Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] włanczajace sie wentylatory

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

[80 B4 2.0 ABK] włanczajace sie wentylatory

Post autor: romeo » 02 cze 2007, 07:36

otóz te wentylatorki włanczaja sie przy tem 80*C !!!
przez to tem nie przekracza 80
-jazda w miescie koszmar 80 stopni i zaczyna sie buczenie
-wracam z trasy gasze silnik i za 2 min znowu buczenie
to latem zimą nie dojdzie nawet do 80
wymieniłem termostat(temp otwarcia 87*C)bo byłem pewien ze tu lezy przyczyna awarii niestety to samo
wymieniłem czujnik odpowiedzialny za włanczanie sie wentylatorów i dalej nic sie nie zminiło

nie mam juz pomysłów co moze byc nie tak wiec please pomóżcie :cry:

-dodam ze płyn tez wymieniłem
Ostatnio zmieniony 03 cze 2007, 15:15 przez romeo, łącznie zmieniany 1 raz.

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 02 cze 2007, 09:08

A może czujnik temperatury cieczy chłodzącej Ci szwankuje??? I na zegarach pokazuje 80 stopni... Są takie przypadki

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 03 cze 2007, 12:38

no własnie go wymieniłem to ten w chłodnicy
nic to nie dało!!!

Miro1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 75
Rejestracja: 28 kwie 2007, 18:31
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: Miro1 » 03 cze 2007, 12:42

nie w chłodnicy tylko wymień ten przy głowicy ten 3 pinowy!!! 45 PLN z EPS ;-)

Awatar użytkownika
wilu8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1226
Rejestracja: 28 lis 2006, 23:12
Lokalizacja: lubsko
Kontakt:

Post autor: wilu8 » 03 cze 2007, 12:49

kolego on ma sie tak czesto włanczać jak jest ciepło ,masz wszystko w pożadku problem leży w czyjniku lub wskazaniu w desce , miałem to samo , sprawdz czujnik jaki ma opor i czy prawidłowo sie zmienia , a ja jeszcze kilka razy mostkowałem wskaznik aby sobie powedrował kilka razy do góry to mu pomogło teraz wskazuje idealnie , sprawdz styki na płycie licznika i luty , nepewno pomoże powodzenia

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 03 cze 2007, 13:43

Wadliwe zegarki temp silnika w b4 to standard.
U mnie pokazuje co chce i jak chce, a wiem, że silnik mam dogrzany idealnie.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 03 cze 2007, 19:39

tylko gdzie tem czujnik????????????? :shock:
znalazłem jeden przy głowicy od strony kolektora 2-pinowy
ale podobno ma byc 3-pinowy tez przy głowicy
gdzie on jest dokładnie i cz ma np jakis kolor???

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 03 cze 2007, 23:33

romeo pisze:np jakis kolor
Szary koło niebieskiego.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 4624
Rejestracja: 17 lis 2006, 22:35
Imię: Andrzej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Kontakt:

Post autor: Doc » 05 cze 2007, 00:09

Dzisiaj postanowiłem naprawić swój zegarek temp.

Oczywiscie tradycyjnie. Rozmontowanie zegarów na czesci, kropla wd40 na ruchome elementy zegarka temp. i złożenie.

Działa idealnie. Wczesniej pokazywał co chciał i kiedy chciał.
2006-11-17, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi80.PL. <spoko> Ps: Polecam: iParts.pl
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - zima
Moja Audi 80 B4 2.0, 115KM - lato.

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 05 cze 2007, 15:03

ja tez wlasnie tak zrobiłem rozkreciłem przedmuchałem posmarowałem i złozyłem
i chyba nie był wczesniej zlozony tak jak powinien zlozylem go inaczej i zobaczymy jak przetestuje a czujnik znalazlem ale poczekam z wymiana

[ Dodano: 2007-06-05, 19:37 ]
dzisiaj troche pomajsterkowałem przy audiczce i dalej nie mam pojecia co moze byc nie tak ! :-x
podczas włanczania wentylatorów temp. płynu jest w granicach 80stopni(zmierzyłem termometrem)czyli zegar jest ok tez tyle wskazuje
czyli skoro termostat otwiera sie przy 87st. to u mnie on wogóle sie nie otwiera??!
te wentylatory wlanczają sie oba na raz i kreca sie na maxa nie ma wogóle 1 biegu :-(

[ Dodano: 2007-06-05, 19:45 ]
dodam jeszcze ze czujnik(ten w chłodnicy )mam 2 pinowy (niebieski)moze ma byc jakis inny
-jakie sa u was???
bo jak kupowałem w sklepie to w katalogu były 2 rodzaje 2i3 pinowe we
wtyczce jest miejsce na 3 ale jest tylko 2 i idą do niej 2 przewody

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 05 cze 2007, 19:58

Jaki termostat zakupiłeś? Może jakiś trefny?

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 05 cze 2007, 20:07

temp otwarcia 87st.cena 26zl myslisz ze wina termostatu??
jezeli mozesz to napisz ilu pinowy masz czujnik w chłodnicy

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 05 cze 2007, 20:08

Ale jakiej firmy?

Awatar użytkownika
romeo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 391
Rejestracja: 17 maja 2007, 11:20

Post autor: romeo » 05 cze 2007, 20:11

Vernet :-?
tani był :lol:

PABLO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1028
Rejestracja: 23 gru 2006, 10:27
Lokalizacja: LUBLIN

Post autor: PABLO » 05 cze 2007, 20:16

Tak też myślałem... Kiedyś spotkałem się na forum z sytuacją że ktoś zmienił termostat właśnie na taki i okazało się że był uszkodzony. Wymienił na drugi i było ok. Radziłbym kupić termostat Vahlera. Koszt ok.28zł ale przynajmniej będziesz miał pewność że termostat jest ok.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga