Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 1.9TDI ]Jaki i gdzie zamontować zaworek zwrotny paliwa?

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

[ B4 1.9TDI ]Jaki i gdzie zamontować zaworek zwrotny paliwa?

Post autor: joandaw » 06 gru 2010, 19:39

Witam chciałbym założyć dodatkowo zaworek zwrotny. Jaki założyć :?: i czy zamontować go przed filtrem :?: strzałka niebieska na fotce i co to jest za zaworek na powrocie strzałka czerwona :?: Za odpowiedzi dzięki ;-)
Znalazłem takie zaworki które by mogły być :
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... tegory=620

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 06 gru 2010, 21:03

czerwona strzałka to jest właśnie zawór zwrotny :mrgreen: jeszcze jeden chcesz zakładać?tu gdzie jest niebieska strzałka możesz założyć filtr wstępny <ok>

Awatar użytkownika
joandaw
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 840
Rejestracja: 27 sty 2010, 18:06

Post autor: joandaw » 06 gru 2010, 21:24

A gdzie trzeba założyć zaworek żeby paliwo się nie cofało z powrotem do baku :?: przed filtrem paliwa :?: czy paliwo cofa się tylko na zaworze zwrotnym-powrót :?: (strzałka czerwona) ;-)

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 06 gru 2010, 21:33

trzeba wszystko uszczelnić to się nie będzie cofało, założenie dodatkowego zaworu zwrotnego na zasilaniu będzie tworzyło podczas jazdy dodatkowe bańki w wężyku zasilającym pompę (ze względu na podciśnienie i brak pompki w baku) <ok>
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Awatar użytkownika
tomekk666
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1508
Rejestracja: 12 kwie 2009, 11:46
Lokalizacja: Iława

Post autor: tomekk666 » 07 gru 2010, 10:26

joandaw pisze:A gdzie trzeba założyć zaworek żeby paliwo się nie cofało z powrotem do baku
musisz mieć gdzieś nieszczelność, sprawdz przewody, opaski i głównego podejrzanego czyli oring na podgrzewaczu paliwa.
Jakiś czas temu przekonałem się jak to ostatnie potrafi namieszać :roll:

Awatar użytkownika
hudy
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4865
Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
Imię: Robert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Alwernia
Kontakt:

Post autor: hudy » 07 gru 2010, 19:30

UKI_XX pisze:założenie dodatkowego zaworu zwrotnego na zasilaniu będzie tworzyło podczas jazdy dodatkowe bańki w wężyku zasilającym pompę (ze względu na podciśnienie i brak pompki w baku) <ok>
a skąd taki pomysł?? ja mam dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie przed filtrem paliwa i jakoś żadnych bąbelków ani innych problemów nie mam a jeżdżę już tak od poprzedniej zimy...co do twojego pytania Dawid to zaworek zwrotny możesz założyć na wężyku zaznaczonym niebieską strzałką to uniemożliwi cofanie się paliwa do baku...najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-pompa-reczna-d ... 98239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 07 gru 2010, 20:30

hudy pisze:najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza <ok>
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

UKI_XX
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1668
Rejestracja: 22 lip 2008, 07:50
Lokalizacja: Parczew

Post autor: UKI_XX » 08 gru 2010, 00:59

hudy pisze:a skąd taki pomysł?? ja mam dodatkowy zaworek zwrotny na przewodzie przed filtrem paliwa i jakoś żadnych bąbelków ani innych problemów nie mam
na postoju jest zbyt niskie podciśnienie w wężyku żeby to zobaczyć, jak masz nowy filtr paliwa to tego też nie będzie ale jak filtr się trochę zasyfi to zaworek niestety będzie się do tego dokładał i podczas jazdy na wysokich obrotach paliwo może zacząć wrzeć w wężyku między filtrem a pompą (sprawdzone przy użyciu pompy zasilanej z akumulatora i cienkiego wężyka zanurzonego w bańce z paliwem)
TDI POWER:) with Full Synthetic Motor Oil 5W-40
audi-b4-tdi-diesel-power-t28713.html
Pierburg MAF <yes>
czyszczenie nastawników indukcyjnych Audi, VW TDI, rozrząd - wymiana

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 09 gru 2010, 22:44

MUNIOR pisze:hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci? np teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki

p-a-b-u
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 337
Rejestracja: 10 mar 2010, 08:58
Imię: Pawel
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Cabrio
Silnik: 2.6 ABC
Lokalizacja: Torun

Post autor: p-a-b-u » 10 gru 2010, 07:16

Szara80tkaTdi pisze:
MUNIOR pisze:hudy napisał/a:
najlepiej kup sobie od razu pompkę np taką: http://allegro.pl/pompka-...1314898239.html w niej masz już zamontowany zaworek zwrotny a do tego możesz napompować układ paliwem i znaleźć nieszczelność...
_________________
I to jest dobra rada ,pompka gruszka jest najlepsza
a nie lepiej naprawic nieszczelnosci? np teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki

Po co się do niej dostawać? Ona ma w sobie zaworek po prostu a przy okazji ma się ręczną pompkę ( przydatna np przy wymianie filtra paliwa :-) )

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 10 gru 2010, 07:36

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf6 ... 21193.html -FILTRON
a nie lepiej taki zaworek zwrotny który nie dość ze zbiera syf, kosztuje 5zł i ma w sobie zaworek zwrotny?

ikswezsutram
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 101
Rejestracja: 07 maja 2009, 16:04
Lokalizacja: Chorzów/Bobowa

Post autor: ikswezsutram » 10 gru 2010, 08:15

to jest filtr wstępny i wątpie żeby miał zaworek zwrotny

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 gru 2010, 09:00

ikswezsutram pisze:to jest filtr wstępny i wątpie żeby miał zaworek zwrotny
No i masz rację ,nie ma w nim żadnego zaworka ,ale dobra rzecz ,też mam ,prócz tego że wyłapuje sporo syfu ,to widać co mamy w paliwie .A zaworek zwrotny w pompce gruszce <ok>

[ Dodano: 2010-12-10, 09:07 ]
Szara80tkaTdi pisze:a nie lepiej naprawic nieszczelnosci?
Jasne że lepiej
Szara80tkaTdi pisze:teraz mrozy i jak tu otworzyc przymarznieta maske zeby sie dostac do ewentualnej recznej pompki
:roll: Pompki nie montuje się po to żeby nią codziennie pompować .Tak jak p-a-b-u, pisze
p-a-b-u pisze:Po co się do niej dostawać? Ona ma w sobie zaworek po prostu a przy okazji ma się ręczną pompkę ( przydatna np przy wymianie filtra paliwa :-) )
i wszystko w temacie <ok>
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
levis1991
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1181
Rejestracja: 04 sie 2009, 00:29
Lokalizacja: Łuków

Post autor: levis1991 » 10 gru 2010, 09:57

kolego munior i ikswezsutram skad wiecie ze nie ma w nim zaworka zwrotnego?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 10 gru 2010, 11:29

levis1991 pisze:kolego munior i ikswezsutram skad wiecie ze nie ma w nim zaworka zwrotnego?
Bo po pierwsze jest przezroczysty i wystarczy spojrzeć ,po drugie mam taki ,i wiem co mam ;-) A skoro wątpisz to jak go będziesz miał w ręku to dmuchnij sobie z obu końców to się przekonasz
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga