Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1z]problem z szczelnością pompy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mortiis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 729
Rejestracja: 24 lis 2009, 00:13
Lokalizacja: Śląsk

[B4 1z]problem z szczelnością pompy

Post autor: Mortiis » 12 cze 2011, 22:32

Witam, mam następujący problem otóż podczas wymiany przewodów paliwowych wyrzuciłem zaworek zwrotny i zaczęła mi pompa puszczać lekko paliwo, miałem ją oddać do uszczelnienia ale się uspokoiło, niedawno miałem trasę do Olsztyna i w drodze powrotnej zatankowałem sobie ropę na shellu w połowie drogi i pompa znowu zaczęła ciec wróciłem do siebie zalałem tutejszego paliwa i znowu spokój i teraz mam pytanko czy jakoś paliwa ma związek z szczelnością ?
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
https://audi80.pl/audi-80-b4-19-tdi- ... t36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 12 cze 2011, 23:37

Mortiis pisze:mam następujący problem otóż podczas wymiany przewodów paliwowych wyrzuciłem zaworek zwrotny i zaczęła mi pompa puszczać lekko paliwo,
Wątpie żeby obecność lub brak zaworka miał na to jakikolwiek wpływ ,od tego są uszczelki ;-)
Mortiis pisze:niedawno miałem trasę do Olsztyna i w drodze powrotnej zatankowałem sobie ropę na shellu w połowie drogi i pompa znowu zaczęła ciec wróciłem do siebie zalałem tutejszego paliwa i znowu spokój i teraz mam pytanko czy jakoś paliwa ma związek z szczelnością ?
Nie ,nie ma ,sprawdż z kąd cieknie i wymień uszczelki ,cuda to wiesz ,w bajkach :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 12 cze 2011, 23:53

Mortiis pisze:wyrzuciłem zaworek zwrotny
Nie powinno się tego robić, odbicie fali od wtrysku może wpływać na zaburzenie ciśnienia wewnętrznego.
Mortiis pisze:czy jakoś paliwa ma związek z szczelnością ?
Nie ma najmniejszego. Lepiej dokręć przewód, jeśli to nie pomoże to wymień na inny. Już to przerabiałem i raczej nie ma innej opcji.

pawellox
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 98
Rejestracja: 02 lip 2007, 22:51
Lokalizacja: bialystok

Post autor: pawellox » 18 sie 2011, 09:39

Z pompą jest tak. Uszczelnisz jedną uszczelkę pocieknie w innym miejscu, i tak dalej. Więc jak uszczelniać to całą i będzie św. spokój.
AUDI DO KONCA ZYCIA I JEDEN DZIEN D.....

oswald
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 29 sty 2008, 22:24
Lokalizacja: małopolska

Post autor: oswald » 27 wrz 2011, 18:22

Witam
Podepne się pod temat. U mnie zaczeło cieknąć ewidentnie spod dekla nastawnika, więc pomyślałem, że ciśnienie zrobiło się zbyt wysokie na powrocie paliwa. Podejżenie padło na zaworek zwrotny więc chciałem go wymontować by sprawdzić. Niestety podczas tej operacji pękł, oczywiście tymczasowo został wyeliminowany z układu. Mając rozpięty wężyk powrotu dmuchnołem w niego (w strone baku oczywiście), nie wiem jaki tam powinien być opór, ale musiałem troche się do tego przyłożyć. Teraz pytanie, czy na powrocie nie powinno być żadnych oporów w przepływie? Bo jeśli tak to być może efekt cieknięcia spod dekla nastawnika to przytkany powrót? Co Wy na to?

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 27 wrz 2011, 23:12

oswald pisze:czy na powrocie nie powinno być żadnych oporów w przepływie?
Powinny i są
oswald pisze:Bo jeśli tak to być może efekt cieknięcia spod dekla nastawnika to przytkany powrót? Co Wy na to?
My na to ,że efekt ciekniecia z pod dekielka ,usuwamy wymieniając uszczelkę po owym dekielkiem ...bo opór na powrocie ma być, a w pompie ciśnienie wewnętrzne wynosi kilka ładnych barów i jak jest wymęczona uszczelka to cieknie ;-) wymień uszczelkę i nie kombinuj jak koń pod górkę :mrgreen:
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 27 wrz 2011, 23:47

oswald pisze:Podepne się pod temat
Jesteś z małopolski. Uderz do mnie na PW aby omówić szczegóły, zrobię Ci pompę.
oswald pisze:Co Wy na to?
Na dzień dobry na powrocie masz 6-7 barów na jałowym biegu. Przy maks obrotach coś ok 11 bar. Komplet uszczelek do całej pompy 35zł, do samego nastawnika ok 20zł.

oswald
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 29 sty 2008, 22:24
Lokalizacja: małopolska

Post autor: oswald » 28 wrz 2011, 08:06

Jeśli tak to mnie uspokoiliście, wymienie uszczelke pod deklem nastawnika i zobaczymy co dalej.

piotrkks
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 01 lis 2009, 20:17
Lokalizacja: Bielsko-biała

Post autor: piotrkks » 20 paź 2011, 22:57

sa zestawy usczelniajace nawet tanie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga