Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1z]regeneracja pompy wtryskowej

adis8406

[b4 1z]regeneracja pompy wtryskowej

Post autor: adis8406 » 02 wrz 2011, 21:01

witam wszystkich mam pytanko chcial bym sie dowiedziec o jakiegos fachowca do regeneracji pompy wtryskowej poniewazr mi z pod niej leje pasowalo by mi w mielcu lub gdzies w okolicach z gory dziekuje

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 03 wrz 2011, 23:13

Nie trzeba pompy regenerować aby wymienić w niej uszczelkę. No chyba, że pompa już niedomaga.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 16 paź 2012, 09:31

trepek, Na czym polega regeneracja pompy ? jaki jest koszt uszczelnienia całej pompy i wyczyszczenia nastawnika ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

fajka1983
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 26
Rejestracja: 24 cze 2011, 19:22

pompa

Post autor: fajka1983 » 16 paź 2012, 10:01

nie lepiej poszukać używki niz regenerować

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 16 paź 2012, 16:18

Lepiej uszczelnić, nie wiadomo jak długo pojeździ na używanej, a to dosyć często się zdarza. Polecam zakład w Stobiernej Diesel-Tracz niedaleko Rzeszowa. Nie jedną pompę tam robiłem. Zapłaciłem tam ostatnio 500zł wraz z regeneracją zużytych już części.
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 16 paź 2012, 20:31

maqubis pisze:Zapłaciłem tam ostatnio 500zł wraz z regeneracją zużytych już części.
W przypadku pompy wtryskowej, nie ma czegoś takiego jak "regeneracja zużytych części "...Uszczelki wymienia się na nowe a zużyte lub uszkodzone części mechaniczne ,wymienia się na sprawne używane lub nowe ,co do tej drugiej opcji to jest to raczej mało prawdopodobne z racji kosztów ...które choćby w przypadku nowej fali idą w setki złotych ,że o nowej głowiczce nawet nie wspomnę 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 18 paź 2012, 21:21

Samo uszczelnienie 450zł ale podnieśli do 500. Mówili że jakieś wałeczki, czy prowadniczki nie pamiętam były zużyte i niby dorobli, czy założyli nowe. A może poprostu pomydlili mi oczy :roll: ja się nie znam więc możesz mieć rację <osohozi>
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM

sagon
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 19 lis 2010, 16:34
Lokalizacja: świętkorzyskie

Post autor: sagon » 21 paź 2012, 19:43

maqubis pisze:Samo uszczelnienie 450zł ale podnieśli do 500.
Ja pier...lę :shock: ,ręce opadają,nic,tylko pompiarzem zostać i pławić się w luksusach.
W naszym kraju żerowanie na ludzkiej niewiedzy to nadal kopalnia złota.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 21 paź 2012, 20:48

W przypadku pompy wtryskowej, nie ma czegoś takiego jak "regeneracja zużytych części "
Bzdury piszesz szanowny kolego ;-) Części można poddać nawęglaniu i doprowadzić do nominalnych wymiarów. Jedynie ilość zakładów w kraju oraz koszt usługi odstrasza.

Awatar użytkownika
maqubis
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 134
Rejestracja: 16 gru 2007, 21:53
Lokalizacja: Kolbuszowa

Post autor: maqubis » 21 paź 2012, 22:19

5 lat temu ta sama operacja kosztowała 380zł w tym filtr paliwa i jego wymiana. Auto coraz starsze a ceny napraw wyższe :-/
Było Audi 80 B4 1.9TDI - obecnie Renault 2.0T 240KM

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 22 paź 2012, 08:04

trepek pisze:Bzdury piszesz szanowny kolego ;-) Części można poddać nawęglaniu i doprowadzić do nominalnych wymiarów. Jedynie ilość zakładów w kraju oraz koszt usługi odstrasza.
Nie bzdury ,tylko realia ...wskaż mi kogoś komu regenerowali części w pompie metodą nawęglania :-P jak znajdziesz to stawiam zgrzewkę <piwo> :mrgreen: A to co teoretycznie można by zrobić ,ale się nie robi z racji kosmicznych kosztów ,mało kogo interesuje ...praktycznie 100% regeneracji to wymiana uszczelek i ewentualna zużytych podzespołów
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
VW_parts
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 302
Rejestracja: 19 mar 2011, 17:31
Lokalizacja: żychlin

Post autor: VW_parts » 31 paź 2012, 19:25

lepiej kupić pompe lub sprawny dól pompy bez nastawnika ,jak dobrze poszukasz to na alletanio znajdziesz za grosze.

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 31 paź 2012, 19:53

@Munior

Zgrzewkę powiadasz :mrgreen: Na forum vwgolfa widziałem, jak ktoś to zrobił i ceny podał, chyba za zgrzewkę zacznę szukać :mrgreen:
speckom pisze: lub sprawny dól pompy
Wiesz jak z tymi sprawnościami jest. Generalnie gwarancja na odpalenie i tyle. A na zimna pompa to praktycznie każda odpali.

Awatar użytkownika
brabus124
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 926
Rejestracja: 25 lip 2011, 11:15
Lokalizacja: Bielsk P

Post autor: brabus124 » 03 gru 2012, 23:09

Więc tak, kupiłem używaną pompę AFN i po 1 tyg. okazało się że moja lekko cieknie (od strony wyjść na wtryski) tak jakbym przeczuł że coś będzie nie tak :-P Planuję wstawić tą pompę od AFN ale nastawnik trzeba będzie przełożyć ze względu na wtyczkę. Co radzicie ? uszczelnić od razu całą pompę ?
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

audi-b4-tdi-avant-95r-szarak-d-t2-gt154 ... 86461.html

Awatar użytkownika
trepek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 5446
Rejestracja: 23 wrz 2008, 21:16
Imię: Grzegorz
Model: Inny
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.6 ABC+lpg
Lokalizacja: Olkusz

Post autor: trepek » 04 gru 2012, 00:00

brabus124 pisze:Planuję wstawić tą pompę od AFN ale nastawnik trzeba będzie przełożyć ze względu na wtyczkę. Co radzicie ? uszczelnić od razu całą pompę ?
Nie trzeba nastawników podmieniać, wystarczy przeciąć przewód i połączyć w odpowiedniej kolejności kabelki. Pompę uszczelnij jak masz ją na wierzchu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki TDi”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga