Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK]-duże obroty, mała prędkość !

Wszystkie sprawy związane z przekładniami, dyframi i skrzyniami biegów.
krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 18 lip 2007, 11:56

to magisterke maiales z charakterystyki trakcyjnej ?
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 18 lip 2007, 11:58

na mgr napisałem program, symulator spalania paliwa przez pojazd z silnikiem spalinowym i hybrydowym

musiałem pewne rzeczy upraszczać sobie... temu to jest takie a nie inne ;-) ale spalanie symulowało bardzo dobrze ;-)

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 18 lip 2007, 12:02

no z tym spalaniem jest roznie, bo ogolnie wszystko jest potrzebne do wyliczen, a bledow mozna w tym czasie niezle narobic tak samo z zaokragleniami, ja tak samo popelnilem blad nawet na tej tabeli zamiast spalania chwilowego, jest suma spalania.
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 18 lip 2007, 12:08

ze spalaniem u mnie nie jest źle w programie bo korzystam z czegoś takiego co sie nazywa "charakterystyka uniwersalna"
te rzeczy były mi potrzebne do wyznaczenia obciążenia jakie jest zapodane na silniku ;-)... a szczegóły... jak bardzo chcesz to mogę ci zapodać linka do mojej mgr ;-)

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 18 lip 2007, 12:25

Skuciok pisze:ze spalaniem u mnie nie jest źle w programie bo korzystam z czegoś takiego co sie nazywa "charakterystyka uniwersalna"
te rzeczy były mi potrzebne do wyznaczenia obciążenia jakie jest zapodane na silniku ;-)... a szczegóły... jak bardzo chcesz to mogę ci zapodać linka do mojej mgr ;-)
Bylo by super, moze sie czegos naucze :-)
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 18 lip 2007, 12:43

jak sie ci chce przeglądać te ponad sto stroniczek ;-) to zapraszam na
http://adam.hulboj.googlepages.com/
tam sobie możesz ściągnąć w pdfie moją pracę
teorii ruchu pojazdu jest tam z początku jakieś 30 stron ;-)... nie wgłębiałem się za bardzo... tylko na tyli ile było mi potrzebne do pisania symulatora ;-)

Robs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 mar 2007, 07:39
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: Robs » 24 lip 2007, 12:08

Witam
ja przy 3000 obrotach mam jakieś 105 km/h więc wydaje mi sie że coś mam za mało silnik abt manual słyszałem że jeden koleś wymianił sonde lambde bo miał walniętą i i mu obroty spadły przy danej prędkości ciekawe ile w tym może być prawdy

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 24 lip 2007, 13:09

Robs pisze:... słyszałem że jeden koleś wymianił sonde lambde bo miał walniętą i i mu obroty spadły przy danej prędkości ...
bzdura :arrow: poczytaj ten wątek

Robs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 mar 2007, 07:39
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: Robs » 01 sie 2007, 13:34

Witam
to powiedz mi czy to zależy od skrzyni biegów
np forumowicze z takim samym silnikiem i skrzynią mają wiekszą prędkość przy 3 tyś obrotów dodam że mam avanta czy to może być też przez to
Pozdrawiam Robs

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 01 sie 2007, 14:08

Robs pisze: np forumowicze z takim samym silnikiem i skrzynią mają wiekszą prędkość przy 3 tyś obrotów
trzy przyczyny:
- inne przełożenia w skrzyni
- inne koła
- ślizgające sprzęgło
Robs pisze: dodam że mam avanta czy to może być też przez to
oczywiście, jak sobie powiesisz płytę dvd na lusterku to też ci wpłynie na obroty i prędkość...

Robs
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 12
Rejestracja: 12 mar 2007, 07:39
Lokalizacja: Kozienice

Post autor: Robs » 01 sie 2007, 15:02

sprzegło ok wiec pewnie inne przełożenie skrzyni a z tą płytką to wydaje mi sie że tylko tobie wpłynie
żartowniś hehehe

Awatar użytkownika
Skuciok
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1404
Rejestracja: 23 kwie 2007, 14:03
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Post autor: Skuciok » 01 sie 2007, 21:16

Robs pisze:... a z tą płytką to wydaje mi sie że tylko tobie wpłynie ...
podałem podobny do twojego równie ważny powód dlaczego obroty i prędkość są takie a nie inne...

krychu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 17 sty 2007, 09:22
Lokalizacja: Brisbane

Post autor: krychu » 02 sie 2007, 11:58

Z silnikami 2.0 ABT byly 4 rodzaje skrzyn i oczywiscie przelozen co za soba idzie, CDY to dluga 3000 obr/min przy 120 km/h (ja taka mam), CGT i jeszcze jakies dwie, ale nie mam przy sobie tabelki i nie bede zgadywal oznaczen.

http://www.emi-skf.pl/download/valeo_ka ... l_2004.xls
Było:
Seat Ibiza 1,2 System Porsche
Jest:
(1) Audi 80 B4 Sedan FWD 2.0 ABT + LPG
(2) Audi A6 C4 Avant Quattro 2.8 30v AMX + LPG
(3) Audi A6 C6 Sedan Quattro 3.0 30v BBJ

Awatar użytkownika
paco
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 163
Rejestracja: 09 mar 2007, 10:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: paco » 02 sie 2007, 16:27

krychu pisze:Z silnikami 2.0 ABT byly 4 rodzaje skrzyn i oczywiscie przelozen co za soba idzie, [...]
Nie do końca ;-) Skrzyn było 5 bo jeszcze AEH - automat :-P Ponadto przełożenia CCE i CDY są takie same bo CDY jest nastepcą CCE. Osobiście posiadam CGT - rzekomo najkrótsza. Jest jeszcze CNW na temat której nie wiem nic i żadnych info nie mogę znaleźć.
box: CGT (short) / rear brakes: disc / exhaust: IMASAF / tires: Pirelli P6 / oil: Motul 6100 Synergie+

fukasz1313
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 07 lut 2012, 19:58
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: fukasz1313 » 19 mar 2012, 18:25

POMOCY jakie jest przełożenie głowne i na poszczególnych biegach dla 2.0E ABK. Nigdzie nie moge znalezc takowych albo jakies inne dla 2.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przekładnie i skrzynie biegów”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga