Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 1.9TDI 1Z]Jakie amortyzatory do sprężyn H&R -35/35

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

[B4 1.9TDI 1Z]Jakie amortyzatory do sprężyn H&R -35/35

Post autor: betek83 » 16 cze 2010, 18:35

Witam wszystkich

mam pytanko dotyczące amortyzatorów do sprężyn H&R 35/35...
mogą zostać standardowe czy lepiej założyć sportowe (jesli sportowe to jakie)

p.s.czy ma ktoś doświadczenie z tymi

http://www.allegro.pl/item1055945729_am ... chnik.html

szerokości
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 16 cze 2010, 22:34

jakieś gazówki.... tylko nie kupuj taniego szitu ;-)

Standard masz pewnie olejowe przy tych sprężynach szybko zakończą swój żywot.

SZKODNIK82
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 120
Rejestracja: 04 kwie 2008, 19:01
Lokalizacja: KęTRZYN

Post autor: SZKODNIK82 » 07 lip 2010, 18:44

Kolego możesz zostać na standartowych. Załóż sprężynki na stare amory i jeździj. Chyba że amory tez wymieniasz.
SZKODNIK82

Awatar użytkownika
MIODEK
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3818
Rejestracja: 27 sty 2007, 18:48
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: MIODEK » 07 lip 2010, 19:17

Kolego możesz zostać na standartowych. Załóż sprężynki na stare amory i jeździj. Chyba że amory tez wymieniasz.
Głupoty gadasz :!:

Jeżeli są olejowe i założy - to długo na tym zestawie nie pojeździ - amorki skończą swój żywot. :->

Awatar użytkownika
warlock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 sty 2009, 12:54
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: warlock » 23 lip 2010, 16:39

Dokładnie. Pierwsza kwestia że amorki muszą być gazowe a nie olejowe. ;-)
Po drugie należy zadać sobie pytanie ile chcesz wydać na nowe amory. Jeśli nie masz ograniczeń finansowych poleciłbym Koni. Jeśli fundusze odgrywają rolę to może MTS Technik.
Moja żabka

Warlock

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 23 lip 2010, 17:56

betek83 pisze:mogą zostać standardowe
zdecydowanie moga i chyba wlasnie ten tekst mowi panowie ze kolega liczy sie z kasiorka ;] ale jezeli sie myle to koledzy dobrze doradzaja
warlock pisze:Jeśli nie masz ograniczeń finansowych poleciłbym Koni. Jeśli fundusze odgrywają rolę to może MTS Technik.
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: betek83 » 23 lip 2010, 18:45

warlock pisze:Jeśli fundusze odgrywają rolę to może MTS Technik.
a masz jakieś doświadczenia z tymi amorkami??
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 23 lip 2010, 18:58

Co do MTS Technik to moge powiedzieć że kolega miał takie w BMW i bardzo fajnie się na nich prowadził samochód. Był sztywny i ładnie trzymał się drogi i zarazem można było też praktycznie komfortowo podróżować, taki kompromis myślę.

Awatar użytkownika
warlock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 sty 2009, 12:54
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: warlock » 23 lip 2010, 21:25

Osobiście na MTS Technikach nie jeździłem, ale korzysta z nich paru znajomych i są zadowoleni. Ja miałem to szczęście jeździć na amorach koni w moim poprzednim autku i szczerze je polecam, ale wiadomo tanie nie są :-/
Moja żabka

Warlock

PanGie
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 44
Rejestracja: 22 cze 2010, 08:16

Post autor: PanGie » 23 lip 2010, 22:07

ja mam billstainy b6 i są spoko ale w audi kumpla są ms technik i właśnie też są ok

Awatar użytkownika
warlock
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 61
Rejestracja: 31 sty 2009, 12:54
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: warlock » 24 lip 2010, 22:48

Koszt MTS Techników to około 600 zł za komplet.
Moja żabka

Warlock

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 24 lip 2010, 23:02

betek83, jeszcze nigdy nie slyszalem zlej opinii o mts'ie
Forum A6Klub i Audi80

Awatar użytkownika
betek83
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 239
Rejestracja: 10 lip 2007, 20:41
Lokalizacja: Wroclaw

Post autor: betek83 » 25 lip 2010, 11:53

panowie jeszcze jedno pytanko...

a co myślicie o tych

http://allegro.pl/item1151794044_amorty ... attro.html

bo te miałbym na miejscu...

czy ktoś na nich jeździł??

szerokości
A'trakcyjna U'dana D'ynamiczna I'ntrygująca... po prostu AUDI.

My fire truck

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 25 lip 2010, 15:31

ta techniks zostal wchloniety przez mts jakis czas temu ale jakosci Ci nie zagwarantuje bo wtedy nie siedzialem w temacie
Forum A6Klub i Audi80

Lipton
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 18
Rejestracja: 30 paź 2008, 15:24
Lokalizacja: Strzelin / Wrocław

Post autor: Lipton » 29 lip 2010, 23:09

No to chłopaki troszkę się wiedzą popiszę.... TA Technix Wrocławia do niższych sprężyn od dbtuning jak najbardzije polecam - chłopaki przywożą je z bezpośrednio z Niemiec a i cenę mają dobrą - jeżdżę na nich przy sprężynach -40 już 45 tys km. i nie wykazują jakichkolwiek niepokojących oznaków - jezdzi się na nich naprawdę fajnie. Dodatkowo dodam że jeśli chcecie MTS Technik to polecam od Mentosa z Venomcars. I teraz mały sekret zdradzę Ta Technix i MTS Technik to..... te same amorki:) Po prostu Ta TEchnix robi dla Mentosa z gdańska amorki i springi na zamówienie i on to markuje swoją nazwą:) Jedno i drugie dobre i tanie. Z przodu trzeba zmienić amorki bo ja np. przy springach -40 i oryginalnych amorach po skręceniu miałem luźną sprężynę - ryzyko z tym jeździć. natomiast z tyłu oryginały na niskich springach podchodzą bez probelmu i wytrzymały u mnie ponad rok i opkolo 40 tys km dopiero teraz jeden zaczał się pocić.
Jak nie masz keszu bettek to kup tylko na przód Ta Techniź lub MTsy wszystko jedno i ciesz się z gleby :) Tył minimum poł roku Ci wytrzyma a jak coś to pozniej zmienisz.
Pozdrawiam!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Amortyzatory i sprężyny”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga