Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABT] Nierówna praca silnika

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

[80 B4 2.0 ABT] Nierówna praca silnika

Post autor: Wawik » 27 gru 2010, 11:00

Witam. Tak jak w temacie mam problem z nierówną pracą silnika zarówno kiedy jest zimny jak i po godzinnej jeździe. Silnik przerywa i wszystko się trzęsie. Założyłem nowe kable i świeczki, ale to nic nie pomogło. Miał ktoś podobny problem :?:

pawel_m
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 416
Rejestracja: 20 sty 2010, 18:14
Lokalizacja: Łuków

Post autor: pawel_m » 27 gru 2010, 11:09

Sprawdź filtry(powietrza i LPG jak masz). Czy w trasie auto normalnie jedzie(przyspiesza)?
Moje Audi 80
1987r 1,8 SF

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 27 gru 2010, 11:22

Nie mam LPG, a na trasie autko chodzi bez problemu, przyspiesza bez szarpania, ale na wolnych obrotach trzęsie bez przerwy. Gdy trzymam go na wyższych obrotach też czasami lekko przerwie, ale już nie tak samo jak na niskich.

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 27 gru 2010, 11:25

czyżby wtrysk był do regulacji ...

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 27 gru 2010, 11:26

pawelec_ pisze:czyżby wtrysk był do regulacji ...
Można to jakoś samemu wyregulować czy trzeba na warsztat :?:

Awatar użytkownika
pawelec_
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 978
Rejestracja: 16 cze 2009, 17:35
Lokalizacja: Egling

Post autor: pawelec_ » 27 gru 2010, 11:31

ja sie akurat na tym nie znam, bym się kierował do warsztatu... ale może ktoś jeszcze odpowie mający wiedzę ;-)

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 27 gru 2010, 11:33

pawelec_ pisze:czyżby wtrysk był do regulacji ...
Ludzie przestańcie głupoty pisać, monowtrysk boscha jest tak prostym układem jak zwykły gaźnik. Wtrysku się nie reguluje ewentualnie regeneruje lub czyści. Wtryskiem steruje ecu i raczej bez odpowiedniego sprzętu nie da się wyregulować wtrysku, a dokładnie mapy wtrysku jest ona samoadaptacyjna.

Kolego sprawdź szczelność dolotu, niebieski czujnik, sondę lambda na początek.
[center]Podgrzewacz Parownika LPG\Alternator 120A od V6 w ABT
[/center]
[center] Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 27 gru 2010, 13:14

Czy przyczyną może być przerwany przewód idący od serwa do gaźnika?


Obrazek

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 27 gru 2010, 13:42

Jak najbardziej, jest to przewód podciśnienia, pęknięty łapie lewe powietrze. Jak najszybciej go wymień.
[center]Podgrzewacz Parownika LPG\Alternator 120A od V6 w ABT
[/center]
[center] Obrazek[/center]

Awatar użytkownika
Wawik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 40
Rejestracja: 06 maja 2010, 10:35
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: Wawik » 27 gru 2010, 13:55

Już wymieniony, silnik chodzi jak pszczółeczka, dzięki kolego za pomoc :-D

pawell015
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:02
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: pawell015 » 27 gru 2010, 18:12

Witam,mam podobny problem w moim audi B-4,lecz u mnie silnik pracuje nie równo po rozgrzaniu.Wystarczy jakieś 50 stopni.Zapala normalnie,zimny pracuje bez zastrzeżeń.Podłączenie do kompa nie wykazało błędów.Dodam jeszcze,że okopcona jest świeca drugiego cylindra patrząc od przodu,pozostałe ok.
pawell015

Awatar użytkownika
LeeOne
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 370
Rejestracja: 05 cze 2008, 14:34
Lokalizacja: Koszalin (ZK)

Post autor: LeeOne » 28 gru 2010, 11:07

Niebieski czujnik do sprawdzenia.
[center]Podgrzewacz Parownika LPG\Alternator 120A od V6 w ABT
[/center]
[center] Obrazek[/center]

pawell015
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:02
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: pawell015 » 28 gru 2010, 12:15

Dziękuję za odpowiedź,ale czujnik,o którym mowa(niebieski,od temperatury płynu )wymienilem i nic nie pomogło.Myślałem jeszcze o wymianie podstawy pod wtryskiem,tylko czy jest sens tak wymieniać jeżeli nie ma pewności,że to jest to.
pawell015

Awatar użytkownika
Bastek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2170
Rejestracja: 04 paź 2007, 19:51
Lokalizacja: Krosno

Post autor: Bastek » 28 gru 2010, 14:03

Kolego uszczelnij cały układ dolotowy powietrza. Ja miałem też taki problem. Szukałem rozwiązania w wymianie czujników, świec, przewodów itp. A wystarczyło poszukać nieszczelności w dolocie. No cóż... straciłem kupę kasy, na wyeliminowanie problemu, ale jak to zwykle bywa najprostsze i najtańsze sposoby przychodzą do głowy na samym końcu :-P
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive


Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.

pawell015
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:02
Lokalizacja: Śląskie

Post autor: pawell015 » 28 gru 2010, 14:56

Dzięki za odpowiedź,poszukam,może się uda.

[ Dodano: 2011-01-10, 16:25 ]
Sprawa załatwiona :-D ,uszkodzony przewód od serwa.Koszt 30 zł i problem z głowy.
pawell015

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga