Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Obroty schodzą za nisko

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
sony190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 25 paź 2009, 18:02
Lokalizacja: Elbląg

[B4 ABK] Obroty schodzą za nisko

Post autor: sony190 » 16 wrz 2012, 17:14

Witam.
Od tygodnia mam problem z obrotami tzn. na biegu jałowym obrotomierz pokazuje ok 700 obr gdzie zawsze miałem 900.O co może chodzić?dodam, że nie szarpie silnikiem a raczej chodzi chyba normalnie.Więc skąd ten nagły spadek obrotów?

mariusz122
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 137
Rejestracja: 06 cze 2009, 23:32
Lokalizacja: Legnica

Post autor: mariusz122 » 16 wrz 2012, 17:54

Przyczyn może być wiele-niebieski czujnik,przepływomierz,magiczny przekażnik nr.30,a najprawdopodobniej coś z krokowcem.Szukaj na forum bo o ABK i obrotach było milion razy.
Razem z kolegą TIGHE i HERMES zapraszam fanatyków z legnicy,okolic i nie tylko na comiesieczny spot w legnicy.Szukajcie na Spoty,zloty,grupy lokalne.Dolny Śląsk,legnica.Twórca tematu-TIGHE.

Awatar użytkownika
sony190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 25 paź 2009, 18:02
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: sony190 » 16 wrz 2012, 19:50

Szukałem dzisiaj przez długi czas i podobnego problemu nie znalazłem.Co może być z krokowcem?

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 17 wrz 2012, 01:00

Do wyczyszczenia. Najlepiej pomoczyć w nafcie przez noc a potem nasmarować. Koniecznie nasmarować. Jak to nie pomoże to można myśleć dalej. Najpierw zrób to.

Awatar użytkownika
sony190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 25 paź 2009, 18:02
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: sony190 » 17 wrz 2012, 21:04

Więc obstawiacie tylko krokowca?zrobię to w weekend bo w tygodniu niestety nie mam na to czasu.Wtedy dam znać.

Awatar użytkownika
masteretsam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 176
Rejestracja: 30 gru 2009, 13:46

Post autor: masteretsam » 22 wrz 2012, 19:25

U mnie obroty potrafiły wariować przez przepływomierz, jeśli masz kogos kto ci porzyczy to spróbuj przelożyć i zobacz jaki efekt.

Awatar użytkownika
sony190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 25 paź 2009, 18:02
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: sony190 » 23 wrz 2012, 19:56

No i jestem w kropce.Przełożyłem krokowca z ABK ojca i dalej to samo, przekaźnik nr 30 i nic..przepływka działa w porządku, klapka się nie zacina.Więc co może być nie tak?

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 23 wrz 2012, 20:05

jakie masz obroty po odpaleniu na zimnym silniku np. po nocy?
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR

mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

Post autor: mwmen » 23 wrz 2012, 20:07

Miałem podobny problem z tym że niekiedy miał tak że falował a przyczyna był czujnik położenia przepustnicy jak masz możliwość podmień ,u mnie wszystkie problemy z obrotami zniknęły .
KUPIĘ --US-Y DO CABRIO !!!!!!
--PIASTY PRZÓD S2

Awatar użytkownika
sony190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 25 paź 2009, 18:02
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: sony190 » 23 wrz 2012, 20:27

U mnie nie falują tylko stoją w miejscu..po nocy mam jakies 900 może 950 obr..gdzie znajduje się ten czujnik?

mwmen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 69
Rejestracja: 13 gru 2010, 18:58
Lokalizacja: Wiązowna/Wawa

Post autor: mwmen » 23 wrz 2012, 20:38

U mnie też nie zawsze falowały ale miałem tak że nieraz stały za nisko a nieraz za wysoko . Ten czujnik jest tak jak by pod przepustnicą ,odkręcany jest od dołu , bedziesz widział ,wpięta jest do niego szeroka kostka
KUPIĘ --US-Y DO CABRIO !!!!!!
--PIASTY PRZÓD S2

Awatar użytkownika
sony190
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 66
Rejestracja: 25 paź 2009, 18:02
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: sony190 » 23 wrz 2012, 20:42

Będę musiał rzucić na to okiem bo kończą mi się pomysły :mrgreen: .

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 23 wrz 2012, 20:50

Tu masz filmik jak sprawdzić go multimetrem http://www.youtube.com/watch?v=PvhVMJkFeXc&feature=player_detailpage

[ Dodano: 2012-09-23, 20:53 ]
tu masz jeszcze temat może Ci pomoże b4-20-abk-lpg-czujnik-polozenia-przepus ... 47515.html
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
ignac112
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 740
Rejestracja: 30 cze 2012, 18:40
Lokalizacja: Mrągowo, Warm-Maz.
Kontakt:

Post autor: ignac112 » 23 wrz 2012, 21:36

Pod kompa podpinałeś? Chociażby zobaczyć jakie obroty wskazuje VAG a jakie obrotomierz, można też porównać temperaturę czujników itp. Możliwe i mi się tak wydaje, że czujnik temperatury uważa, że autko jest w 100% nagrzane i taką właśnie mieszankę podaje, a powinien włączyć ssanie.
http://www.youtube.com/watch?v=QaSenfJ6DgE Mój kibelek :)

http://chomikuj.pl/adrianlbd - trochę pdfów do audi i innych bzdur

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 23 wrz 2012, 22:15

Jak wystąpiło zjawisko? Nagle? Coś robiłeś przy silniku że nagle zaczęło pokazywać 700 zamiast 900 rpm? W sumie łatwiej ustalić czy owe niskie obroty wystąpiły same z siebie czy może cokolwiek robiłeś. Liczą się nawet głupie pierdoły typu zdejmowanie schowka pod kierownicą gdzie znajduje się przekaźnik 30. Wystarczy go szturchnąć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga