Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 TDi 1Z] czujnik pedału hamulca / tempomat

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

[B4 1.9 TDi 1Z] czujnik pedału hamulca / tempomat

Post autor: Ross » 16 lip 2011, 20:11

Cześć
mam zetora z kompem od AFN'a (konkretnie passat '97). W Vag pojawia się błąd czujnika wciśnięcia pedału hamulca (światła stopu sie normalnie zapalają) - Ecu wywala błąd, bo różnica między afn a 1z jest taka że jeden ma włącznik na zasadzie zwierania a drugi rozwierania.

Chciałbym to naprawić bo zamierzam rezać tempomat – a to może być przeszkodą… Da się to zrobić bez wymiany czujnika ?
Mój Avant

SPRZEDANA

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 20 lip 2011, 16:31

zapewne na przekazniku ze stykiem rozwiernym bys to obszedl

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 20 lip 2011, 18:57

wiem, juz że "najłatwiej" zamienić miejscami 2 przewody do ECU. Największą trudność jaką widzę to wyjęcie pinów z wtyczki... Jakieś pomysły, moze jakiś patent ? :)
Mój Avant

SPRZEDANA

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 20 lip 2011, 20:08

igle wsuwasz od strony przeciwnej niz przewod i od strony przewodu wysuwasz, wten sposb aby zagiac jezyczki na pinach ktore uniemozliwiaja ich wysoniecie, tylko wten sposob mozna bezkolizyjnie rozbroic wszelkie wtyczki i kostki, no chyba ze masz specjalny malutki waski i dlugi srubokrecik,

co do przelacznika pedalu hamulca, to czy ci nie podejdzie ten z a4?

endriu210
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 213
Rejestracja: 30 mar 2008, 11:56
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: endriu210 » 21 lip 2011, 22:00

Ross pisze:wiem, juz że "najłatwiej" zamienić miejscami 2 przewody do ECU. Największą trudność jaką widzę to wyjęcie pinów z wtyczki... Jakieś pomysły, moze jakiś patent ? :)
Wyjmij wtyczkę z czarnego włącznika nad pedałem hamulca ten w którym po wypieciu nie będzie miał +12v oczywiście na włączonym zapłonie odcinasz,przewód czerwono biały, albo czerwono szary (już nie pamiętam dokładnie) podpinasz go do przewodu idącego do włącznika stopu białego do przewodu w którym jest +12v po wciśnięciu hamulca i gotowe ;-)
Mój Avant 1Z+
Kompleksowe naprawy samochodów,przekładki,swapy itp.pełna obsługa i naprawa klimatyzacji,itp.SPRZEDAM ZACISKI DWU-TŁOCZKOWE OD S2 +KLOCKI I TARCZE PRZÓD WENTYL.

Awatar użytkownika
Ross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 689
Rejestracja: 17 sty 2008, 20:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: Ross » 22 lip 2011, 09:56

Dzieki ! :) jak sie poprawi pogoda to zaczynam zabawe z tempomatem. Dam znac co z tego wyszlo.

[ Dodano: 2011-12-30, 14:00 ]
jeszcze jedno - zauważyłem, że czujnik sprzęgła działa na odwrót (mam kompa 16 bit z golfa) tj. jak w VAG w grupie od tempomatu sprawdzam wartośći, to gdy sprzęgło jest nie ruszone, to pokazuje jedynkę, a jak wcisnę to 0 - czyli na odwrót. Jaki to ma wpływ na pracę silnika ? zmula nieco osiągi skoro sterownik widzi, że podczas przyspieszania jest wciśniete sprzeglo ??
Mój Avant

SPRZEDANA

ODPOWIEDZ

Wróć do „Inne.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga