[80 B4 2.0 ABT] Nierówna praca silnika
[80 B4 2.0 ABT] Nierówna praca silnika
Witam. Tak jak w temacie mam problem z nierówną pracą silnika zarówno kiedy jest zimny jak i po godzinnej jeździe. Silnik przerywa i wszystko się trzęsie. Założyłem nowe kable i świeczki, ale to nic nie pomogło. Miał ktoś podobny problem :?:
Sprawdź filtry(powietrza i LPG jak masz). Czy w trasie auto normalnie jedzie(przyspiesza)?
Moje Audi 80
1987r 1,8 SF
1987r 1,8 SF
Ludzie przestańcie głupoty pisać, monowtrysk boscha jest tak prostym układem jak zwykły gaźnik. Wtrysku się nie reguluje ewentualnie regeneruje lub czyści. Wtryskiem steruje ecu i raczej bez odpowiedniego sprzętu nie da się wyregulować wtrysku, a dokładnie mapy wtrysku jest ona samoadaptacyjna.pawelec_ pisze:czyżby wtrysk był do regulacji ...
Kolego sprawdź szczelność dolotu, niebieski czujnik, sondę lambda na początek.
Witam,mam podobny problem w moim audi B-4,lecz u mnie silnik pracuje nie równo po rozgrzaniu.Wystarczy jakieś 50 stopni.Zapala normalnie,zimny pracuje bez zastrzeżeń.Podłączenie do kompa nie wykazało błędów.Dodam jeszcze,że okopcona jest świeca drugiego cylindra patrząc od przodu,pozostałe ok.
pawell015
Kolego uszczelnij cały układ dolotowy powietrza. Ja miałem też taki problem. Szukałem rozwiązania w wymianie czujników, świec, przewodów itp. A wystarczyło poszukać nieszczelności w dolocie. No cóż... straciłem kupę kasy, na wyeliminowanie problemu, ale jak to zwykle bywa najprostsze i najtańsze sposoby przychodzą do głowy na samym końcu
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga