[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki
[80 B4]Jak wyciągnać wkład stacyjki
witam
mam juz wszystko rozebrane bo myślałem ze tylko kostka mi pękła a co sie okazało ułamała sie ta płetwa we wkładce stacyjki.Teraz jak mam wyciągnąć wkładke bez ściagana kolumny?
mam juz wszystko rozebrane bo myślałem ze tylko kostka mi pękła a co sie okazało ułamała sie ta płetwa we wkładce stacyjki.Teraz jak mam wyciągnąć wkładke bez ściagana kolumny?
- Hołowczyc20
- Audi 80 Klub
- Posty: 804
- Rejestracja: 11 mar 2008, 17:25
- Lokalizacja: Mielec
Zaczne od tego czy masz już zdjęta kierownice i pająka :?: jeśli tak to kolejnym krokiem jest odkręcenie dwóch śrub od kolumny klucz z tego co pamiętam 13.Jak już odkręcisz te śruby to z podrzodu zobaczysz jedną śrubke typu torx odkrecasz ja i możesz już zaczynać wyjmować stacyjke (jest z tym troche gimnasyki).Jak już się z tym uporasz potrzebne będą takie narzędzia jak wiertło 3 wiertarka imadło i śrubokręt.
b3-18-pm-stacyjka-t13410.html
Jak stacyjka będzie na stole rób tak jak masz na zdjęciach.
b3-18-pm-stacyjka-t13410.html
Jak stacyjka będzie na stole rób tak jak masz na zdjęciach.
Hołowczyc20
- Apocalipto
- Forum Audi 80
- Posty: 641
- Rejestracja: 30 cze 2009, 21:28
- Lokalizacja: Augustów
- Kontakt:
Ja również polecam ori używaną bo co ori to ori. Co do zamienników to zdarzało się, że po paru dniach się psuły i dla klienta trzeba było zmieniać na ori używkę :!:NorbertGSX pisze:wymieniasz tylko wkład? jak tak to nie polecam zamienników, jak coś to ori używaną całą stacyjkę
Jest ==> Audi B3 ->Kamei,US-black,1.8T-padaczka
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień
Jest ==>Audi a4 b5 lift 2.8 30V QUATTRO
Był ==> Fiat 126p 1980r <-chrom i jazda ;D
Był ==> VW Golf II ->US,GTD,Wnętrze GTI,Ronal Turbo<-sprzedany na graty
Był ==> Polo 6n 1.9D Tania jazda na co dzień
80 B4 1.9 TD AAZ
Witam!
podepnę się pod temat, bo nie wiem, gdzie szukać odpowiedzi.
Znalazłem mnóstwo tematów, dotyczących wymiany stacyjki, kostki, mostkowania przewodow i przekładania pinów, nie tylko na tym forum.
W żadnym poście nie pisało jednak nic o stacyjce w kablem, tzn. moja stacyjka na w obudowie wlutowany oryginalny kabel, ktory byl wpięty kolumny kierownicy do kostki. I tu lipa. Stacyjka nowa nie ma kabla, a na krotko odpala, na krótko, tzn. w ręce, bez montażu, więc martwi mnie ten kabel, zeby rano sie nie okazało, że stoje bez prądu, bo czegos nie podpiąłem i coś wyżerało mi prądek. Załączam fotki i proszę o sugestie Z CZYM TO JEŚĆ?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie wszystkich życzliwych.
podepnę się pod temat, bo nie wiem, gdzie szukać odpowiedzi.
Znalazłem mnóstwo tematów, dotyczących wymiany stacyjki, kostki, mostkowania przewodow i przekładania pinów, nie tylko na tym forum.
W żadnym poście nie pisało jednak nic o stacyjce w kablem, tzn. moja stacyjka na w obudowie wlutowany oryginalny kabel, ktory byl wpięty kolumny kierownicy do kostki. I tu lipa. Stacyjka nowa nie ma kabla, a na krotko odpala, na krótko, tzn. w ręce, bez montażu, więc martwi mnie ten kabel, zeby rano sie nie okazało, że stoje bez prądu, bo czegos nie podpiąłem i coś wyżerało mi prądek. Załączam fotki i proszę o sugestie Z CZYM TO JEŚĆ?
Dzięki i pozdrawiam serdecznie wszystkich życzliwych.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
80 B4 1.9 TD AAZ
OKI "chopacy", ale mam inny klucz do stacyjki, dorabiany, w ktorym napewno nie ma immo, ponadto jak napisałem wczesniej, nowa stacyjka z nowa kostką, odpala na krótko, tzn. przed montażem. Wiec wnioskuję ze nie mam immo w nim, przynajmniej JUŻ, a co za tym idzie mógłbym złożyć nowe "zakupy" na stare miejsca i jezdźić? Ta - wynikająca z tego - kostka immo jest nieaktywna, a przynajmiej nie bedzie tworzyć jakichkolwiek problemow elektrycznych?
P.S. Alarm zdemontowałem miesiąc temu, a dopiero tydzień temu zaczely się dziać dziwne rzeczy z samozapalaniem się kontrolek, naprzemian - ładowania, oleju i chłodziwa - i wszystkich razem i braku ladowania, wysiadly swiatla, kierunki, zegary (wszystko w trakcie jazdy). Po dokulaniu sie pod dom, rano juz tylko zagrały przekaźniki, a miernik pokazał magiczne 8,4V <czapa> . Więc? Chyba nie mam immo i moge składać?
P.S. Alarm zdemontowałem miesiąc temu, a dopiero tydzień temu zaczely się dziać dziwne rzeczy z samozapalaniem się kontrolek, naprzemian - ładowania, oleju i chłodziwa - i wszystkich razem i braku ladowania, wysiadly swiatla, kierunki, zegary (wszystko w trakcie jazdy). Po dokulaniu sie pod dom, rano juz tylko zagrały przekaźniki, a miernik pokazał magiczne 8,4V <czapa> . Więc? Chyba nie mam immo i moge składać?
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
B4 80 1.9TD AAZ
Witam. Poskładałem, autko pali, jeździ i nie gaśnie, czyli immo nie ma.
ALE dale swiecą mi się prawie wszystkie kontrolki, nie ma ładowania itd. Innymi słowy, dalej jestem w czarnej ... Bezpieczniki OK. Gdzie i czego szukać? Please help!
ALE dale swiecą mi się prawie wszystkie kontrolki, nie ma ładowania itd. Innymi słowy, dalej jestem w czarnej ... Bezpieczniki OK. Gdzie i czego szukać? Please help!
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga