Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8s JN] nie odpala po wymianie pompki i filtru paliwa

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
szymbi86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2010, 23:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

[B3 1.8s JN] nie odpala po wymianie pompki i filtru paliwa

Post autor: szymbi86 » 25 kwie 2010, 16:11

witam, mam taki problem. wymienilem pompke paliwa ta przy baku na nową a takze filtr paliwa, ku mojemu zaskoczeniu auto nie pali.iskra jest taka ze by konia zabila, filtr powietrza nowy... do samej pompy paliwo dochodzi ale na wtryskiwacze juz nie. czyżby dawala za male cisnienie? sprawdzalem wszystkie bezpieczniki i przekazniki nie wiem co dalej robic... do tego jezdzil chwile na pompce z bmw ale byla to zanużeniowa co za tym idzie grzala sie i buczala po czym padla... zmienilem na nowiutka i ani rusz...pomocy
Ostatnio zmieniony 25 kwie 2010, 21:37 przez szymbi86, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Multifonika
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Motostacja
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Multifonika » 25 kwie 2010, 16:53

A ta nowa pompka pracuje? Sprawdź czy słychać szum paliwa przy zespole wtryskowym po włączeniu zapłonu. Może podłączyłeś źle węże przy niej albo zasilanie... Albo po prostu nowy filtr musi się odpowietrzyć, włączaj i wyłączaj zapłon kilkanaście razy aby pompka przepompowała paliwo.
Części samochodowe online - Motostacja

szymbi86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 21 kwie 2010, 23:37
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: szymbi86 » 25 kwie 2010, 17:15

kręcilemgo az 2 razy akumulator padł...pompka pracuje, do wtrysku paliwo dochodzi tylko jakby z malym cisnieniem. znajomy co ma 90 twierdzi ze po poluzowaniu weza przy wtrysku paliwo powiino tryskac jak szalone a tu sika jakby chcialo a nie moglo... zmierzylem napiecie na obu wtyczkach na wtrysku i caly czas wskazują 8volt, nie wiem czy to ma cos do rzeczy... do tego weze przy filtrze wymagaly modyfikacji bo po zalozeniu filtra przeplyw paliwa byl w zlym kierunku... mechanik zwariowal jak i ludzie w sklepie z filtrami jak im pokazalem stary filtr gdzie strzalka byla w druga stronę... moze istotny jest tez fakt ze po zdjęciu starego filtra wyleciał z niego taki syf ze szok... moze dostalo sie tego syfu troche dalej do wtrysku i wtryskiwaczy... nie znam sie na tym a mój mechanik jest mechanikiem ogólnym i sam rozkłada rece nad tym audi... a chciałem tylko pompke wymienic bo strasznie bzyczala.....

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 27 kwie 2010, 00:20

Załóż stara i zobacz, niech se bzyczy

Awatar użytkownika
gibalohio
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 88
Rejestracja: 18 maja 2008, 17:31
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: gibalohio » 27 kwie 2010, 14:04

Zrób tak: odkręć wąż paliwowy przy rozdzielaczu paliwa i przy pompce i po prostu go przedmuchaj w stronę odwrotną do przepływu paliwa. A co do filtra jaki masz na nim symbol i z jakiej firmy, być może masz nieprawidłowy filtr lub ten kto zmieniał przepływ paliwa się pomylił i teraz filtr masz podłączony źle. Do twojego silnika nie wchodzi jakiś specjalny filtr, jest on dostępny prawie w każdym sklepie więc nie rozumiem dlaczego przekręcałeś węże.Co do znajomego, ma rację paliwo powinno tryskać jak szalone :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga