Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9 1Z] Zmiana pompy

ODPOWIEDZ
mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

[B4 1.9 1Z] Zmiana pompy

Post autor: mioso150 » 20 gru 2014, 22:08

Witam, mam do wymiany pompe z nastawnikiem potencjometrycznym [króciec na górze]. I teraz pytanie jak zgrać silnik z pompą o nastawniku indukcyjnym [króciec z boku].
Czy to jest możliwe?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 20 gru 2014, 22:10

to nie masz do wymiany pompy tylko sam nastawnik tematów bylo kupe o tym. Z jakiego regionu jetes? pisz na pw do Muniora jak chodzi o przekładke.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

Post autor: mioso150 » 20 gru 2014, 22:13

czyli wystarczy że zmienie sam nastawnik i powinno śmigać??
jestem z podlasia

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 20 gru 2014, 22:27

Nie sam nastawnik nic ci nie da jeszcze musisz kompa wymienic i pare kalbli pozmiwniac ale to juz do Muniora daleko masz do lubartowa?
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

Post autor: mioso150 » 20 gru 2014, 22:37

napisałem do niego pw może pomoże

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 20 gru 2014, 22:46

mioso150 pisze:napisałem do niego pw może pomoże
Musisz założyć taki nastawnik jak był ,bo na indukcyjnym na pewno to nie będzie hulać ...tzn .hulać by mogło ,ale nie na tym sterowniku ECU 8-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 09:58

mioso150, Podlaskie nie raz bywało u Munior'a :mrgreen:
Dogaduj się z Mariuszem co do wyboru nastawnika, bo ma Indukcyjne jakbyś chciał przekladkę pełną czy uproszczoną , ewentualnie zakup sprawnego potencjometrycznego.

mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

Post autor: mioso150 » 21 gru 2014, 10:47

chodzi o to że robiłem przekładke całego silnika i w tym nowym mam pompe z nastawnikiem indukcyjnym a w starym potencjometryczny, więc będę próbował zmienić nastawnik na stary bo nie bardzo widzi mi sie pełna przekładka na indykcyjny

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 10:56

Więc jak nastawnik nie szwankuje to przełóż całą pompę albo sam nastawnik.

mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

Post autor: mioso150 » 21 gru 2014, 12:52

jutro będę kombinował z przełożeniem samego nastawnika

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5438
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 21 gru 2014, 13:05

mioso150 pisze:jutro będę kombinował z przełożeniem samego nastawnika
Jak masz klin w nastawniku to nie bedziesz miał problemu z montażem.

MUNIOR
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6165
Rejestracja: 16 lip 2007, 23:38
Imię: Mariusz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: MUNIOR » 21 gru 2014, 13:39

Krzysiek 84 pisze:Jak masz klin w nastawniku to nie bedziesz miał problemu z montażem.
Oj ...nie był bym tego taki pewien ,bo ta "plomba " jest pasowana z dołem pompy ...zwykle jak pompa jest z tego samego okresu produkcji ,to raczej pasuje ,choć przekonałem się że nie zawsze ;-) Jak jest nowsza ,czyli już z nastawnikiem indukcyjnym ,to wątpię żeby pasował do niej nastawnik potencjometryczny z ori "plombą " ...wystarczy minimalna różnica w odlewie korpusu i nie da się szczelnie dokręcić nastawnika ...ale ori "plomba " w potencjometrach ,jest raczej rzadkim widokiem ,bo zwykle ktoś już majstrował przy dawce i musiał plombę usunąć ;-)
Forum A6Klub i Audi80 oraz Motostacja i Multifonika

mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

Post autor: mioso150 » 22 gru 2014, 11:57

może macie jakieś cenne rady przy zmianie nastawnika?

Awatar użytkownika
bozmek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1107
Rejestracja: 31 sie 2010, 10:20
Lokalizacja: RBI

Post autor: bozmek » 22 gru 2014, 12:19

Waznie byś trafil w pierscien w pompie tym co z nastawnika wystaje jak trafisz to bedziesz mogl go przesówac a jak nie to nastawnik nie da sie ruszyć tył przod.
Avant 1Z +Afn chip by kostrz 16 bit. Mała diagnostyka vag ;)

mioso150
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 20 gru 2014, 21:53

Post autor: mioso150 » 23 gru 2014, 22:40

auto porusza sie juz o wlasnych silach, dzieki wszystkim za pomoc a szczegulnie dla Muniora

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pompy wtryskowe i wtryskiwacze”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga