Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABK] Montaż dodatkowych sprężyn na tylnych zaciskach

ODPOWIEDZ
Gulon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 03 sie 2013, 21:37

[B4 ABK] Montaż dodatkowych sprężyn na tylnych zaciskach

Post autor: Gulon » 29 sie 2013, 15:26

Witam wszystkich.
Wiadomo że tylne zaciski w naszych B4 okazały się bublem konstrukcyjnym.
Czy ktoś z was tuningował zaciski montując na nich sprężyny odbijające?

Jeżeli tak to myślę że dużo osób znajdzie się wdzięcznych za kilka fotek co, gdzie i jak.

Awatar użytkownika
sagem
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3373
Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
Imię: Sebek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Post autor: sagem » 29 sie 2013, 20:42

Gulon pisze:Witam wszystkich.
Wiadomo że tylne zaciski w naszych B4 okazały się bublem konstrukcyjnym.
Czy ktoś z was tuningował zaciski montując na nich sprężyny odbijające?

Jeżeli tak to myślę że dużo osób znajdzie się wdzięcznych za kilka fotek co, gdzie i jak.
Nie słyszałem o takich wynalazkach, ale zastanawia mnie stwierdzenie "buble".

I w tym momencie proponuje zamiast uskuteczniać bez sensowny tuning i wydawać pieniądze na sprężynki, dobrze zregenerować zaciski, lub kupić nowe, wymienić linki na oryginalne, i hamulec ręczy chodzi leciutko, jednym palcem zakładasz na 2 lub 3 ząbki i trzyma dobrze. Jeśli zaciski mają 20 lat i są styrane to faktycznie ręczy w 80 się ciężko zaciąga ;-)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 29 sie 2013, 20:52

Gulon pisze:Wiadomo że tylne zaciski w naszych B4 okazały się bublem konstrukcyjnym.
sorry za ot ale ja nie narzekam :-D wsio chodzi jak ta lala i nie widzę powodu do jakiegokolwiek tjuningowania
Jak sagem, wspomniał nasze auta mają już po ok 20 lat więc czasami to nic dziwnego że coś dolega ale żeby zaraz bubel :-/
WRC is for boys.
Group B was for men.

Awatar użytkownika
123krzysiek123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 552
Rejestracja: 23 paź 2009, 21:43
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Gmina Zamość
Kontakt:

Post autor: 123krzysiek123 » 29 sie 2013, 21:01

Witam :-)
U mnie z prawym ręcznym jest coś nie tak. Da się zaciągnąć tylko na dwa ząbki i jest zaciągnięty na max i wcale nie trzyma. Z lewej strony da się więcej zaciągnąć i trzyma ładnie.
8-) keep calm and trust me i'm an engineer 8-)
Audi – Vorsprung durch Technik

ABK killer
b4-limo-abk-by-123krzysiek123-czerwona- ... 86238.html

Gulon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 67
Rejestracja: 03 sie 2013, 21:37

Post autor: Gulon » 29 sie 2013, 23:26

Ok - znalazłem odpowiedni temat tutaj:
https://audi80.pl/b4-udoskonalenie-t ... t20908.htm

Zdjęcie przedstawia miejsce mocowania sprężyn, jednak dalej ciężko mi to sobie wyobrazić jak one się trzymają...

Obrazek

W innym temacie
https://audi80.pl/b4-20e-abk-sprezyn ... t33199.htm
znalazłem taki wpis:
skibara12 pisze:Witam

Ja zamontowałem w moim ABK sprężyny z ASO 8E0 615 296 (prawa) i ASO 8E0 615 295 (lewa). 15 ZŁ sztuka.

Trochę nie leżą ale trzymają ręczny- musiałem opaską zacisnąc jedną część aby nie wyleciały.

Są z innego modelu audi ale podchodzą- trochę trzeba poprzymierzać.
ObrazekObrazekObrazek

Więc można! :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Hamulce tarczowe, bębnowe.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga