Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 3a] czujniki hala i spalania stukowego

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 03 cze 2008, 11:59

tylko w tym momencie to już alternatywy nie ma , benzyna droga jak cholera a ropa jeszcze bardziej :/ . zresztą w pozostałych autkach nie miałem problemów z gazem tu też nie oprócz tego nieszczęsnego przyduszania, ale tak jak pisałem to było przed zagazowaniem i na benzynie jest bardziej odczuwalne.

pomęczę te uszczelki dolej posprawdzam wszystkie czujki, tylko czasu mi brak :evil: bo jeszcze muszę w międzyczasie od ciebie sprężynki założyć i powymieniać wszystkie gumki na zawieszeniu :mrgreen: ale powolutku.....będzie coraz klepiej :mrgreen:
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 03 cze 2008, 15:57

Trzeba jezdzić na tym do czego sptoworzy jest silnk i podzespoły
- dokladnie. Zgadzam sie w 101%. Pozorne oszczednosci na gazie zaraz wrócą ze zdwojoną siłą.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
Problem z akumulatorem? Zapraszam.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 21 cze 2008, 22:33

no i stało jestem po wymianie oringów i całego tego ustrojstwa, fakt było już trochę wyrąbane. Ale teraz to jest masakra. Samochód prawie nie chciał odpalić , zamulony i wogule do d.... Ale naprowadziło mnie to na usterkę (przynajmniej tak mi się wydaje).
Otóż silnik ma za bogatą mieszankę na paliwie i lpg :evil: . Strzelam teraz w przepływomierz. Samochód zaczął lepiej jeździć i odpala od kopa po poluzowaniu opaski od dolotu (czyt. ciągnie lewe powietrze). NArazie tak jeżdżę, teraz pytanie czy wymiana przepływki??? czy coś jeszcze mogę zdziałać aby ja uratować :evil:
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

Awatar użytkownika
k44761
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 684
Rejestracja: 16 kwie 2007, 21:41
Lokalizacja: DLU / DKA

Post autor: k44761 » 22 cze 2008, 09:59

Tak stalo sie dlatego, ze caly czas jezdziles na bogatej mieszance, a lewe powietrze ciagnal przez oringi wtryskow. Teraz mu to ograniczyles, wiec ma za bogata.

Dla benzyny sprawdz:
1. czujnik temperatury plynu
2. ustawienie sruby regulacji mieszanki w przeplywomierzu oraz potencjometr przeplywomierza.
3. regulator cisnienia paliwa +pompa
3. zawor elektrohydrauliczny (roznica cisnien w rozdzielaczu na zaworze (sterujacego i komorowego) ma wynosic przy odlaczonym zaworze 20kPa.
4. sonde lambda (wystarczy miernikiem analogowym, ma byc nie za wolna).

Jesli chodzi o gaz, pytaj Danka.
Audi A8 D2 4,2 2001 AQF QUATTRO
Audi A3 8L 1,9 1999 AHF
BMW 5 E39 2,5 TDS

Elektronika/elektryka samochodowa. Serwis klimatyzacji LUBIN tel. 510-861-605
Problem z akumulatorem? Zapraszam.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 22 cze 2008, 20:24

no właśnie na gazie też to występuje więc raczej punkty 3,4,5 odpadają :/ (a szkoda)
punkt pierwszy był brany na początku 2 czujniki i to samo bez zmian :evil:

czyli zostaje ta nieszczęsna przepływka :evil:

przeczytałem masę postów na temat tego "badziewia" ale za cholerę nie wiem jak się za to zabrać w tym modelu silnika. Ma ktoś jakiś dobry opis z fotkami????
Było b3 3A + blos
jest:
--------Vectra A C20NE----------
------- Omega 3.0 MV6 x30XE----------

dawjak24
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5
Rejestracja: 23 cze 2009, 18:01
Lokalizacja: Krosno

Silnik sie dławi!

Post autor: dawjak24 » 13 lis 2009, 20:30

Witam! Mam problem z dławieniem się silnika 2.0 ABK. Zapłon ustawiony według procedury, czujnik temp. wymieniony na orginalny z salonu i przekaznik nr.30. Świece i przewody WN na Beru, czujnik spalania stukowego iΩ sonda wymieniona tez na Bosch. Spalanie w granicach ok 8 l.Na vagu brak błedów. Jeszcze jedno! przepływka sprawna bo sprawdzałem z innej Audi .Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga