Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3/1.8/JN/lpg] nie dostaje paliwa na wtryski

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
wojtbert
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 138
Rejestracja: 13 kwie 2009, 17:09
Lokalizacja: Nałęczów/Lubelskie

Post autor: wojtbert » 05 maja 2009, 14:04

Witam Szanownych Kolegów <piwo>
Podepnę się do tematu. Mam identyczne objawy w swojej audiczce (b4 2.0 16v quattro benz.+lpg) jak kolega moto18. A mianowicie jak silnik jest zimny odpali na 2-3 sekundy i zgaśnie , po kilku próbach załapie ale ciężko wkręca się na obroty praktycznie trzeba nogę cały czas trzymać na gazie bo inaczej zgaśnie , a jak już się zagrzeje to nie ma mowy o odpaleniu na Pb ,na gazie pali ładnie czy ciepły czy zimny. Byłem u znajomego mechanika i ten stwierdził , że rozdzielacz paliwa do wymiany bo paliwo nie dochodzi na wtryski , a pompka podaje bo go aż ochlapało jak poluzował przewód który idzie od pompki do rozdzielacza. Natomiast z rozdzielacza na wtryski paliwo już nie dochodzi. I tu moje pytanie czy mogę założyć rozdzielacz od audi b4 2.0 ale o innych numerach np. mój rozdzielacz ma numer Bosch 0438101039 ,a znalazłem taki o numerach Bosch 0438101005 ,czy numery muszą się całkowicie zgadzać co do cyfry , bo jeżeli tak to jestem uziemiony nigdzie nie mogę znaleźć rozdzielacza o identycznych numerach jak mój :cry: Drugie pytanie trochę z innej beczki, wczoraj kiedy próbowałem otworzyć maskę urwała się linka i teraz nie mogę dostać się do silnika jak mogę ją otworzyć? Pozdrawiam! I z góry dziękuję za pomoc.

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 08 maja 2009, 13:36

czester-11 chodzi ci o tom kostke co jest przy cewce zapłonowej i ida do tego przewody z dolotu podcisnieniowe jezeli o to chodzi to odpinałem i tez to samo a nawet wszystkie poodpinałem od rozdzielacza i tez nic... a własnie cos wspominałes bo u mnie sie takie jeszcze dzoiiało cos takie cuda to znaczy jak sie silnik rozgrzał to na gazie i na benzynie jak go zmuliłem to silnik inaczej pracował miał mało mocy i tak jak by pierdział z wydechu.. moze cos z kompem ??
CBR forever

Awatar użytkownika
czester-11
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 15 mar 2007, 23:09
Lokalizacja: Olsztyn/Gdańsk

Post autor: czester-11 » 09 maja 2009, 00:13

moto18 pisze:czester-11 chodzi ci o tom kostke co jest przy cewce zapłonowej i ida do tego przewody z dolotu podcisnieniowe
Nie.

przy rozdzielaczu paliwa jest po prawej kostka-nastawnik cisnienia. mozesz miec cos z kompem u mnie po jakims czasie gubi mape paliwową(resetuje sie sam), i musze mu adapotacje robic co jakis czas.

moto18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 25 gru 2008, 20:27

Post autor: moto18 » 25 maja 2009, 22:41

heh próbowałem i dalej to samo. juz nie mam pojecia co daje robic pomóżcie koledzy

Kolego, ortografia!
Ostatnio zmieniony 25 maja 2009, 22:44 przez moto18, łącznie zmieniany 1 raz.
CBR forever

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 26 paź 2013, 18:21

Witam - odgrzewam
Z powodu różnicy prądów - na jałowych obrotach ok +5ma przy 3000 obr mam ok -8ma zastanawiam się nad wymianą rozdzielacza
Mój rozdzielacz ma numer Bosch 0438101039 2.0 16V silnik 6A
znalazłem taki o numerach Bosch 0438101005
czy numery muszą się całkowicie zgadzać co do cyfry

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga