Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

audi 80 audi 80 felgi audi 80 audi Tarcze, hamulce forum a6 LED
Maglownica Audi Sklep CB Sklep alufelgi Express Parts Wyświetlacze LCD Układy hamulcowe Auto Oświetlenie Sklepledowy.pl

Poprzedni temat «» Następny temat
[WSZYSTKIE LPG] dużo pali gazu  
Autor Wiadomość
mieszko32 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Marcin
Wiek: 37
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty: 5
Skąd: Wielkopolska


Wysłany: 2009-03-22, 16:14   

Pytanie do Danka. Moja niuńka ABK instalacja (BRC blitz) II generacji pali 12.6 L gazu na 100 km. Instalację mam dopiero od misiąca. Czy takie spalanie jest w normie czy muszę domagać się regulacji. Dodam że odcinki jakie pokonuję to 4 km do pracy plus kilka wypadów do miasta w tygodniu po 15 km. Pozdrawiam
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Danek 
Od zawsze na forum



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 49
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 3464
Skąd: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 20:30   

mieszko32, Twoje spalanie moim zdaniem jest całkiem normalne.
ysiul napisał/a:
no tylko trzeba założyć nawet 50km tolerancje błędu bo na różnych LPG jest rożne ciśnienie i tez rożna ilość gazu może wejść
Koledzy błagam nie piszcie bajek bo jeszcze ktoś uwierzy. Ilość zatankowanego gazu nie zależy od ciśnienia pompy na stacji (w każdym razie nie w jakimś znaczącym stopniu). Już tyle razy o tym pisaliśmy. Największe znaczenie ma długość pływaka wielozaworu i położenie auta względem poziomu w czasie tankowania oraz sprawność samego wielozaworu, nic więcej, kropka.
ysiul napisał/a:
Z tego co pamietam to jakieś 20% jest zarezerwoane na taka poduszkę powietrzna w butli
To po prostu przestrzeń bezpieczeństwa zależna od wyregulowania wielozaworu i niezmienna jeśli wielozawór pracuje prawidłowo. "Poduszka" się nie tworzy sama.
_________________
http://www.audi80.pl/images/bykom_stop.gif

Pozdrawiam Danek
 
 
 
ysiul 
100 % Klubowicza
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1891
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2009-03-22, 20:38   

Danek napisał/a:
"Poduszka" się nie tworzy sama.
nie twierdzę że tworzy się sama
Danek napisał/a:
Koledzy błagam nie piszcie bajek bo jeszcze ktoś uwierzy.
już się nie będę czepiał ale powiedz od czego zależy że na jednej stacji wejdzie mi 32L a na innej 38L :?: no i nie mów że samochód pod innym kątem stoi za każdym razem stoi na idealnie równiej powierzchni
_________________
Setowóz
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Danek 
Od zawsze na forum



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 49
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 3464
Skąd: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 21:45   

ysiul napisał/a:
no i nie mów że samochód pod innym kątem stoi za każdym razem stoi na idealnie równiej powierzchni
Czyżbyś jeździł z poziomnicą? Zapewniam Cię, że naprawdę minimalna różnica poziomu może dać dużą różnicę w tankowaniu. Już to kiedyś opisywałem i dalej będę twierdził, że podstawowa sprawa to różnica w poziomie. Szczególnie w małych zbiornikach gdzie pływak wielozaworu ma bardzo krótkie ramię. Jak chcesz się przekonać o słuszności tej tezy to zajrzyj do swojej spłuczki przy kibelku, poprzechylaj ją na boki i zobacz jaki duży wpływ ma położenie w poziomie. Druga sprawa to sam wielozawór. Niektóre wielozawory podnoszą się dość ciężko (nieco mocniej ocierają w jarzmach) i raz pływak podniesie się płynniej i szybciej odblokuje zawór, a innym razem pod koniec tankowania może się przyciąć i wtedy do zbiornika może wejść trochę więcej zanim pływak "odskoczy" i wielozawór "odbije".
ysiul napisał/a:
nie twierdzę że tworzy się sama
To akurat nie do Ciebie było tylko do kolegi khoSama różnica w ciśnieniu tankowania nie ma znaczenia na ilość zatankowanego gazu, co najwyżej na szybkość tankowania. Poza tym różnice ciśnień na dystrybutorach są naprawdę niewielkie (to wynika z przepisów dotyczących samych stacji LPG). Większe różnice powodują same zawory do podłączania węży tankujących (te z kulką na końcu).
_________________
http://www.audi80.pl/images/bykom_stop.gif

Pozdrawiam Danek
Ostatnio zmieniony przez Danek 2009-03-22, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 58


Wysłany: 2009-03-22, 21:45   

jakie powinno byc spalanie gazu jak mam pojemnosc 2.6. ile??
 
 
 
Danek 
Od zawsze na forum



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 49
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty: 3464
Skąd: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 21:50   

marcin645, użyj szukajki. Już jest temat o spalaniu. Średnie spalanie gazu przy II generacji powinno być nie większe niż 120-130% spalania benzyny. Czyli jeśli benzyny pali 10l/100km to gazu powinien palić 12-13l/100km. Pamiętaj, że na wysokość spalania gazu ogromny wpływ ma temperatura silnika (właściwie reduktora) i jeśli jeździsz zimą notorycznie niedogrzanym silnikiem to spalanie może się bardzo mocno podnieść, nawet do 140-150% spalania benzyny.
_________________
http://www.audi80.pl/images/bykom_stop.gif

Pozdrawiam Danek
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 58


Wysłany: 2009-03-22, 21:56   

no u mnie bardzo szybko zmienia sie na gaz.
 
 
 
ysiul 
100 % Klubowicza
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1891
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2009-03-24, 08:23   

Danek, dobrze przekonałeś mnie <piwo> co prawda do spłuczki nie zaglądałem ale wierze na słowo
_________________
Setowóz
 
 
 
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 257
Skąd: EZG


Wysłany: 2009-03-26, 10:39   

marcin645 u mojego kumpla przy pojemności 2.8 pali 18 l. po mieście
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 58


Wysłany: 2009-03-26, 11:25   

no to mysle ze z 14 bedzie palic u mnie
 
 
 
papaj 
Audi 80 Spec



Silnik: NG
Typ: 89
Nadwozie: coupe
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty: 296
Skąd: Lędziny/Sląsk


Wysłany: 2009-03-26, 11:44   

Danek powiadasz ze niedogrzany motor moze az tyle wiecej palic? pytam ze względu na to ze u mnie do 90 stopni dochodzi tylko przy powolnej jezdzie po miescie, normalnie trzyma 75 a termostat podobno był wymieniany
_________________
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

http://www.audi80.pl/coup...2366.htm#343165
 
 
 
dexx 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 14 razy
Wiek: 26
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty: 359
Skąd: Jarocin


Wysłany: 2009-03-26, 12:13   

marcin645 napisał/a:
no to mysle ze z 14 bedzie palic u mnie


Chyba raczej nie, spalanie ABC i AAH jest podobne <ok>
_________________
==>> http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=15808 <<==
 
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
ysiul 
100 % Klubowicza
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 27
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 1891
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2009-03-26, 13:53   

papaj, to nie ma na co czekać tylko trzeba zainwestować w termostatcik tylko nie WŁOSKI
_________________
Setowóz
 
 
 
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 58


Wysłany: 2009-03-26, 13:56   

czyli co 18L bedzie wciagac?
 
 
 
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 45
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 257
Skąd: EZG


Wysłany: 2009-03-27, 10:15   

u mnie w abt pali 13.5 a ty masz dwa gary więcej
 
 
Warsztat Audi 80 



Model: B4
Nadwozie: Sedan
Zasilanie: Benzyna
Silnik: ABC
Napęd: Quattro
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Imię: Piotr
Wiek: 36
Dołączył: 1 Kwietnia 2006
Posty: 5036
Skąd: Internet
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



forum audi 80
warsztat warszawa


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: Tanie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia :: Diagnostyka i mechanika :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: Regeneracja turbiny ::

Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 21