Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b2 1.6 td] koszt remontu silnika

Awatar użytkownika
Jurek666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 19 wrz 2008, 18:06
Lokalizacja: Krosno

[b2 1.6 td] koszt remontu silnika

Post autor: Jurek666 » 06 paź 2009, 16:39

tak jak w temacie może już jakiś użytkownik robił to i wie jaka jest cena +/-

mam na myśli
-nowe pierścienie
-rozrząd
-planowanie głowicy
-sprzęgło
-uszczelki

[ Dodano: 2009-10-06, 16:41 ]
pytam ponieważ mi dzisiaj auto paliło na 3 baniaki i olej zaczoł wyciekać zpod głowicy (stan oleju jest dobry ponad połowe
Mój dziadek :-D :-D :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 06 paź 2009, 16:46

Jurek666 pisze:mam na myśli
-nowe pierścienie
-rozrząd
-planowanie głowicy
-sprzęgło
-uszczelki

- ok 250
- ok 120
- 50
- tarcza czy komplet , regeneracja tarczy na Luk ok 70 PLN
- pojecie względne , pod głowicę metalowa 80-90 , uszczelniacze zaworów ok 20PLN , wałek 20 , pokrywa zaw. od 30-70 zależy , korba 20
i to jest Szwedzki remont ;-)
Ostatnio zmieniony 06 paź 2009, 16:50 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 06 paź 2009, 16:49

+ inne koszta które dojdą podczas prac

ja robiłem u siebie w tdi remont i na razie 2 tys mnie to wyszło a gdzie tu do końca :P:P

Awatar użytkownika
Jurek666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 19 wrz 2008, 18:06
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Jurek666 » 06 paź 2009, 16:50

sprzęgło komplet i planowanie full z uszczelniaczami i resztą

[ Dodano: 2009-10-06, 16:52 ]
slawek88yo, pocieszający jesteś :-P
Mój dziadek :-D :-D :-D
Obrazek

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 06 paź 2009, 16:54

Jurek666 pisze:sprzęgło komplet i planowanie full z uszczelniaczami i resztą
musisz sam sprawdzić to , pewnie ok 500 a jak głowa popękana prowadnice i zawory to i 1000 będzie mało więc dobrze się zastanów

[ Dodano: 2009-10-06, 17:00 ]
slawek88yo pisze:ja robiłem u siebie w tdi remont i na razie 2 tys mnie to wyszło a gdzie tu do końca :P:P
ja bym za tyle nie naprawiał , lepiej kupić za połowę tego słupek

[ Dodano: 2009-10-06, 17:07 ]
Jurek666, zastanów się dobrze bo do 1000 to słupek TDI kupisz zakładasz swoje graty i jazda i to by było coś , mogę taki swap wykonać ;-)
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 06 paź 2009, 17:26

ja bym za tyle nie naprawiał , lepiej kupić za połowę tego słupek
kupiłem i okazało się ze wał do szlifu i turbo do roboty wiec aby nie sprzedawać tego i nie pchać się w następne koszty bo kto wie co siedzi w środku zrobiłem kapitalke temu silnikowi co kupiłem

Awatar użytkownika
Vision
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 992
Rejestracja: 18 kwie 2007, 05:41
Lokalizacja: warszawa

Post autor: Vision » 06 paź 2009, 17:47

slawek88yo pisze:kupiłem i okazało się ze wał do szlifu i turbo do roboty wiec aby nie sprzedawać tego i nie pchać się w następne koszty bo kto wie co siedzi w środku zrobiłem kapitalke temu silnikowi co kupiłem
to pechozol aż tak trafić , albo ktoś winduje koszta i usterki , a to wygląda na pompę oleju
Ostatnio zmieniony 06 paź 2009, 17:50 przez Vision, łącznie zmieniany 1 raz.
uszczelnianie i modyfikacje pomp D/TD/TDI /?,
regulacja / czyszczenie / wymiana/rozrząd /wtryski itd, pomiar ciśnienia tłoki /oleju , vag

slawek88yo
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 768
Rejestracja: 21 wrz 2008, 21:44
Lokalizacja: Dąbrowa Tarnowska

Post autor: slawek88yo » 06 paź 2009, 17:49

nigdy nie wiadomo co w silniku tak naprawdę siedzi jak na własne oczy się nie sprawdzi ale nie róbmy oftopa

Awatar użytkownika
Jurek666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 19 wrz 2008, 18:06
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Jurek666 » 06 paź 2009, 22:09

jak narazie główne plany to
-rozrząd
-planowanie głowicy
-sprzęgło
-uszczelka
Mój dziadek :-D :-D :-D
Obrazek

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 08 paź 2009, 10:06

Głowica komplet z docieraniem zaworów itd około 300 zł jesli dojdą do wymiany prowadnice i zawory to koszty wzrosną do około 500 zł.
Koszt czesci tzn panewek i panwi głownych, uszczelniaczy , uszczelek, śrub itd to koszt około 1500 zł . Sprawdzenie bloku i ewentualne tulejowanie na wymiar nominalny to koszt około 250-300 zł za tuleje.
Szklanki do głowicy to koszt 25 zł za sztuke.
Sprzegło komplet około 500 zł.
Oleje i plyny tez kosztują. 10W40 4 litry około 100 zł , koncentrat Febiego (płyn chłodniczy) około 32 zł za 1,5 l.
Benzyna lub rozcienczalnik ekastrakcyjny koszt za 10l około 55-60 zł.
Turbo regeneracja koszt około 600-800 zł.
To chyba wszystkie rzeczy. Aha i jesli nie robisz sam to dolicz sobie 800-1000 zł za zrobienie tego wszystkiego.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 08 paź 2009, 11:50

Odpowiedz sobie najpierw na pytanie czy warto? Bo jesli masz zamiar pojezdzic samochodem pol roku jeszcze to mysle ze nie ma sensu sie bawic w remont, tylko kupic jakis silnik na szrocie i wsadzic. Bedzie na bank lepszy niz masz.

Awatar użytkownika
Jurek666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 133
Rejestracja: 19 wrz 2008, 18:06
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Jurek666 » 08 paź 2009, 14:44

no właśnie się zastanawiam też nad takim rozwiązaniem ale najpierw wydre silnik i zobacze co potem bo normalnie z tego silnika nie było żadnego wycieku oleju co mnie zdziwiło jak na taki przebieg
Mój dziadek :-D :-D :-D
Obrazek

bobsley6
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 212
Rejestracja: 04 gru 2007, 16:29

Post autor: bobsley6 » 08 paź 2009, 14:50

A ja uważam, ze nie ma sensu kupno starego motoru. Dlatego ze mozna sie niezle naciąć, a znając mentalność ludzi do dbałości o własne auta, to nie wierze w to, ze jakis motor ktory stoi 3 lata na szrocie zadowoli mnie w 100 % .

Awatar użytkownika
spiczi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2453
Rejestracja: 02 sty 2008, 14:48
Lokalizacja: RBR/RZ
Kontakt:

Post autor: spiczi » 09 paź 2009, 18:14

Jurek666 byłem dziś na szrocie w brzozowie i jest b2 w dość ładnym stanie (ja bym tekiej nie wyzłomował) z TD (silnik ma oznaczenie CY), pytałem gościa i mówił że turbina siadła ,a reszta niby ok. Pytałem o cene za silnik i jest dośc atrakcyjna. Jeśli masz turbo wdobym stanie, to może warto się zastanowić? O cene pytaj na PW.
Kody lakierów Audi 80
Ps:
Nie spamuj, używaj opcji szukaj.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 09 paź 2009, 19:00

A jak nie posiadasz turbiny to mrozoo ma T3 do sprzedania.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TD”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga