Sprzedane
Sprzedane
[center]Witam wszystkich maniaków! [/center]
Mam na imię Sebastian. W sierpniu 2007 r. zaczęła się moja przygoda z marką Audi. Zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 z 1992 r. Silnik jaki jest zamontowany w tym samochodzie, to 2.0 ABT 8V 90 KM + LPG. Z racji tego, iż poprzedni właściciel jeździł tym samochodem na taksówce, to autko ma przejechane grubo ponad 300 tyś km. Demonem prędkości na pewno nie jest, jednak do lansu w zupełności wystarcza.
Do wyposażenia seryjnego należy tu zaliczyć:
- korbotronic;
- wspomaganie kierownicy;
- szyberdach;
Dokonane naprawy mechaniczne:
- wymieniony czujnik temperatury ori z ASO (niebieski);
- wymienione świece BERU;
- wymienione przewody WN BERU;
- wymieniona kopułka rozdzielacza BOSCH;
- wymieniony palec rozdzielacza BERU;
- wymieniona sonda lambda BOSCH;
- wymieniona uszczelka pod głowicą;
- wymieniona uszczelka pod "klawiaturą";
- wymienione pierścienie;
- docierane gniazda zaworowe;
- wymienione płyny i oleje;
- wymienione całe przednie zawieszenie + wszystkie tuleje gumowe LMI;
- wymieniony termostat WAHLER;
- wymieniony tłumik środkowy
- wymienione plastiki dolotu powietrza;
- wymienione przeguby (obie strony) SPIDAN;
- wymieniony czujnik TPS;
- wymieniony silniczek krokowy;
- wymienione przednie i tylne amortyzatory KAYABA;
- wymieniona antena radiowa;
- ...
Planowane mody:
1. Użytkowe - mechaniczne
wycięty katalizator √
centralny zamek √
elektryczne szyby - w planach;
elektryczne lusterka - w planach;
obrotomierz √
dodatkowe zegary (ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie) √
fotele półkubełki √
wyświetlacz temp. zewnętrznej √
spryskiwacze reflektorów;
2. Wizualne - optyczne
alufelgi były - R16" H7,5" Allesio √ / są - AZEV A R17" H7,5" √
grill czarny mat √;
przyciemnione przednie lampy √ - były
dymione przednie kierunkowskazy √ - były
reflektory soczewkowe √
zderzak przedni od audi coupe √
zderzak tylny competition - w planach
halogeny + kierunkowskazy do zderzaka √
tylne lampy Hella Treser (dymione) √
kierownica od s2 √
ringi na zegary √
sprężyny JAMEX -40mm √
3. Car audio
taschki √
głośniki Helix Dark Blue DB 62.1 √
radio Clarion CZ 209 √
subwoofer HERZ ES250 √
wzmacniacz CARPOWER 1502 √
kable zasilające 20mm + kable RCA potrójnie ekranowane √
Zapału pewnie mi wystarczy, ale czy pieniędzy...? Zobaczymy co z tego wyjdzie :mrgreen:
[center]Październik 2007[/center]
[center]Pierwsza prezentacja
[/center]
[center]Pierwsze mody, to centralny zamek :mrgreen:
[/center]
[center]Listopad 2007[/center]
[center]Obrotomierz i ringi na zegary
[/center]
[center]Luty 2008[/center]
[center]Alufelgi ALESSIO 16" i opony Michelin 205/55/16 + pierścienie centrujące
[/center]
[center]Daszek
[/center]
[center]Marzec 2008[/center]
[center]Dodatkowe zegary od wersji coupe
[/center]
[center]Pierwsza wiosenna sesja na aluskach :mrgreen:
[/center]
[center]Nocna sesja
[/center]
[center]Kwiecień 2008[/center]
[center]Dekielki do felg
[/center]
[center]Maj 2008[/center]
[center]Czarny grill
[/center]
[center]Czarne, odświeżone bębny
[/center]
[center]Delikatny makijaż :mrgreen:
[/center]
[center]Wrzesień 2008[/center]
[center]Walka z zawieszeniem...
Jak powszechnie wiadomo zawieszenie w naszych niuniach nie należy do ich najmocniejszych punktów. Kryska przyszła również na przednie zawieszenie w moim samochodzie. Jakiś czas temu coś zaczęło pukać, stukać i ogólnie bardzo mnie drażnić. Postanowiłem odkręcić koło i zobaczyć co się dzieje... I zobaczyłem jak prawy amortyzator dogorywa wydalając z siebie ostatki oleju Przy okazji ściągniętego koła spojrzałem sobie na tuleje wahacza... luz jaki tam zobaczyłem przewyższył moje najczarniejsze sny
Chcąc nie chcąc trzeba było udać się do sklepu i zakupić taki oto zestawik:
- wkłady amortyzatorów Kyaba;
- poduszki amortyzatorów wraz z łożyskiem - Lemforder;
- osłony i odboje amortyzatorów - Sachs;
- tuleje wahaczy - Febi.
Teraz "tylko" czeka mnie wyprawa do machera, który to wszystko sprawnie poskłada do kupy...[/center]
[center]Październik 2008[/center]
[center]Rezanie taschek
- Całą zabawę zaczynamy od wymontowania naszego boczka z drzwi oraz pozbycia się kieszonki, która znajduje się na dole boczka – w jej miejsce docelowo zostanie zamontowana nasza Taszka.
Do usunięcia owej kieszonki użyłem lutownicy, którą roztopiłem kołki mocujące kieszonkę do boczka (zamiast lutownicy można użyć wiertarki i te kołki rozwiercić).
- Kolejnym etapem jest stworzenie kartonowego szablonu naszej Taszki
- Mając już wycięty szablon, odrysowujemy jego kształt na płycie mdf (ja użyłem płyty o grubości 18 mm) i wycinamy Taszki z mdf-u
W tym momencie konieczne są przymiarki naszej Taszki do boczka w celu usunięcia ewentualnych niedociągnięć przy wycinaniu jej z mdf-u i właściwym jej spasowaniu.
- Po wycięciu Taszek wyciąłem w nich otwory na głośniki, nafrezowałem powierzchnię wokół otworu głośnikowego, aby głośnik brzydko nie odstawał i zaokrągliłem zewnętrzne krawędzie paneli.
- Teraz przyszła kolej na zamknięcie komory głośnikowej. W związku z tym, iż powierzchnia boczka w tym miejscu nie jest prosta, tylko zaokrąglona, ciężko było znaleźć formę tego zamknięcia. Postanowiłem zrobić gipsowy odlew, uzyskując w ten sposób pożądany kształt zamknięcia komory głośnika.
- Po kilku godzinach schnięcia gipsu odrysowałem kształt na płycie mdf i wyciąłem go
- Mając już wycięte wszystkie części konieczne były kolejne przymiarki i użycie pilnika, w celu spasowania całego zestawu.
- Po dokładnym spasowaniu zamknięcia przykleiłem je klejem vikol do panela. Aby cała konstrukcja była solidniejsza dodatkowo skręciłem obie części wkrętami do płyt gipsowych.
Taszki w tym stanie powinny schnąć kilka godzin, aby klej dobrze związał.
- Następną czynnością było oklejenie Taszki gąbką jaką używa się pod panele podłogowe (patent zapożyczyłem od kolegi Oofol).
Gdy klej wysechł obciąłem nadmiar gąbki po wewnętrznej stronie panela.
- Ostatni etap był dla mnie najtrudniejszy. Oklejenie i obicie Taszek skórą. Nad jednym panelem spędziłem ładnych kilka godzin aby tak naciągnąć skórę aby nigdzie się brzydko nie marszczyła.
Skórę od wewnętrznej strony panela mocowałem zszywaczem tapicerskim.
- Na koniec mała przymiarka głośnika
A taki oto zestaw będzie grał w mojej audiczce, jak tylko blacharz skończy przy niej pracę.
PS. Dziękuję koledze AUDI_A6 i koledze Oofol za pomoc przy wyborze głośników.[/center]
[center]Jak to mówią - dobry dzwon podstawą tuningu[/center]
[center]Tak więc przyszedł czas na małe zmiany w wyglądzie zewnętrznym mojej niuni Dzięki uprzejmości oraz fachowemu doradztwu kolegi duo, nabyłem zderzak od coupe w komplecie z pomarańczowymi kierunkami oraz halogeny
[/center]
[center]Listopad 2008[/center]
[center]Zderzak już na miejscu
[/center]
[center]Jesienna sesja
Korzystając z ostatnich słonecznych dni i chwili wolnego postanowiłem zrobić kilka ujęć. Za plener wybrałem parking niedaleko jednego z krośnieńskich banków. Podczas robienia zdjęć włączył się któryś z bankowych alarmów. Alarm wył, a ja pstrykałem fotki, dopóki nie przyjechała policja :mrgreen: Najpierw stali trochę na uboczu i patrzyli jak jakiś czubek robi zdjęcia swojemu samochodowi. Po chwili, gdy zorientowali się, że ten czubek jest niegroźny postanowili zainterweniować <ok>
Skończyło się na wylegitymowaniu mojej skromnej osoby i sprawdzeniu dokumentów mojej niuni :->
[/center]
[center]Przeguby SPIDAN
[/center]
[center]Kierownica od coupe
Tak wyglądała moja stara kierownica:
Tak wygląda moja nowa kierowniczka od coupe już na swoim miejscu :mrgreen:
[/center]
[center]Styczeń 2009
Dziurawy dolot
Jeżdżę tym samochodem od półtora roku i dopiero niedawno zorientowałem się, że pod maską mi czegoś brakuje (oprócz mocy silnika) Niedawno uzupełniałem płyny i moją uwagę zwrócił brak kilku plastików od dolotu powietrza do filtra - wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Dolot w ogóle nie był osłonięty od strony silnika i ciepłe powietrze wędrowało gdzie chciało.
Niby głupie plastiki a nigdzie nie mogłem ich dostać. Na żadnym szrocie tego nie mieli. Zlokalizowałem więc szukane części przy pomocy strony www.vagcat.com, poszedłem do ASO i zamówiłem takie oto rupieci:
Ten plastik skleiłem jakimś klejem dwuskładnikowym z wiórkami włókna szklanego. Później pomalowałem czarnym matem, żeby wioski nie było
[/center]
[center]Luty 2010
Kierunki w zderzaku
[/center]
[center]Marzec 2010[/center]
[center]Halogeny podłączone
[/center]
[center]Radio CLARION CZ209 ER
[/center]
[center]Marzec 2010
Wycieraczki typu aero
[/center]
[center]Kwiecień 2010
Tylne amortyzatory KAYABA
[/center]
[center]Dywaniki welurowe
[/center]
[center]Boczki w alcantarze
[/center]
Fotostory z rezania boczków: rezanie-boczkow-w-alcantarze-vt41865.htm
[center]Maj 2010
Tylne lampy TRESER
[/center]
[center]Sierpień 2010
Mała letnia sesja
[/center]
[center]Październik 2010
Jesienna sesja
[/center]
[center]Listopad 2010
Felgi AZEV 7,5"/17"
[/center]
[center]Grudzień 2010
AZEVy w kolorze
Dekielki PORSCHE edition
[/center]
[center]Styczeń 2011
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej+czujnik
[/center]
[center]Marzec 2011
Reflektory soczewkowe
Letni setup - stage 1
[/center]
[center]Maj 2011
Sprężyny JAMEX -40mm
Sesja z Metalem
[/center]
[center]Czerwiec 2011
Car audio: Subwoofer HERZ ES250+wzmacniacz CARPOWER 1502
[/center]
[center]Lipiec 2011
Nowe stare fotele półkubły przed renowacją
[/center]
[center]Emblemat
[/center]
[center]Wrzesień 2011
Fotele obszyte przez tapicera
[/center]
[center]Jesienna sesja w pełnym słońcu
[/center]
[center]Październik 2011
Elektryczne szyby+lusterka
[/center]
[center]Przewody WN BERU
[/center]
[center]Listopad 2011
Spryskiwacze reflektorów
[/center]
[center]Czujnik temperatury do ECU
[/center]
[center]Odjazdowa naklejka
[/center]
[center]Styczeń 2012
Osłona silnika do zderzaka coupe
[/center]
[center]Tylni zderzak S2
[/center]
Mam na imię Sebastian. W sierpniu 2007 r. zaczęła się moja przygoda z marką Audi. Zostałem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 B4 z 1992 r. Silnik jaki jest zamontowany w tym samochodzie, to 2.0 ABT 8V 90 KM + LPG. Z racji tego, iż poprzedni właściciel jeździł tym samochodem na taksówce, to autko ma przejechane grubo ponad 300 tyś km. Demonem prędkości na pewno nie jest, jednak do lansu w zupełności wystarcza.
Do wyposażenia seryjnego należy tu zaliczyć:
- korbotronic;
- wspomaganie kierownicy;
- szyberdach;
Dokonane naprawy mechaniczne:
- wymieniony czujnik temperatury ori z ASO (niebieski);
- wymienione świece BERU;
- wymienione przewody WN BERU;
- wymieniona kopułka rozdzielacza BOSCH;
- wymieniony palec rozdzielacza BERU;
- wymieniona sonda lambda BOSCH;
- wymieniona uszczelka pod głowicą;
- wymieniona uszczelka pod "klawiaturą";
- wymienione pierścienie;
- docierane gniazda zaworowe;
- wymienione płyny i oleje;
- wymienione całe przednie zawieszenie + wszystkie tuleje gumowe LMI;
- wymieniony termostat WAHLER;
- wymieniony tłumik środkowy
- wymienione plastiki dolotu powietrza;
- wymienione przeguby (obie strony) SPIDAN;
- wymieniony czujnik TPS;
- wymieniony silniczek krokowy;
- wymienione przednie i tylne amortyzatory KAYABA;
- wymieniona antena radiowa;
- ...
Planowane mody:
1. Użytkowe - mechaniczne
wycięty katalizator √
centralny zamek √
elektryczne szyby - w planach;
elektryczne lusterka - w planach;
obrotomierz √
dodatkowe zegary (ciśnienie i temperatura oleju, ładowanie) √
fotele półkubełki √
wyświetlacz temp. zewnętrznej √
spryskiwacze reflektorów;
2. Wizualne - optyczne
alufelgi były - R16" H7,5" Allesio √ / są - AZEV A R17" H7,5" √
grill czarny mat √;
przyciemnione przednie lampy √ - były
dymione przednie kierunkowskazy √ - były
reflektory soczewkowe √
zderzak przedni od audi coupe √
zderzak tylny competition - w planach
halogeny + kierunkowskazy do zderzaka √
tylne lampy Hella Treser (dymione) √
kierownica od s2 √
ringi na zegary √
sprężyny JAMEX -40mm √
3. Car audio
taschki √
głośniki Helix Dark Blue DB 62.1 √
radio Clarion CZ 209 √
subwoofer HERZ ES250 √
wzmacniacz CARPOWER 1502 √
kable zasilające 20mm + kable RCA potrójnie ekranowane √
Zapału pewnie mi wystarczy, ale czy pieniędzy...? Zobaczymy co z tego wyjdzie :mrgreen:
[center]Październik 2007[/center]
[center]Pierwsza prezentacja
[/center]
[center]Pierwsze mody, to centralny zamek :mrgreen:
[/center]
[center]Listopad 2007[/center]
[center]Obrotomierz i ringi na zegary
[/center]
[center]Luty 2008[/center]
[center]Alufelgi ALESSIO 16" i opony Michelin 205/55/16 + pierścienie centrujące
[/center]
[center]Daszek
[/center]
[center]Marzec 2008[/center]
[center]Dodatkowe zegary od wersji coupe
[/center]
[center]Pierwsza wiosenna sesja na aluskach :mrgreen:
[/center]
[center]Nocna sesja
[/center]
[center]Kwiecień 2008[/center]
[center]Dekielki do felg
[/center]
[center]Maj 2008[/center]
[center]Czarny grill
[/center]
[center]Czarne, odświeżone bębny
[/center]
[center]Delikatny makijaż :mrgreen:
[/center]
[center]Wrzesień 2008[/center]
[center]Walka z zawieszeniem...
Jak powszechnie wiadomo zawieszenie w naszych niuniach nie należy do ich najmocniejszych punktów. Kryska przyszła również na przednie zawieszenie w moim samochodzie. Jakiś czas temu coś zaczęło pukać, stukać i ogólnie bardzo mnie drażnić. Postanowiłem odkręcić koło i zobaczyć co się dzieje... I zobaczyłem jak prawy amortyzator dogorywa wydalając z siebie ostatki oleju Przy okazji ściągniętego koła spojrzałem sobie na tuleje wahacza... luz jaki tam zobaczyłem przewyższył moje najczarniejsze sny
Chcąc nie chcąc trzeba było udać się do sklepu i zakupić taki oto zestawik:
- wkłady amortyzatorów Kyaba;
- poduszki amortyzatorów wraz z łożyskiem - Lemforder;
- osłony i odboje amortyzatorów - Sachs;
- tuleje wahaczy - Febi.
Teraz "tylko" czeka mnie wyprawa do machera, który to wszystko sprawnie poskłada do kupy...[/center]
[center]Październik 2008[/center]
[center]Rezanie taschek
- Całą zabawę zaczynamy od wymontowania naszego boczka z drzwi oraz pozbycia się kieszonki, która znajduje się na dole boczka – w jej miejsce docelowo zostanie zamontowana nasza Taszka.
Do usunięcia owej kieszonki użyłem lutownicy, którą roztopiłem kołki mocujące kieszonkę do boczka (zamiast lutownicy można użyć wiertarki i te kołki rozwiercić).
- Kolejnym etapem jest stworzenie kartonowego szablonu naszej Taszki
- Mając już wycięty szablon, odrysowujemy jego kształt na płycie mdf (ja użyłem płyty o grubości 18 mm) i wycinamy Taszki z mdf-u
W tym momencie konieczne są przymiarki naszej Taszki do boczka w celu usunięcia ewentualnych niedociągnięć przy wycinaniu jej z mdf-u i właściwym jej spasowaniu.
- Po wycięciu Taszek wyciąłem w nich otwory na głośniki, nafrezowałem powierzchnię wokół otworu głośnikowego, aby głośnik brzydko nie odstawał i zaokrągliłem zewnętrzne krawędzie paneli.
- Teraz przyszła kolej na zamknięcie komory głośnikowej. W związku z tym, iż powierzchnia boczka w tym miejscu nie jest prosta, tylko zaokrąglona, ciężko było znaleźć formę tego zamknięcia. Postanowiłem zrobić gipsowy odlew, uzyskując w ten sposób pożądany kształt zamknięcia komory głośnika.
- Po kilku godzinach schnięcia gipsu odrysowałem kształt na płycie mdf i wyciąłem go
- Mając już wycięte wszystkie części konieczne były kolejne przymiarki i użycie pilnika, w celu spasowania całego zestawu.
- Po dokładnym spasowaniu zamknięcia przykleiłem je klejem vikol do panela. Aby cała konstrukcja była solidniejsza dodatkowo skręciłem obie części wkrętami do płyt gipsowych.
Taszki w tym stanie powinny schnąć kilka godzin, aby klej dobrze związał.
- Następną czynnością było oklejenie Taszki gąbką jaką używa się pod panele podłogowe (patent zapożyczyłem od kolegi Oofol).
Gdy klej wysechł obciąłem nadmiar gąbki po wewnętrznej stronie panela.
- Ostatni etap był dla mnie najtrudniejszy. Oklejenie i obicie Taszek skórą. Nad jednym panelem spędziłem ładnych kilka godzin aby tak naciągnąć skórę aby nigdzie się brzydko nie marszczyła.
Skórę od wewnętrznej strony panela mocowałem zszywaczem tapicerskim.
- Na koniec mała przymiarka głośnika
A taki oto zestaw będzie grał w mojej audiczce, jak tylko blacharz skończy przy niej pracę.
PS. Dziękuję koledze AUDI_A6 i koledze Oofol za pomoc przy wyborze głośników.[/center]
[center]Jak to mówią - dobry dzwon podstawą tuningu[/center]
[center]Tak więc przyszedł czas na małe zmiany w wyglądzie zewnętrznym mojej niuni Dzięki uprzejmości oraz fachowemu doradztwu kolegi duo, nabyłem zderzak od coupe w komplecie z pomarańczowymi kierunkami oraz halogeny
[/center]
[center]Listopad 2008[/center]
[center]Zderzak już na miejscu
[/center]
[center]Jesienna sesja
Korzystając z ostatnich słonecznych dni i chwili wolnego postanowiłem zrobić kilka ujęć. Za plener wybrałem parking niedaleko jednego z krośnieńskich banków. Podczas robienia zdjęć włączył się któryś z bankowych alarmów. Alarm wył, a ja pstrykałem fotki, dopóki nie przyjechała policja :mrgreen: Najpierw stali trochę na uboczu i patrzyli jak jakiś czubek robi zdjęcia swojemu samochodowi. Po chwili, gdy zorientowali się, że ten czubek jest niegroźny postanowili zainterweniować <ok>
Skończyło się na wylegitymowaniu mojej skromnej osoby i sprawdzeniu dokumentów mojej niuni :->
[/center]
[center]Przeguby SPIDAN
[/center]
[center]Kierownica od coupe
Tak wyglądała moja stara kierownica:
Tak wygląda moja nowa kierowniczka od coupe już na swoim miejscu :mrgreen:
[/center]
[center]Styczeń 2009
Dziurawy dolot
Jeżdżę tym samochodem od półtora roku i dopiero niedawno zorientowałem się, że pod maską mi czegoś brakuje (oprócz mocy silnika) Niedawno uzupełniałem płyny i moją uwagę zwrócił brak kilku plastików od dolotu powietrza do filtra - wcześniej jakoś nie zwróciłem na to uwagi. Dolot w ogóle nie był osłonięty od strony silnika i ciepłe powietrze wędrowało gdzie chciało.
Niby głupie plastiki a nigdzie nie mogłem ich dostać. Na żadnym szrocie tego nie mieli. Zlokalizowałem więc szukane części przy pomocy strony www.vagcat.com, poszedłem do ASO i zamówiłem takie oto rupieci:
Ten plastik skleiłem jakimś klejem dwuskładnikowym z wiórkami włókna szklanego. Później pomalowałem czarnym matem, żeby wioski nie było
[/center]
[center]Luty 2010
Kierunki w zderzaku
[/center]
[center]Marzec 2010[/center]
[center]Halogeny podłączone
[/center]
[center]Radio CLARION CZ209 ER
[/center]
[center]Marzec 2010
Wycieraczki typu aero
[/center]
[center]Kwiecień 2010
Tylne amortyzatory KAYABA
[/center]
[center]Dywaniki welurowe
[/center]
[center]Boczki w alcantarze
[/center]
Fotostory z rezania boczków: rezanie-boczkow-w-alcantarze-vt41865.htm
[center]Maj 2010
Tylne lampy TRESER
[/center]
[center]Sierpień 2010
Mała letnia sesja
[/center]
[center]Październik 2010
Jesienna sesja
[/center]
[center]Listopad 2010
Felgi AZEV 7,5"/17"
[/center]
[center]Grudzień 2010
AZEVy w kolorze
Dekielki PORSCHE edition
[/center]
[center]Styczeń 2011
Wyświetlacz temperatury zewnętrznej+czujnik
[/center]
[center]Marzec 2011
Reflektory soczewkowe
Letni setup - stage 1
[/center]
[center]Maj 2011
Sprężyny JAMEX -40mm
Sesja z Metalem
[/center]
[center]Czerwiec 2011
Car audio: Subwoofer HERZ ES250+wzmacniacz CARPOWER 1502
[/center]
[center]Lipiec 2011
Nowe stare fotele półkubły przed renowacją
[/center]
[center]Emblemat
[/center]
[center]Wrzesień 2011
Fotele obszyte przez tapicera
[/center]
[center]Jesienna sesja w pełnym słońcu
[/center]
[center]Październik 2011
Elektryczne szyby+lusterka
[/center]
[center]Przewody WN BERU
[/center]
[center]Listopad 2011
Spryskiwacze reflektorów
[/center]
[center]Czujnik temperatury do ECU
[/center]
[center]Odjazdowa naklejka
[/center]
[center]Styczeń 2012
Osłona silnika do zderzaka coupe
[/center]
[center]Tylni zderzak S2
[/center]
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 21:28 przez Bastek, łącznie zmieniany 183 razy.
bardzo ładny orginał, postarałes sie ją odpicowac jest u mnie taka w rodzinie ładnie sie prezentuje ma lekki tuning tez biała wiec proponuje zacząc od alu, szybek i wydechu to napewno poprawi jej wygląd 8-) a i w moim guście to ten pokrowiec na kiere nie pasuje...
Było OOOO 80 B3 1.8S
Jest: OOOO A6 C5 2.4 QUATTRO
Jest: OOOO A6 C5 2.4 QUATTRO
Dzięki za przychylne opinie. Obrotomierz marzy mi się, tak samo jak ringi zegarów. A co do kierownicy, to będzie obszyta skórą. Tylko muszę poczekać na jakieś "lewe" pieniądze, żeby żona za bardzo nie brzęczała.
Kupiłem już centralny zamek i na przyszły tydzień umówiłem się na zamontowanie z elektrykiem. Ale pomalutku, powolutku
Kupiłem już centralny zamek i na przyszły tydzień umówiłem się na zamontowanie z elektrykiem. Ale pomalutku, powolutku
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Siemka Mam identyczne :mrgreen: Ja do siebie wstawiałem obrotek, i grila potraktowałem na czarno, dodałem końcówkę i zapodałem felunek 17-stki AZEV, czekam jeszcze na ringi :mrgreen: A twoje jest tak piekne ,że nie wymaga komentarza Zrób podobnie a będziesz jeszcze szcześliwszy, tylko nie wiem co na to twoja żona Najlepiej kupuj po cichu, i wmawiaj że to fabrycznie było montowane tylko że nie zwróciła uwagi :mrgreen: Raz już prawie w garażu spałem :mrgreen:
Ostatnio zmieniony 17 paź 2007, 22:52 przez maniek75, łącznie zmieniany 1 raz.
@maniek, @bastek - skąd ja to znam A wracając do tematu - bardzo bardzo ładne Adui. Kupując swoją jechałem po identyczną, ale wróciłem czarną - biała miała walnięty motor.
tomo
Wozidełko: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=8259
Wozidełko: https://audi80.pl/viewtopic.php?t=8259
Z tym felunkiem jest właśnie największy ból. Ciężko znaleźć coś używanego w przystępnej cenie (na nowe felgi nawet nie patrzę, bo musiałbym wziąć kredyt ). Marzą mi się jeszcze reflektory soczewkowe i zderzak od competition.
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Moja biała damulka powoli pięknieje. Na razie jest to piękno wewnętrzne. Właśnie założyłem do swojej audiczki centralny zamek :mrgreen: . Konto bankowe mam lżejsze o 300 zł , no ale czego się nie robi dla swojej audiczki .
Następne w kolejności będą elektryczne szyby przednie, automatyczna antena, obrotomierz (mam taką nadzieję, że już niedługo), ringi zegarów, no i oczywiście jakieś aluski (ale to dopiero na wiosne)... Pomalutku, powolutku 8-)
Następne w kolejności będą elektryczne szyby przednie, automatyczna antena, obrotomierz (mam taką nadzieję, że już niedługo), ringi zegarów, no i oczywiście jakieś aluski (ale to dopiero na wiosne)... Pomalutku, powolutku 8-)
Ostatnio zmieniony 15 mar 2008, 15:56 przez Bastek, łącznie zmieniany 1 raz.
Audi, przegub, jakiej firmy?
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
- soczewki;
- zderzak przód coupe;
- zderzak tył S2;
- TRESER lights;
- AZEV A porsche edition;
- springi -40mm JAMEX progressive
Długie proste są dla szybkich samochodów.
Ciasne zakręty są dla szybkich kierowców.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga