Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1.8S ] Głośny silnik w audiczce

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

[80 B3 1.8S ] Głośny silnik w audiczce

Post autor: djandres » 12 lut 2011, 22:19

ostatnim czasem zauwazylem głośna prace silnika w mojej audi . rok temu wymieniałem uszczelniacze w moim silniku bo brała mi olej . po tej wymianie auto przestało brac olej ale silnik zaczał robic sie coraz głośniejszy , teraz jesli jade z 50 km bez przerwy to głowa po takiej porózy pęka od hałasu który męczy głos , co mam poczac pomozcie i podpowiedzcie co mozna temu zaradzić

[ Dodano: 2011-02-12, 22:20 ]
silnik podczas przyspieszania ma dzwiek jakby rozpedzał sie czołg . i co to moze byc
-kupię kierownicę Audi S-line od A3 bądz A4

Awatar użytkownika
proket
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 25 lut 2007, 18:08

Post autor: proket » 12 lut 2011, 22:24

Też tak kiedyś miałem.Była to uszczelka kolektora wydechowego.

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 12 lut 2011, 22:52

ale to jest ta uszczelka która łączy kolektor z głowicą czy ta która jest między kolektorem a rurą , odp kolego , odwdzięcze sie wszystkim ,pozdrawiam

[ Dodano: 2011-02-12, 22:54 ]
koledzy a powiedzcie a moze byc tak ze silnik jest głośny kiedy np jest przestawiony rozrzad , tzn auto pali idealnie na strzała ale jest głośne to może to być winą , ( np: pasek moze byc przestawiony o ząbek badz 2 ząbki ) a zapłon wyregulowanhy kopułką ?????
-kupię kierownicę Audi S-line od A3 bądz A4

Awatar użytkownika
proket
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 171
Rejestracja: 25 lut 2007, 18:08

Post autor: proket » 12 lut 2011, 23:04

djandres pisze:ale to jest ta uszczelka która łączy kolektor z głowicą czy ta która jest między kolektorem a rurą , odp kolego , odwdzięcze sie wszystkim ,pozdrawiam

[ Dodano: 2011-02-12, 22:54 ]
koledzy a powiedzcie a moze byc tak ze silnik jest głośny kiedy np jest przestawiony rozrzad , tzn auto pali idealnie na strzała ale jest głośne to może to być winą , ( np: pasek moze byc przestawiony o ząbek badz 2 ząbki ) a zapłon wyregulowanhy kopułką ?????
Między kolektorem a głowicą.A co do drugiego to ustaw rozrząd oraz lampą zapłon ;-)

Awatar użytkownika
zakwapl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 379
Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:18
Lokalizacja: Opole/Oss

Post autor: zakwapl » 13 lut 2011, 00:55

Kolego a jesteś pewny że ten odgłos idzie od silnika a nie od wydechu ? Czasami odgłos się odbija i wydaje się że to z silnika. Najlepiej by było jakbyś zerknął pod auto. Spawdź również uszczelkę kolektor-rura czy już CI nie zardzewiało to łączenie.

P.S Olej często sprawdzasz ?
Było Audi B3 1.8 , B4 2.3 , B4 2.8

Jest A6 3.0 quattro

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 13 lut 2011, 14:44

zakwapl pisze:Kolego a jesteś pewny że ten odgłos idzie od silnika a nie od wydechu ?
O właśnie, sprawdź, bo to może to. U mnie też jest lekki przedmuch przy tylnym tłumiku (na polączeniu) i chodzi głośniej niż inne B3, szczególnie słychać to jak się przeciągnie ponad 4tyś. obr. :mrgreen: Ale przynajmniej fajnie pyka jak schodzi z obrotów 8-)
Sprawdź połączenia tłumików ;-)

Awatar użytkownika
djandres
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 182
Rejestracja: 24 sty 2009, 18:47
Lokalizacja: Łęczyca,Centrum

Post autor: djandres » 16 lut 2011, 21:45

koledzy jednak okazuje sie ze ta głośna praca jest od wydechu tzn połączenia miedzy głowicą a kolektorem wydechowym ale słychac to przy wiekszych obrotach , czy można to jakos poprawić
-kupię kierownicę Audi S-line od A3 bądz A4

kokoman0
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 25
Rejestracja: 28 sty 2011, 16:14
Lokalizacja: podlaskie

Post autor: kokoman0 » 16 lut 2011, 22:03

Wykręć kolektor i zmień uszczelkę która jest między nim a gowicą. uwazaj przy wykręcaniu nakrętek żeby szpilek nie poukręcać (swoje lata to juz ma i moze być nieźle zapieczone) bo póżniej będzie więcej roboty.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga