Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 NG] Brak reakcji po przekręceniu kluczyka

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

[B4 NG] Brak reakcji po przekręceniu kluczyka

Post autor: krisf1 » 13 kwie 2016, 18:46

Mam następujący problem. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej rekacji ze strony pompy i rozrusznika, miałem tak już 2 razy. Znajomy mechanik trochę wykarczował auto z jakiegoś przekaźnika w okolicy klemy plusowej akumulatora i hulało, po jakimś czasie znów kicha, wyciął taką czarną skrzyneczke, bodajże immobilizer i działało, do czasu. Postanowiłem samemu się temu przyjrzeć i znalazłem jakiś nieoryginalny przekaźnik, który cyka gdy przekręcę kluczyk.

Obrazek


Obrazek

I jest on podpięty według tego schematu na nim o tak:
86 - czarny
30 - czerwony
85 - zielony
87 - pusty

Wie ktoś jak podłączyć te przewody w taki sposób żeby wypiąć ów przekaźnik?

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 13 kwie 2016, 20:03

Kolego styki 85 I 86 są od sterowania przekaznikiem. Zaś steruje on stykami 30 a 87 lub 87a. To już zależy co chcemy uzyskać z przekaźnika. Jak więc widzisz twój przekaźnik nie robi nic oprócz tego że cyka. Brakuje kabla na styku 87.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 13 kwie 2016, 20:10

I ktoś go sobie założył po to żeby cykał? Ech, to mi chyba nie pomoże. :(

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 kwie 2016, 20:42

Ten przekaźnik jest nad półką nad nogami kierowcy?obok niego nie wisi jakiś wolny kabelek?

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 13 kwie 2016, 20:46

Był przykręcony na wkręta do szyny z przekaźnikami nad nogami kierowcy, ale moze to nie on jest przyczyną że auto nie odpala? Bo po wycięciu bodajże immo auto działało, ale coś je znowu blokuje...

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 kwie 2016, 20:54

Alarmu nie posiadasz?

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 13 kwie 2016, 20:55

Jest założony centralny z pilota, alarmu raczej nie ma ale możliwe że zostało jeszcze jakieś zabezpieczenie o którym nie wiem.

Awatar użytkownika
Piotrekdriver1
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 826
Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Piotrekdriver1 » 13 kwie 2016, 20:57

Obok tego przekaźnika nie widać żadnego luźnego kabla?

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 13 kwie 2016, 21:23

Nie, mówię że tutaj raczej nic sie nie wypięło, tylko mogło znów się coś uaktywnić, bo raz nawet udało mi sie to auto odpalić, ale potem znowu było tak samo. DObrym pomysłem byłoby wywalenie tego przekaźnika, tylko musiałbym wiedziec co zrobić z kablami idącymi do niego. :)

Awatar użytkownika
kamsta
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 664
Rejestracja: 25 sty 2013, 11:05
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: kamsta » 14 kwie 2016, 09:21

Powiem tak kolego. Rzadko widziałem żeby ktoś zabezpieczał aż dwa obwody. Z reguły pompa paliwa bądź plus po zapłonie. Sprawdź kostkę stacyjki. Może tam jest problem. Skoro nic się nie urwało od tego przekaźnika to co nie ruszaj.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4630
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 14 kwie 2016, 10:40

Może padła po prostu kostka stacyjki. Ewentulanie możesz sprawdzić czy na wszyskiach kablach 30 w gnieździe stacyjki masz plus a plus po zapłonie puścić osobnym grubym kable do skrzynki bezpieczników.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
krisf1
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 162
Rejestracja: 13 lip 2012, 00:19
Lokalizacja: Kłodzko/Dolnośląskie

Post autor: krisf1 » 14 kwie 2016, 17:46

Kostkę stacyjki wykluczyłem przy poprzednich takich akcjach, więc jej raczej nic nie dolega. Będę musiał poszukać schematu wiązki idącej do kostki i porównać z tym co jest w moim cudzie techniki. :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Centralny zamek, alarm, immobilajzer.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga