Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4] hmm... spreżyny

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Audi B4 2.0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 21 sty 2008, 10:27
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

[b4] hmm... spreżyny

Post autor: Audi B4 2.0 » 05 paź 2008, 12:06

Witam. mam do wyboru 2 komplety sprezyn do b4 sedan, otóż stoja u znajomego 2 B4 na czesci i jedna ma zółte sprezyny założone a druga czerwone i mam pytanie czy kolor ma jakies znaczenie w twardosci? i ile mm moge obniżyc max(teraz mam oponki 195x65, 15 cali, na wiosne mam w planach 205x55 lub 50) zeby amory nie siadly, dodam ze bylem na sprawdzeniu amorów i maja przednie 84% skuteczność takze jak nowki sa:)
pozdro

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 paź 2008, 13:51

Audi B4 2.0 pisze: i mam pytanie czy kolor ma jakies znaczenie w twardosci?
Zupełnie nie ma znaczenia. <ok>
Audi B4 2.0 pisze:i ile mm moge obniżyc max
Gdzies kiedys przyjeło sie ze do -35/-40mm nie trzeba zmieniać amorów, jesli chodzi o to czy sie nie wyleja, ale jesli chodzi o własciwości jezdne to jest bzdurą bo takie auto prowadzi sie juz całkiem beznadziejnie. Nie powiem juz o -60mm plus twardy amor na naszych drogach to wogole sie nie sprawdza, auto duzo gorzej na nierówniej nawierzchni trzyma sie i prowadzi niz na ori zawiasie. Z prostej przyczyny te zawiszenia nie maja nic wspołnego ze sportem tylko z wizualnym obnizeniem kosztem własciwości jezdnych.

Awatar użytkownika
Audi B4 2.0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 21 sty 2008, 10:27
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Post autor: Audi B4 2.0 » 05 paź 2008, 14:14

czyli wniosek taki ze tylko wyglad wizualny daje takie obniżenie? To że twrarde zawieszenie gorzej sie trzyma drogi nierownej to wiem ale ponoc na równej nawierzchni lepiej? Zreszta spróbuje jak bedzie lipa to orginal zakładam

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 05 paź 2008, 15:08

Tak na równej nawierzchni siłą rzeczy auto trzyma sie lepiej, na nierównej tragedia. Najwiekszy problem nie jest z prwadzeniam auta po dziurach tylko z zahamowniem go <ok>

Awatar użytkownika
Audi B4 2.0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 21 sty 2008, 10:27
Lokalizacja: okolice Rzeszowa

Post autor: Audi B4 2.0 » 05 paź 2008, 16:20

ale ty mowisz o zahamowaniu auta na seryjnych kolach z obnizonym zwiechem czy z szerszymi balonami? to ze z szerszymi balonami gorzej sie hamuje to wiem ale ze obnizonym pierwsze slysze :roll:

topgear68

Post autor: topgear68 » 05 paź 2008, 22:13

Audi B4 2.0 pisze:szerszymi balonami gorzej sie hamuje
:shock: :?:

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 06 paź 2008, 13:24

Genralnie szersza opona lepiej zatrzymuje auto, o ile jej profil nie jest zbytnio przesadzony ;-) a co do niższego i twardszego zawieszenia to przeciez wystarczy sobiew wyobraźic jak przy hamowianiu podskakuje koło przy sztywnym zawieszeniu co powoduje wydłużenie drogi hamownania na nierównej nawierzchni a zwłacza kiedy w aucie jest ABS to juz całkiem tragedia.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga