Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 ABK] szczotki od alternatora

Wszystko co znajduje się w komorze silnika.
Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 21 gru 2010, 18:31

14,8V to zaduzo, stabilizator gdy jest uszkodzony moze zwiekszyc lub zanizyc napiecie, u brata w nie wiele wartym, rdzewiejacym, czesto zawodnym i zagazowanym golfie 2 napiecie tak falowalo ze czasem pokzaywalo mu sie 18-19V, zarowki palily sie jak xenony :mrgreen:
po wymianie regulatora jest juz wszystko w normie, tyle ze elektyka dostala napewno zawysokim napiciem po d...

tak czy siak napiecie masz za wysokie

misiek547
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 218
Rejestracja: 19 maja 2009, 22:29
Lokalizacja: Malbork

Post autor: misiek547 » 21 gru 2010, 19:02

no wlaśnie też tak myśle że jest ciut za wysokie no ale do konca nie jestem przekonany ale musze to sprawdzic a nie orientujesz sie czy w tdi trzeba wywalać caly alternator czy idzie to zrobic z poziomu kanalu bez wyciagania

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4081
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 22 gru 2010, 22:51

da radę bez kanału

Awatar użytkownika
hackthemilk
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 587
Rejestracja: 14 maja 2009, 20:37
Lokalizacja: LTM-LHR

Post autor: hackthemilk » 26 lut 2011, 00:44

gibaj, masz jakiś opis? jak to zrobić? planuje wymianę przy okazji wymiany oleju.
AUDI - i wszystko jasne...
________________________________
Było i Jest Audi 80 B4 AVANT 94r 1Z 90km+
oraz
A3 8P 2008 1,6 MPI 102km

zajchu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 47
Rejestracja: 20 cze 2010, 14:22
Lokalizacja: Korczyna -> RKR

Post autor: zajchu » 27 lut 2011, 09:56

kolego, jeśli masz alternator z "wiatraczkiem" to tylko odkręcasz 2 śrubki na krzyżak z tyłu i masz cały regulator ze szczotkami wyciągnięty :)
sprawdź przy okazji "bieżnię" po której szczotki się ślizgają, czy się nie kończy.

MarcinexB4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 334
Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
Lokalizacja: Siedlce

Post autor: MarcinexB4 » 21 lis 2014, 17:08

Odświeżę temat, a mianowicie mam problem ze światłami, tzn. ostatnio jak były niskie temp to po odpaleniu światła mijania normalnie świeciły, jak ruszałem zwiekszając obroty zaczęły jaśniej świecić, podobną sytuacje mam w innym aucie gdy zblizają się minusowe temp na dworze. Dodam gazu to lepiej swiecą, puszcze to ciemniej trochę :-D
Komp 16bit+chip+wtryski AFN <ok>

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 21 lis 2014, 18:38

MarcinexB4, regulator napięcia zapewne
WRC is for boys.
Group B was for men.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Komora silnika”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga