Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Opinie - Audi A4 B5 99 -00 2,5 V6 TDI Limo

Wszystko co nie pasuje do w/w kategorii a powinno być w dziale "Techniczne"
ODPOWIEDZ
grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Opinie - Audi A4 B5 99 -00 2,5 V6 TDI Limo

Post autor: grinch » 10 sie 2009, 18:05

.. Panowie mam pytanie
Chodzi mi o opinie na temat Audi A4 B5 rocznik 99 -2000 wersja poliftingowa :D
Z silnikiem 2,5 V6 TDI jak to wygląda z utrzymaniem finansowym tego auta, chodzi o części
(zawieszenia, silnik, hebelki) czy są to bardzo kosztowne wymiany itp ?

... I jak to jest w końcu z tym silnikiem 2,5 V6 chodzi mi tylko i wyłącznie o wersje po lifcie wiem że początkowe wersje to padaki a jak jest z tymi po lifcie i z tym silnikiem.

... Chodzi mi głównie o opinie tych osób które miały te auta i wiedzą coś na ten temat lub tym podobne, a opinie że ktoś kiedyś coś mówił to proszę sobie zostawić dla siebie.


... Z góry dzięki i Pozdro <piwo>
Ostatnio zmieniony 28 paź 2012, 17:26 przez grinch, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 sie 2009, 18:55

Grinch nie pchaj sie w ta V-ke, przyblizony koszt walkow to okolo 3 tysie. Jak juz cos to bierz V-ke po 2003r, poprawili smarowanie walków i nie padają tak masakrycznie jak przed poprawka. Koszt rozrzadu w zaleznosci jakie masz dojscie i na jakich czesciach to 1000-1500zl + robocizna. Moj znajomy ma wlasnie a4b5 po lifcie w 2.5 tdi v6 i juz raz mial awarie ukladu smarowania;/ Nie znam szczegolow ale kupe kasy wlorzyl w ten motor...
Wg mnie lepszym wyborem bylo by 1.9 TDI 110km albo AJM PD 115 <ok>
mrozowe-80-b4-aaz-gt2052v-sie-stroi-sie-t26327.html Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
BIZON GARAGE

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 10 sie 2009, 18:57

mrozoo pisze:Grinch nie pchaj sie w ta V-ke, przyblizony koszt walkow to okolo 3 tysie. Jak juz cos to bierz V-ke po 2003r, poprawili smarowanie walków i nie padają tak masakrycznie jak przed poprawka. Koszt rozrzadu w zaleznosci jakie masz dojscie i na jakich czesciach to 1000-1500zl + robocizna. Moj znajomy ma wlasnie a4b5 po lifcie w 2.5 tdi v6 i juz raz mial awarie ukladu smarowania;/ Nie znam szczegolow ale kupe kasy wlorzyl w ten motor...
Wg mnie lepszym wyborem bylo by 1.9 TDI 110km albo AJM PD 115 <ok>
... A kto mówi że ja się będę w to pchał 8-)

Awatar użytkownika
mrozoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1003
Rejestracja: 28 lut 2008, 18:17
Lokalizacja: Dąbrowa Białostocka

Post autor: mrozoo » 10 sie 2009, 19:02

trzeba na innych forach przewertowac od kiedy poprawili ten motor, ale obilo mi sie o uszy ze to 2003r. Ja bym unikal tej motorowni. Chyba ze R5 2.5 TDI w a6c4 :mrgreen:
mrozowe-80-b4-aaz-gt2052v-sie-stroi-sie-t26327.html Moja taxowka :)
hybrydowe sprzeglo na 228mm !
Sprzedam flansze pod turbiny GTB!!
Montaż turbin GTB
BIZON GARAGE

Awatar użytkownika
benek77
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 356
Rejestracja: 09 lis 2007, 16:51
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: benek77 » 11 sie 2009, 10:43

Opinii na temat tych silników jest tyle ilu jest ich użytkowników, znajomy ma takowe Audi A4 i na silnik nie narzeka, natomiast przeklina sprzęgnięty z tym silnikiem automat tiptronic, dużo zależy od tego kto użytkował auto, jak często zmieniał olej i najważniejsze czy rozrząd wymagał już ingerencji czy wszystko jeszcze przed nowym właścicielem. Jest to silnik o podwyższonym ryzyku podczas zakupu, ale z punktu widzenia jazdy jest bardzo przyjemny, ciekawy dźwięk, przyzwoite osiągi, zazwyczaj niższa cena zakupu, ale i nieco sporawe zużycie paliwa. Silniki, których oznaczenia zaczynają się na "B" mają już poprawiony rozrząd, ale nie powiedziałbym że te zmiany wyleczyły ten silnik całkowicie, druga sprawa, że takich silników nie było w B5, a dopiero w B6.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 12 sie 2009, 08:45

Powiem tak wałki,krzywki i popychacze do V6 TDI mam na stanie bo to schodzi wiec cos w tym jest, spotkałem sie tylko z paroma autami ze przy przebiegu 200 i wiecej wałki były w dobrym stanie, ale spotkałem sie róniez ze w autach po 2003roku tez wałki leciały. Jezeli stac kogos zeby zapłacic za wym rozrzadu 5 tys to moze kupowac takie autko i bedzie jeździł długo i bez awaryjnie chyba ze poleci pompa wtryskowa bo tez lubią.

Awatar użytkownika
labek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 698
Rejestracja: 11 cze 2007, 00:31
Lokalizacja: Polska

Post autor: labek » 12 sie 2009, 13:15

W 2.5 TDI zapomnij też, że diesle mało palą <ok>
AlosKnownAs marwins

Tato ten samochód jest zepsuty?
-Nie synku to diesel.

SOLD!
http://audicoupe.sol.pl/galeria/view_al ... me=album68

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 12 sie 2009, 13:19

... No jednak nie na próżno wszędzie chuczy że 2,5 TDi to padaka silnik :!:

A czy w tej budzie i roczniku wychodziły jakieś 1.9 TDI AFN-ki :?: Lub coś podobnego :?:

Awatar użytkownika
siwusek216
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 695
Rejestracja: 29 lip 2007, 11:28
Lokalizacja: Myslowice

Post autor: siwusek216 » 12 sie 2009, 13:20

labek pisze:W 2.5 TDI zapomnij też, że diesle mało palą <ok>
Dokładnie średnio 9-10L. Jeszcze nie podoba mi się zestopniowanie skrzyni biegów(manualnej) przełożenia są za krotki jak na taka moc i jazda przypomina jazdę busem.

Awatar użytkownika
B4ME
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 297
Rejestracja: 30 cze 2008, 13:02
Lokalizacja: WROCLAW/ZĄBKOWICE

Post autor: B4ME » 13 sie 2009, 10:24

grinch pisze:... No jednak nie na próżno wszędzie chuczy że 2,5 TDi to padaka silnik :!:

A czy w tej budzie i roczniku wychodziły jakieś 1.9 TDI AFN-ki :?: Lub coś podobnego :?:
A z tego co pamietam w B5 po lifie był silnik bardzo podobny do AFN'a z takimi samymi parametrami o symbolu AVG
Nowy projekt: "Blue Vario'(r)"

Mój tURBOpIERDEK (Były)
https://audi80.pl/viewtopic.php?t=18374

grinch
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1400
Rejestracja: 16 maja 2007, 14:50

Post autor: grinch » 13 sie 2009, 11:23

B4ME pisze:
grinch pisze:... No jednak nie na próżno wszędzie chuczy że 2,5 TDi to padaka silnik :!:

A czy w tej budzie i roczniku wychodziły jakieś 1.9 TDI AFN-ki :?: Lub coś podobnego :?:
A z tego co pamietam w B5 po lifie był silnik bardzo podobny do AFN'a z takimi samymi parametrami o symbolu AVG
... hehe Kondziu Ty żyjesz <ok> Wiem wiem Panowie 2,5 odpada szit i tyle :P
PS: Ty byś w końcu odpisał na tego PW którego Ci wysłałem kilka miesięcy temu :P

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 13 sie 2009, 19:27

115KM na pompo wtryskiwaczach był od 99 roku ale i też był AFN 110KM do 2000 tyś roku

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga