Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

felgi audi 80 audi sklep audi Tarcze, hamulce radio LED
Sklep alufelgi Express Parts Regeneracja Motostacja.pl Układy hamulcowe Hustla Online Sklepledowy.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[WSZYSTKIE LPG] dużo pali gazu  
Autor Wiadomość
mieszko32 
Nowy Klubowicz


Silnik: ABK
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Marcin
Wiek: 37
Dołączył: 07 Mar 2009
Posty tech.: 5
Miasto/Region: Wielkopolska


Wysłany: 2009-03-22, 16:14   

Pytanie do Danka. Moja niuńka ABK instalacja (BRC blitz) II generacji pali 12.6 L gazu na 100 km. Instalację mam dopiero od misiąca. Czy takie spalanie jest w normie czy muszę domagać się regulacji. Dodam że odcinki jakie pokonuję to 4 km do pracy plus kilka wypadów do miasta w tygodniu po 15 km. Pozdrawiam
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 20:30   

mieszko32, Twoje spalanie moim zdaniem jest całkiem normalne.
ysiul napisał/a:
no tylko trzeba założyć nawet 50km tolerancje błędu bo na różnych LPG jest rożne ciśnienie i tez rożna ilość gazu może wejść
Koledzy błagam nie piszcie bajek bo jeszcze ktoś uwierzy. Ilość zatankowanego gazu nie zależy od ciśnienia pompy na stacji (w każdym razie nie w jakimś znaczącym stopniu). Już tyle razy o tym pisaliśmy. Największe znaczenie ma długość pływaka wielozaworu i położenie auta względem poziomu w czasie tankowania oraz sprawność samego wielozaworu, nic więcej, kropka.
ysiul napisał/a:
Z tego co pamietam to jakieś 20% jest zarezerwoane na taka poduszkę powietrzna w butli
To po prostu przestrzeń bezpieczeństwa zależna od wyregulowania wielozaworu i niezmienna jeśli wielozawór pracuje prawidłowo. "Poduszka" się nie tworzy sama.
_________________


Pozdrawiam Danek
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1897
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2009-03-22, 20:38   

Danek napisał/a:
"Poduszka" się nie tworzy sama.
nie twierdzę że tworzy się sama
Danek napisał/a:
Koledzy błagam nie piszcie bajek bo jeszcze ktoś uwierzy.
już się nie będę czepiał ale powiedz od czego zależy że na jednej stacji wejdzie mi 32L a na innej 38L :?: no i nie mów że samochód pod innym kątem stoi za każdym razem stoi na idealnie równiej powierzchni
_________________
Setowóz
 
 
 
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 21:45   

ysiul napisał/a:
no i nie mów że samochód pod innym kątem stoi za każdym razem stoi na idealnie równiej powierzchni
Czyżbyś jeździł z poziomnicą? Zapewniam Cię, że naprawdę minimalna różnica poziomu może dać dużą różnicę w tankowaniu. Już to kiedyś opisywałem i dalej będę twierdził, że podstawowa sprawa to różnica w poziomie. Szczególnie w małych zbiornikach gdzie pływak wielozaworu ma bardzo krótkie ramię. Jak chcesz się przekonać o słuszności tej tezy to zajrzyj do swojej spłuczki przy kibelku, poprzechylaj ją na boki i zobacz jaki duży wpływ ma położenie w poziomie. Druga sprawa to sam wielozawór. Niektóre wielozawory podnoszą się dość ciężko (nieco mocniej ocierają w jarzmach) i raz pływak podniesie się płynniej i szybciej odblokuje zawór, a innym razem pod koniec tankowania może się przyciąć i wtedy do zbiornika może wejść trochę więcej zanim pływak "odskoczy" i wielozawór "odbije".
ysiul napisał/a:
nie twierdzę że tworzy się sama
To akurat nie do Ciebie było tylko do kolegi khoSama różnica w ciśnieniu tankowania nie ma znaczenia na ilość zatankowanego gazu, co najwyżej na szybkość tankowania. Poza tym różnice ciśnień na dystrybutorach są naprawdę niewielkie (to wynika z przepisów dotyczących samych stacji LPG). Większe różnice powodują same zawory do podłączania węży tankujących (te z kulką na końcu).
_________________


Pozdrawiam Danek
Ostatnio zmieniony przez Danek 2009-03-22, 21:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-22, 21:45   

jakie powinno byc spalanie gazu jak mam pojemnosc 2.6. ile??
 
 
 
Danek 



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Daniel
Pomógł: 132 razy
Wiek: 48
Dołączył: 27 Cze 2007
Posty tech.: 3477
Miasto/Region: Mazowsze


Wysłany: 2009-03-22, 21:50   

marcin645, użyj szukajki. Już jest temat o spalaniu. Średnie spalanie gazu przy II generacji powinno być nie większe niż 120-130% spalania benzyny. Czyli jeśli benzyny pali 10l/100km to gazu powinien palić 12-13l/100km. Pamiętaj, że na wysokość spalania gazu ogromny wpływ ma temperatura silnika (właściwie reduktora) i jeśli jeździsz zimą notorycznie niedogrzanym silnikiem to spalanie może się bardzo mocno podnieść, nawet do 140-150% spalania benzyny.
_________________


Pozdrawiam Danek
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-22, 21:56   

no u mnie bardzo szybko zmienia sie na gaz.
 
 
 
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1897
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2009-03-24, 08:23   

Danek, dobrze przekonałeś mnie <piwo> co prawda do spłuczki nie zaglądałem ale wierze na słowo
_________________
Setowóz
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty tech.: 257
Miasto/Region: EZG


Wysłany: 2009-03-26, 10:39   

marcin645 u mojego kumpla przy pojemności 2.8 pali 18 l. po mieście
 
 
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-26, 11:25   

no to mysle ze z 14 bedzie palic u mnie
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
papaj 
Audi 80 Spec



Silnik: NG
Typ: 89
Nadwozie: coupe
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Wiek: 30
Dołączył: 31 Paź 2008
Posty tech.: 296
Miasto/Region: Lędziny/Sląsk


Wysłany: 2009-03-26, 11:44   

Danek powiadasz ze niedogrzany motor moze az tyle wiecej palic? pytam ze względu na to ze u mnie do 90 stopni dochodzi tylko przy powolnej jezdzie po miescie, normalnie trzyma 75 a termostat podobno był wymieniany
_________________
"jedyna słuszna marka pojazdu mechanicznego - AUDI :]:]

http://www.audi80.pl/coup...2366.htm#343165
 
 
 
dexx 
Rodem z Ingolstadt?



Silnik: PM
Typ: B3
Nadwozie: Sedan
Imię: Karol
Pomógł: 14 razy
Wiek: 25
Dołączył: 28 Lut 2008
Posty tech.: 359
Miasto/Region: Jarocin


Wysłany: 2009-03-26, 12:13   

marcin645 napisał/a:
no to mysle ze z 14 bedzie palic u mnie


Chyba raczej nie, spalanie ABC i AAH jest podobne <ok>
_________________
==>> http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=15808 <<==
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
ysiul 
[_]---0000---[_]



Silnik: AAH
Typ: C4
Nadwozie: sedean
Imię: Krzysztof
Pomógł: 18 razy
Wiek: 26
Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty tech.: 1897
Miasto/Region: Hrubieszów


1991 Audi 80 B3
Wysłany: 2009-03-26, 13:53   

papaj, to nie ma na co czekać tylko trzeba zainwestować w termostatcik tylko nie WŁOSKI
_________________
Setowóz
 
 
 
marcin645 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: B4
Nadwozie: avant
Wiek: 24
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty tech.: 59


Wysłany: 2009-03-26, 13:56   

czyli co 18L bedzie wciagac?
 
 
 
Audi Fan
Nowy Klubowicz

Typ: B4
Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imie: Hannibal
Dolaczyl: 30 Paz 2013
Posty: tyle ile trzeba
Miasto/Region: Audi80
olek70 
Audi 80 Spec



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty tech.: 257
Miasto/Region: EZG


Wysłany: 2009-03-27, 10:15   

u mnie w abt pali 13.5 a ty masz dwa gary więcej
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi



hamulce, klocki, tarcze warsztat warszawa forum audi a6 hamulce, klocki, tarcze


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: tarcze hamulcowe :: Klocki hamulcowe :: Zapraszamy na audi-a4.com.pl :: TAnie OC link4kalkulator.pl :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Dj Intro :: Sklep tarcze, klocki:: naprawa turbosprężarek gdańsk :: regeneracja wtryskiwaczy kraków :: regeneracja turbosprężarek volkswagen :: Chiptuning Poznań :: Hamulce, klocki :: Czyszczenie tapicerki :: Anteny CB radia ::

Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 20