[B4 NG] Brak reakcji po przekręceniu kluczyka
[B4 NG] Brak reakcji po przekręceniu kluczyka
Mam następujący problem. Po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej rekacji ze strony pompy i rozrusznika, miałem tak już 2 razy. Znajomy mechanik trochę wykarczował auto z jakiegoś przekaźnika w okolicy klemy plusowej akumulatora i hulało, po jakimś czasie znów kicha, wyciął taką czarną skrzyneczke, bodajże immobilizer i działało, do czasu. Postanowiłem samemu się temu przyjrzeć i znalazłem jakiś nieoryginalny przekaźnik, który cyka gdy przekręcę kluczyk.
I jest on podpięty według tego schematu na nim o tak:
86 - czarny
30 - czerwony
85 - zielony
87 - pusty
Wie ktoś jak podłączyć te przewody w taki sposób żeby wypiąć ów przekaźnik?
I jest on podpięty według tego schematu na nim o tak:
86 - czarny
30 - czerwony
85 - zielony
87 - pusty
Wie ktoś jak podłączyć te przewody w taki sposób żeby wypiąć ów przekaźnik?
Kolego styki 85 I 86 są od sterowania przekaznikiem. Zaś steruje on stykami 30 a 87 lub 87a. To już zależy co chcemy uzyskać z przekaźnika. Jak więc widzisz twój przekaźnik nie robi nic oprócz tego że cyka. Brakuje kabla na styku 87.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
- Piotrekdriver1
- Audi 80 Klub
- Posty: 826
- Rejestracja: 09 lut 2012, 10:01
- Lokalizacja: Białystok
Powiem tak kolego. Rzadko widziałem żeby ktoś zabezpieczał aż dwa obwody. Z reguły pompa paliwa bądź plus po zapłonie. Sprawdź kostkę stacyjki. Może tam jest problem. Skoro nic się nie urwało od tego przekaźnika to co nie ruszaj.
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4630
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Może padła po prostu kostka stacyjki. Ewentulanie możesz sprawdzić czy na wszyskiach kablach 30 w gnieździe stacyjki masz plus a plus po zapłonie puścić osobnym grubym kable do skrzynki bezpieczników.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga