Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

pamaku Tarcze, hamulce radio LED
Autoserwis Skrzynie biegów Regeneracja Układy wydechowe Układy hamulcowe Radio samochodowe Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[WSZYSTKIE LPG] dużo pali gazu  
Autor Wiadomość
mieszko32 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty tech.: 5
Miasto/Region: Wielkopolska


Wysłany: 2009-03-22, 16:14   

Pytanie do Danka. Moja niuńka ABK instalacja (BRC blitz) II generacji pali 12.6 L gazu na 100 km. Instalację mam dopiero od misiąca. Czy takie spalanie jest w normie czy muszę domagać się regulacji. Dodam że odcinki jakie pokonuję to 4 km do pracy plus kilka wypadów do miasta w tygodniu po 15 km. Pozdrawiam
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 20:30   

mieszko32, Twoje spalanie moim zdaniem jest całkiem normalne.
ysiul napisał/a:
no tylko trzeba założyć nawet 50km tolerancje błędu bo na różnych LPG jest rożne ciśnienie i tez rożna ilość gazu może wejść
Koledzy błagam nie piszcie bajek bo jeszcze ktoś uwierzy. Ilość zatankowanego gazu nie zależy od ciśnienia pompy na stacji (w każdym razie nie w jakimś znaczącym stopniu). Już tyle razy o tym pisaliśmy. Największe znaczenie ma długość pływaka wielozaworu i położenie auta względem poziomu w czasie tankowania oraz sprawność samego wielozaworu, nic więcej, kropka.
ysiul napisał/a:
Z tego co pamietam to jakieś 20% jest zarezerwoane na taka poduszkę powietrzna w butli
To po prostu przestrzeń bezpieczeństwa zależna od wyregulowania wielozaworu i niezmienna jeśli wielozawór pracuje prawidłowo. "Poduszka" się nie tworzy sama.
_________________


Pozdrawiam Danek
 
 
 
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1899
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2009-03-22, 20:38   

Danek napisał/a:
"Poduszka" się nie tworzy sama.
nie twierdzę że tworzy się sama
Danek napisał/a:
Koledzy błagam nie piszcie bajek bo jeszcze ktoś uwierzy.
już się nie będę czepiał ale powiedz od czego zależy że na jednej stacji wejdzie mi 32L a na innej 38L :?: no i nie mów że samochód pod innym kątem stoi za każdym razem stoi na idealnie równiej powierzchni
_________________
Setowóz
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 21:45   

ysiul napisał/a:
no i nie mów że samochód pod innym kątem stoi za każdym razem stoi na idealnie równiej powierzchni
Czyżbyś jeździł z poziomnicą? Zapewniam Cię, że naprawdę minimalna różnica poziomu może dać dużą różnicę w tankowaniu. Już to kiedyś opisywałem i dalej będę twierdził, że podstawowa sprawa to różnica w poziomie. Szczególnie w małych zbiornikach gdzie pływak wielozaworu ma bardzo krótkie ramię. Jak chcesz się przekonać o słuszności tej tezy to zajrzyj do swojej spłuczki przy kibelku, poprzechylaj ją na boki i zobacz jaki duży wpływ ma położenie w poziomie. Druga sprawa to sam wielozawór. Niektóre wielozawory podnoszą się dość ciężko (nieco mocniej ocierają w jarzmach) i raz pływak podniesie się płynniej i szybciej odblokuje zawór, a innym razem pod koniec tankowania może się przyciąć i wtedy do zbiornika może wejść trochę więcej zanim pływak "odskoczy" i wielozawór "odbije".
ysiul napisał/a:
nie twierdzę że tworzy się sama
To akurat nie do Ciebie było tylko do kolegi khoSama różnica w ciśnieniu tankowania nie ma znaczenia na ilość zatankowanego gazu, co najwyżej na szybkość tankowania. Poza tym różnice ciśnień na dystrybutorach są naprawdę niewielkie (to wynika z przepisów dotyczących samych stacji LPG). Większe różnice powodują same zawory do podłączania węży tankujących (te z kulką na końcu).
_________________


Pozdrawiam Danek
Ostatnio zmieniony przez Danek 2009-03-22, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 23
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-22, 21:45   

jakie powinno byc spalanie gazu jak mam pojemnosc 2.6. ile??
 
 
 
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 21:50   

marcin645, użyj szukajki. Już jest temat o spalaniu. Średnie spalanie gazu przy II generacji powinno być nie większe niż 120-130% spalania benzyny. Czyli jeśli benzyny pali 10l/100km to gazu powinien palić 12-13l/100km. Pamiętaj, że na wysokość spalania gazu ogromny wpływ ma temperatura silnika (właściwie reduktora) i jeśli jeździsz zimą notorycznie niedogrzanym silnikiem to spalanie może się bardzo mocno podnieść, nawet do 140-150% spalania benzyny.
_________________


Pozdrawiam Danek
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 23
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-22, 21:56   

no u mnie bardzo szybko zmienia sie na gaz.
 
 
 
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1899
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2009-03-24, 08:23   

Danek, dobrze przekonałeś mnie <piwo> co prawda do spłuczki nie zaglądałem ale wierze na słowo
_________________
Setowóz
 
 
 
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty tech.: 257
Miasto/Region: EZG


Wysłany: 2009-03-26, 10:39   

marcin645 u mojego kumpla przy pojemności 2.8 pali 18 l. po mieście
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 23
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-26, 11:25   

no to mysle ze z 14 bedzie palic u mnie
 
 
 
papaj 
Audi 80 Spec



Silnik: NG
Typ: 89
Nadwozie: coupe
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty tech.: 296
Miasto/Region: Lędziny/Sląsk


Wysłany: 2009-03-26, 11:44   

Danek powiadasz ze niedogrzany motor moze az tyle wiecej palic? pytam ze względu na to ze u mnie do 90 stopni dochodzi tylko przy powolnej jezdzie po miescie, normalnie trzyma 75 a termostat podobno był wymieniany
_________________
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

http://www.audi80.pl/coup...2366.htm#343165
 
 
 
dexx 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 14 razy
Wiek: 24
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty tech.: 359
Miasto/Region: Jarocin


Wysłany: 2009-03-26, 12:13   

marcin645 napisał/a:
no to mysle ze z 14 bedzie palic u mnie


Chyba raczej nie, spalanie ABC i AAH jest podobne <ok>
_________________
==>> http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=15808 <<==
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1899
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2009-03-26, 13:53   

papaj, to nie ma na co czekać tylko trzeba zainwestować w termostatcik tylko nie WŁOSKI
_________________
Setowóz
 
 
 
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 23
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-26, 13:56   

czyli co 18L bedzie wciagac?
 
 
 
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 43
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty tech.: 257
Miasto/Region: EZG


Wysłany: 2009-03-27, 10:15   

u mnie w abt pali 13.5 a ty masz dwa gary więcej
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce, klocki, tarcze



Zaprzyjaźnione serwisy
:: Audi A6 C5 :: Forum Avensis :: Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Audi Q7 :: radio internetowe :: Tarcze hamulcowe Audi ::
:: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen ::

Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 15