Witam wszystkich.
Wiadomo że tylne zaciski w naszych B4 okazały się bublem konstrukcyjnym.
Czy ktoś z was tuningował zaciski montując na nich sprężyny odbijające?
Jeżeli tak to myślę że dużo osób znajdzie się wdzięcznych za kilka fotek co, gdzie i jak.
[B4 ABK] Montaż dodatkowych sprężyn na tylnych zaciskach
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie słyszałem o takich wynalazkach, ale zastanawia mnie stwierdzenie "buble".Gulon pisze:Witam wszystkich.
Wiadomo że tylne zaciski w naszych B4 okazały się bublem konstrukcyjnym.
Czy ktoś z was tuningował zaciski montując na nich sprężyny odbijające?
Jeżeli tak to myślę że dużo osób znajdzie się wdzięcznych za kilka fotek co, gdzie i jak.
I w tym momencie proponuje zamiast uskuteczniać bez sensowny tuning i wydawać pieniądze na sprężynki, dobrze zregenerować zaciski, lub kupić nowe, wymienić linki na oryginalne, i hamulec ręczy chodzi leciutko, jednym palcem zakładasz na 2 lub 3 ząbki i trzyma dobrze. Jeśli zaciski mają 20 lat i są styrane to faktycznie ręczy w 80 się ciężko zaciąga
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11726
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
sorry za ot ale ja nie narzekam wsio chodzi jak ta lala i nie widzę powodu do jakiegokolwiek tjuningowaniaGulon pisze:Wiadomo że tylne zaciski w naszych B4 okazały się bublem konstrukcyjnym.
Jak sagem, wspomniał nasze auta mają już po ok 20 lat więc czasami to nic dziwnego że coś dolega ale żeby zaraz bubel
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
- 123krzysiek123
- Forum Audi 80
- Posty: 552
- Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.0 ABK
- Lokalizacja: Gmina Zamość
- Kontakt:
Witam
U mnie z prawym ręcznym jest coś nie tak. Da się zaciągnąć tylko na dwa ząbki i jest zaciągnięty na max i wcale nie trzyma. Z lewej strony da się więcej zaciągnąć i trzyma ładnie.
U mnie z prawym ręcznym jest coś nie tak. Da się zaciągnąć tylko na dwa ząbki i jest zaciągnięty na max i wcale nie trzyma. Z lewej strony da się więcej zaciągnąć i trzyma ładnie.
8-) keep calm and trust me i'm an engineer 8-)
Audi – Vorsprung durch Technik
ABK killer
b4-limo-abk-by-123krzysiek123-czerwona- ... 86238.html
Audi – Vorsprung durch Technik
ABK killer
b4-limo-abk-by-123krzysiek123-czerwona- ... 86238.html
Ok - znalazłem odpowiedni temat tutaj:
https://audi80.pl/b4-udoskonalenie-t ... t20908.htm
Zdjęcie przedstawia miejsce mocowania sprężyn, jednak dalej ciężko mi to sobie wyobrazić jak one się trzymają...
W innym temacie
https://audi80.pl/b4-20e-abk-sprezyn ... t33199.htm
znalazłem taki wpis:
Więc można!
https://audi80.pl/b4-udoskonalenie-t ... t20908.htm
Zdjęcie przedstawia miejsce mocowania sprężyn, jednak dalej ciężko mi to sobie wyobrazić jak one się trzymają...
W innym temacie
https://audi80.pl/b4-20e-abk-sprezyn ... t33199.htm
znalazłem taki wpis:
skibara12 pisze:Witam
Ja zamontowałem w moim ABK sprężyny z ASO 8E0 615 296 (prawa) i ASO 8E0 615 295 (lewa). 15 ZŁ sztuka.
Trochę nie leżą ale trzymają ręczny- musiałem opaską zacisnąc jedną część aby nie wyleciały.
Są z innego modelu audi ale podchodzą- trochę trzeba poprzymierzać.
Więc można!
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga