Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki

Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki

Post autor: Walek804 » 01 lut 2011, 13:41

witam

mam juz wszystko rozebrane bo myślałem ze tylko kostka mi pękła a co sie okazało ułamała sie ta płetwa we wkładce stacyjki.Teraz jak mam wyciągnąć wkładke bez ściagana kolumny?

Awatar użytkownika
Hołowczyc20
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 804
Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Hołowczyc20 » 01 lut 2011, 14:53

Zaczne od tego czy masz już zdjęta kierownice i pająka :?: jeśli tak to kolejnym krokiem jest odkręcenie dwóch śrub od kolumny klucz z tego co pamiętam 13.Jak już odkręcisz te śruby to z podrzodu zobaczysz jedną śrubke typu torx odkrecasz ja i możesz już zaczynać wyjmować stacyjke (jest z tym troche gimnasyki).Jak już się z tym uporasz potrzebne będą takie narzędzia jak wiertło 3 wiertarka imadło i śrubokręt.
b3-18-pm-stacyjka-t13410.html
Jak stacyjka będzie na stole rób tak jak masz na zdjęciach. :-P
Hołowczyc20

Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

Post autor: Walek804 » 01 lut 2011, 22:15

dzieki za odp.Dziś sie uporałem i dokopałęm sie do niej lecz jutro zakładam nowa i mam nadzieje że bedzie Ok :-)

Awatar użytkownika
Norbas
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 727
Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
Imię: Norbert
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: Norbas » 02 lut 2011, 23:32

wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę ;-)
AAZ----> Alpinweiss


V6 TDI > I like new challenges
C5 2.4 V6 AVA
B7 AVA 1.9TDI e

Awatar użytkownika
Apocalipto
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 641
Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: Apocalipto » 03 lut 2011, 10:00

NorbertGSX pisze:wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę ;-)
Ja również polecam ori używaną bo co ori to ori. Co do zamienników to zdarzało się, że po paru dniach się psuły i dla klienta trzeba było zmieniać na ori używkę :!:
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień ;)

Walek804
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 39
Rejestracja: 20 cze 2010, 11:16
Lokalizacja: FKR

Post autor: Walek804 » 06 lut 2011, 23:49

dorwałem używana od B3 do mojej B4 pasuje bo wszystko to samo.Tylko problem teraz bo mam 2 kluczyki.Jeden do stacyjki a 2 do drzwi..;/ a starej wkładki nie moge wyciągnąć.

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

80 B4 1.9 TD AAZ

Post autor: ferrador » 26 kwie 2011, 18:48

Witam!
podepnę się pod temat, bo nie wiem, gdzie szukać odpowiedzi.
Znalazłem mnóstwo tematów, dotyczących wymiany stacyjki, kostki, mostkowania przewodow i przekładania pinów, nie tylko na tym forum.
W żadnym poście nie pisało jednak nic o stacyjce w kablem, tzn. moja stacyjka na w obudowie wlutowany oryginalny kabel, ktory byl wpięty okok kolumny kierownicy do kostki. I tu lipa. Stacyjka nowa nie ma kabla, a na krotko odpala, na krótko, tzn. w ręce, bez montażu, więc martwi mnie ten kabel, zeby rano sie nie okazało, że stoje bez prądu, bo czegos nie podpiąłem i coś wyżerało mi prądek. Załączam fotki i proszę o sugestie Z CZYM TO JEŚĆ?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie wszystkich życzliwych.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 26 kwie 2011, 18:54

z ostatniego zdjecia widac ze jest to stacyjka dla kluczyka z imobilajzerem, i bez tej wtyczki raczej nie ujedziesz, gdyz jest polaczona z instalacja alarmowa

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 26 kwie 2011, 18:54

Ten kabel to petla immobilajzera. Bez niego auto nie bedzie jezdzic, musisz sciagnac ten pierscien załozyc na nowa stacyjke i włozyc wtyczke gdzie była.

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

80 B4 1.9 TD AAZ

Post autor: ferrador » 26 kwie 2011, 22:15

OKI "chopacy", ale mam inny klucz do stacyjki, dorabiany, w ktorym napewno nie ma immo, ponadto jak napisałem wczesniej, nowa stacyjka z nowa kostką, odpala na krótko, tzn. przed montażem. Wiec wnioskuję ze nie mam immo w nim, przynajmniej JUŻ, a co za tym idzie mógłbym złożyć nowe "zakupy" na stare miejsca i jezdźić? Ta - wynikająca z tego - kostka immo jest nieaktywna, a przynajmiej nie bedzie tworzyć jakichkolwiek problemow elektrycznych?
P.S. Alarm zdemontowałem miesiąc temu, a dopiero tydzień temu zaczely się dziać dziwne rzeczy z samozapalaniem się kontrolek, naprzemian - ładowania, oleju i chłodziwa - i wszystkich razem i braku ladowania, wysiadly swiatla, kierunki, zegary (wszystko w trakcie jazdy). Po dokulaniu sie pod dom, rano juz tylko zagrały przekaźniki, a miernik pokazał magiczne 8,4V <czapa> . Więc? Chyba nie mam immo i moge składać?

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 26 kwie 2011, 23:05

ferrador pisze: Chyba nie mam immo i moge składać?
na to wyglada,
a to ze masz dorabiany kluczyk nie swiadczy wcale ze masz bez imo, gdyz wszedzie ten precik moze byc zalany, w kazdym kluczyku

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

B4 80 1.9TD AAZ

Post autor: ferrador » 27 kwie 2011, 13:11

Witam. Poskładałem, autko pali, jeździ i nie gaśnie, czyli immo nie ma.
ALE dale swiecą mi się prawie wszystkie kontrolki, nie ma ładowania itd. Innymi słowy, dalej jestem w czarnej ... :-/ Bezpieczniki OK. Gdzie i czego szukać? Please help!

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 kwie 2011, 13:46

no to "wedruj do tematow z problemem ladowania
reulator i alternator pewnie do przejzenia, pasek na alternatorze masz? jest prawidlowo naciagniety?

ferrador
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2010, 12:50
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: ferrador » 27 kwie 2011, 14:43

Szara80tkaTdi pisze:no to "wedruj do tematow z problemem ladowania
reulator i alternator pewnie do przejzenia, pasek na alternatorze masz? jest prawidlowo naciagniety?

ładowanie OK, nie tutaj. Alternator sprawdze, ale co z kontrolkami oleju, chłodziwa itd.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 27 kwie 2011, 14:50

jest taki wiekszy napinacz na pasku wielorowkowym jak go "brakuje" lub luzny jest pasek to wlasnie prawie wszystkie kontrolki w liczniku mrugaja
patrzyles pod maska czy wszystkie paski sa na miejscu?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Przełączniki zespolone, zegary, stacyjka.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga