive


Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

madazaw
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 243
Rejestracja: 09 sie 2007, 19:16
Lokalizacja: Kurpie

Post autor: madazaw » 04 lut 2008, 20:25

hmmmm, 5X112....taki rozstaw ma A4 więc potrzebujesz jedno A4. Piasta w A4 jest na oko taka sama jak w B4, ale trzeba by zagłębić sie w dane techniczne, ilość frezów na przegubie itd.
Adam

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 26 gru 2008, 22:56

ja pytam z ciekawości na razie ale zamierzam w przyszłości to zrobić

mniej więcej jakich części potrzebuje , chciałem założyć układ hamulcowy itp z A4 i ABS z b4 lub b3 i czy to wszystko się spasuje

i koszt na oko 1000 zł czy więcej 8-) (niektóre części chce nowe założyć)
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
boostertd
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 83
Rejestracja: 17 lut 2008, 16:04
Lokalizacja: Chełm

Post autor: boostertd » 27 gru 2008, 11:20

w A4 z tylu np masz tarcze razem z piastami (tzn tworza jedna nie rozłączna calość) nie wiem jak jest w b4, ale mysle ze nie byloby z tym wiekszego problemu koszt takiej nowej tarczy od 65zł w góre zależy od firmy.
Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
Szrebrna Szczała :)

BYŁO: B4 1,9TD
JEST: S6 C4 4,2 V8 i C180

Awatar użytkownika
wujo1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3937
Rejestracja: 28 lip 2008, 00:15
Lokalizacja: Sk-Ce

Post autor: wujo1 » 27 gru 2008, 13:59

nie chce się bawić w takie coś chce to zrobić porządnie :-)
The Power of TDI! Bez Dymu Nie Ma Ognia!

Rebeca Linares,Asa Akira,Lupe Fuentes,Joanna Angels,Marie Luv,Britney Private,Lucy Belle,Aleska Diamond Jane Kyle,Sophie Lynx :)

Awatar użytkownika
Krycha
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5244
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:47
Imię: Krystian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Starachowice
Kontakt:

Post autor: Krycha » 27 gru 2008, 14:02

boostertd pisze:Myśle że taniej i szybciej zrobić reduktory z 4x108 na 5x112, na CultStyle.pl użytkownik djbros robi takie adaptery aluminiowe koszt w ok 500zł za komplet, a sprawa bedzie o tyle prostsza w porównaniu z 4x100 ze nie bedzie sie pokrywac zadna sruba
Gadałem z nim. Powiedział, tak jak mówisz 500zł za komplet. Tylko tak koło jest skręcone na 4 śruby i ciężko jest dostać odpowiednie śruby do skręcenie piasty z adapterem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Koła i felgi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga