Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ 1.9 tdi 1z] nierówne obroty silnika i szarpanie

kriskross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 14 paź 2011, 16:42

[ 1.9 tdi 1z] nierówne obroty silnika i szarpanie

Post autor: kriskross » 17 paź 2011, 10:28

witam wszystkich !!!!!!!!!!!!!!

mam problem polega na tym ,że silnik faluje na obrotach --niema znaczenia czy jest na zimno czy
jest rozgrzany raz pojawia się to raz tego niema ,dodatkowo jest jeszcze problem a szarpaniem
podczas jazdy np. 5-bieg prędkość około 120 zaczyna szarpać po zredukowaniu sytuacja znika
to samo dzieje się też na innym biegu
BARDZ PROSZE O POMOĆ do jakiego fachowca ,ile kasy mieszka w PILE czy gdzieś jest jakiś fachman od takich spraw bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach POZDRAWIAM
kriskross

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 17 paź 2011, 11:05

nastawnik pompy szwankuje jaki masz osprzęt?bosh czy pierburg? jeśli bosh to kiszka a jak pierburg to czyszczenie nastawnika i jest git :mrgreen: <bylo> <szukaj>

kriskross
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 62
Rejestracja: 14 paź 2011, 16:42

Post autor: kriskross » 17 paź 2011, 12:02

gdzie jest pompa paliwowa bo niemam pojęcia jeżeli boch to trzeba wymienić całą pompe na nową
ile kosztuje takie czyszczenie
kriskross

Awatar użytkownika
kojak85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 607
Rejestracja: 28 mar 2010, 10:54
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: kojak85 » 17 paź 2011, 12:14