Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ABK B4] szary czujnik padl??

Wszystko co tyczy się silników rzędowych czterocylindrowych.
koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

[ABK B4] szary czujnik padl??

Post autor: koziolmc60 » 04 maja 2014, 13:29

Witam. Od jakiegos czasu na zegarach mi pokazuje temperature nizsza niz normalnie o jakies 10 stopni. Dzisiaj podlaczylismy auto pod vag i na vagu pokazuje temperature 87 stopni a na zegarach niecale 80. Czy to szary czujnik padl?? I jeszcze mam pytanko przy jakiej temperaturze powinny sie wentylatory w ABK-u zalaczac??
Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 maja 2014, 15:05

Temperatura powinna być wmiare ta sama na vagu jak i na liczniku, więc masz tu szary czujnik zaniżający temperature.

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 04 maja 2014, 16:35

Mi ostatnio zegar pokazywał 70 stopni w czasie jazdy a jak podłączyliśmy się do kompa to tam z kolei pokazywało 85 stopni. Po wymianie termostatu wszystko się uspokoiło. Samochodzik po niewielkim czasie ładnie łapał 90 stopni i na takim poziomie go utrzymywał. W koreczku czasami rosła ale wtedy załączał się wentylatorek, a przy jakiej to było temperaturze to nie pamiętam dokałdnię ale przedział 95 - 98 (Coś w tym guście o ile się nie mylę) Może wypadałoby zerknąć na ten termostacik :)

Awatar użytkownika
Pieterb
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 11726
Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
Imię: Piotr
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABK+lpg
Lokalizacja: Zamość

Post autor: Pieterb » 04 maja 2014, 19:16

koziolmc60, a szukałeś na forum odp pewnie nie bo byś wsio wiedział, hmm, właściwie to powinienem Ci ten temat wywalić bo tyle jest postów na ten temat.
WRC is for boys.
Group B was for men.

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 04 maja 2014, 20:23

Rogosi3k, na zegarach ci pokazywalo 70 stopni a na vagu w tej samej chwili 85 stopni i to bylo wina termostatu? Hmmm nie kumam. Przeciez termostat ci nie daje odczytu na zegary tylko czujnik szary.
Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 04 maja 2014, 20:37

Może dwie rzeczy naraz się zgrały :) Bo jak wymieniałem termostat to równierz wymieniłem szary czujnik na króćcu wody bo gdy robiłem redukcje na trasie to zapalała się kontrolka od Cieczy chłodzącej. Więc może wymiana szarego czujnika coś tutaj pomogła :) Ja wpierw bym sprawdził jednak termostat :)

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 04 maja 2014, 20:51

A ja szary czujnik najpierw bo mniej roboty i koszta czujnika nie sa duze
Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 maja 2014, 21:01

Dobry szary czujnik z EPS'a to koszt 60 zł, ostatnio zetora sobie podpinałem pod vaga i praktycznie pokrywały sie temperatury

Czujnik szary

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 04 maja 2014, 21:09

Krzysiek 84 pisze:koszt 60 zł
no to nie ma tragedi :lol:
Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Rogosi3k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 53
Rejestracja: 24 lut 2013, 20:14

Post autor: Rogosi3k » 04 maja 2014, 21:13

Zrobisz jak uważasz :) Tylko potem napisz czy zabieg wymiany szarego czujnika pomógł :) Być może w przyszłości ktoś będzie miał podobny problem i skorzysta z tych informacji :) A druga sprawa że jestem ciekaw xD

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 04 maja 2014, 21:14

Rogosi3k, jak tylko wymienie to napisze <ok>
Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Krzysiek 84
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 5440
Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
Imię: Krzysiek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Olecko

Post autor: Krzysiek 84 » 04 maja 2014, 21:27

koziolmc60 pisze:Rogosi3k, jak tylko wymienie to napisze <ok>
Ewentualnie pokaż :mrgreen:

Obrazek

koziolmc60
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 803
Rejestracja: 01 cze 2011, 20:49
Lokalizacja: Tomaszow Maz.

Post autor: koziolmc60 » 04 maja 2014, 21:54

Krzysiek 84, ewentualnie :lol:
Audi 80 B4 2.0 ABK

Awatar użytkownika
Marker
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 23 gru 2011, 22:56
Lokalizacja: BIA

Post autor: Marker » 05 maja 2014, 14:28

Mi po niecałym roku EPS padł.

Awatar użytkownika
Francis1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1728
Rejestracja: 15 sty 2009, 16:57
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Francis1982 » 05 maja 2014, 18:02

Z tego co pamiętam ori nowy trochę kosztuje więc można napisać do forumowych handlarzy i szukać używki ori. Lepsze to na pewno niż jakieś zamienniki. A muszą mieć bo tego masa jest sprzedawana razem z silnikami.

Lepiej dać za czujnik ekwiwalent 0.7 za ori używkę według mnie niż 2 razy tyle za nowy zamiennik.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki czterocylindrowe”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga