Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[Audi 80 B4 1Z] by drivtens [CHIP;EEN;KAT OUT] NOWE:HAMOWNIA  
Autor Wiadomość
drivtens 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Bartosz
Wiek: 28
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 202
Skąd: Wrocław/Lubań


Wysłany: 2013-05-10, 21:51   [Audi 80 B4 1Z] by drivtens [CHIP;EEN;KAT OUT] NOWE:HAMOWNIA

Jestem świeżym posiadaczem Audi 80 B4 Avant z silnikiem 1,9 TDI 90 KM (przebieg na liczniku 270tys. ale właściciel przez kilka lat jeździł bez wpiętego licznika). Tak się składa, ze jest to moje pierwsze auto i mam nadzieję, że wybór jaki dokonałem będzie dobry i będę usatysfakcjonowany przez cały okres eksploatacji. :-D

Wyposażenie: <ok>
:arrow: Klimatyzacja
:arrow: Airbag kierowcy
:arrow: Centralny zamek (bardzo głośny) :lol:
:arrow: Obrotomierz
:arrow: Elektryka lusterek (sterowanie + podgrzewanie)
:arrow: 4x elektryczne szyby
:arrow: Oryginalne alufelgi






Mankamenty: :cry:
:arrow: Do czyszczenia nastawnik[done :!: ]
:arrow: Do wymiany letnie oponki [done :!: ]
:arrow: Pojawiająca się rdza na jednym nadkolu i tylnej klapie pod szybą
:arrow: Nie działające sterowanie jednej tylnej szyby
:arrow: Do klejenia przedni błotnik (delikatnie pęknięty, w niczym nie przeszkadza)
:arrow: Delikatnie przetarty welur na siedzeniu kierowcy
:arrow: Pęknięte plastiki tylnego słupka i beleczka je łącząca (przy tylnej klapie)

Naprawy i plan zmian: <mikolaj>
:arrow: Zatkanie EGR'a i wyczyszczenie kolektora dolotowego [done :!: ]
:arrow: Tempomat z pełną manetką [done :!: ]
:arrow: Wywalenie katalizatora [done :!: ]
:arrow: Zmiana opon letnich [done :!: ]
:arrow: Wymiana skrzyni na EEN [done :!: ]
:arrow: Nowe sprzęgło SACHS [done :!: ]
:arrow: Nowe szklanki [done :!: ]
:arrow: Nowe radio [done :!: ]
:arrow: Nowe paski i napinacze: rozrządu, pompy wody, alternatora [done :!: ]
:arrow: Nowe łożysko tył i przód + przegub prawy [done :!: ]
:arrow: Naprawa denerwującego kopcenia na zimnym silniku w chłodne dni (Nowe szklanki i sprężyny zaworowe) [done :!: ]
:arrow: Adaptacja zderzaka z V6 (Jak dla mnie najładniejsze połączenie poza RS2 front S2 back) ;)
:arrow: Wymiana świec żarowych na BERU (podejrzewam, że siedzą seryjne) :D
:arrow: Montaż czujnika temp. zewnętrznej i ew. AC/BC
:arrow: Naprawa lakieru w miejscu rdzy i odpryskach
:arrow: Demontaż przedwojennego zestawu głośnomówiącego :D
:arrow: Zmiana felg
:arrow: Odcięcie zapłonu lub pomp wytryskowych



Pozdro i do zobaczenia trasie! <piwo>

26.01.2014

W miedzy czasie zostało zrobione parę rzeczy, ale z braku czasu nie aktualizowałem profilu. Czas nadrobić zaległości:
:arrow: W czerwcu wymienione zostały klocki na 2 osiach i tarcze przód (póki co zwykłe)
:arrow: W sierpniu został wymieniony akumulator na nową Centrę, póki co sprawuje się bez zarzutów <ok>

10.04.2014

Dzisiaj zawitało do mnie nowe radyjko jvc kd-50bt. Gra fajnie, ale przydałoby się jeszcze wymienić głośniki w podszybiu.



W międzyczasie został wyczyszczony nastawnik i regeneracja pomp wtryskowych.

23.04.2014

W dniu dzisiejszym wymienione wszystkie paski wlaćznie z napinaczami:
- rozrządu
- pompy wody
- alternatora


19.05.2014

Pomiar z hamowni: seryjny komp, nieczyszczony kolektor + kat.



20.06.2014

Dzisiaj wziąłem się za zatykanie EGR'a i czyszczenie kolektora, ale ku mojemu zdumieniu już ktoś mnie uprzedził. Kolektor wyglądał przyzwoicie a EGR był zatkany. <ok> Teraz pozostaje tylko wywalić kata i można chipować 8-)

14.07.2014


W koncu uporałem się z tempomatem, działa ze wszystkimi funkcjami. Kupiłem pająka z innym otworem, ale udało sie przeszczepić samą manetkę kierunkowskazów z tempomatem. Radość z jazdy po austostradzie ogromna <ok> .Kilka fotek z rezania:



20.07.2014


Na początku nie planowany, ale stał się faktem. Moja audele od dzisiaj z nowym ECU od Muniora. 8-)

26.08.2014

Wreszcie pozbyłem się katalizatora. Zastapił go tłumik przedni z Audi 80 B3 1,6 D. Auto odżylo na niższych obrotach. Polecam! :)




Przy okazji wymieniłem:
- linkę hamulca ręcznego
- łożysko koła tył i przód (Ruvilla)
- przegub prawy

30.08.2014

No w końcu wziąłem się za czyszczenie końcówki tłumika. Bardzo spodobały mi się efekty u któregoś z forumowiczów więc przy okazji ścinania końcówki haka, wyczyściłem dwururkę :)

Jeszcze z hakiem.... :)


Wyściółka w Avancie nieco rózni sie od tutoriala z sedanem. Trzeba zdemontować metalowe uchwyty bo śruba siedzi głęboko i grzechotka się nie mieści <ok>


Jeszcze brudny :D


Efekt końcówy ze zdjętym zderzakiem i uciętym hakiem


Lustro z nagrodą za cały dzień pracy :mrgreen:



05.09.2014
Nareszcie poczułem spokój podczas deszczu. Zobaczymy jak długo wytrzymają... 8-)


23.09.2014
Przy okazji wpadła uszczelka do kolektora z ASO za 30 zł <ok>



Oraz zmieniona została skrzynia na EEN oraz nowe sprzęgło Sachsa:



22.10.2014
No i stało się! <ok> Nadążyła się okazja aby sprawdzić auto na hamowni po chipie, wywaleniu kata i na nowej skrzyni. Dodam, że w między czasie naprawiłem już niemal wszystko co niedomagało po poprzednim właścicielu czyli: wymiana popychaczy, sprężyn zaworowych bo była jedna pęknięta, wtrysków, gruchy turbiny itd. Pomiar wykonany na ori wtryskiwaczach, więc miarodajne dla tych którzy szukają informacji jak wygląda moc po chipie na ori wtryskach i bez kata! 8-) Liczyłem na 115, ale nie ma tragedii! <osohozi>

Ostatnio zmieniony przez drivtens 2014-10-24, 19:10, w całości zmieniany 46 razy  
 
 
Ganimadeus 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Wiek: 28
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 609
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-05-10, 22:19   

W środku brakuje mi tylko drugiego jaśka do pełni szczęścia ;p
Ważne, że pierburg rób kompa 16bit, czipsa wtryski afn i będzie bardzo fajny zetorek.

Pozdrówki i szerokości.
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
drivtens 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Bartosz
Wiek: 28
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 202
Skąd: Wrocław/Lubań


Wysłany: 2013-05-10, 22:29   

Tylko pytanie czy brać się za przeróbki mechaniczne silnika? Póki co nie jest to priorytet i ograniczają mnie finanse ;) .
 
 
Ganimadeus 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Wiek: 28
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 609
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-05-10, 22:53   

Oczywiście, że brać japa będzie Ci się cieszyła jak dziecku ;p
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
Fishu 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Radek
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Mszczonów


Wysłany: 2013-05-10, 23:21   

Zacna furka. Zastanawia mnie dlaczego u mnie nie ma tylu przewodów pod maską. Tutaj i w większości zetorków z prawej strony idzie ich dużo, u mnie praktycznie tylko do chłodnicy. To są od dlimy czy jak?
 
 
 
Mortiis 
Władca pierścieni



Nadwozie: Avant
Imię: Maciej
Dołączył: 24 Lis 2009
Posty: 541
Skąd: Śląsk


Wysłany: 2013-05-10, 23:44   

drivtens zbieraj kasę na modzenie zetora jak pisał kolega Ganimadeus uśmiech z geby nie będzie schodził, poza tym ładna seria i czekam na lepsze fotki ;-)
_________________
Mój zetorek - 0.216, gwint K&W, Aluett Turbo 4x8J 17", Porsche 2x8.5J 2x10J 19",RS4 4x8,5 18", 122kuca 322Nm, Bi-xenon
http://www.audi80.pl/audi...ant-vt36449.htm


DIESEL MUSI DYMIĆ!!!

Seat Ibiza FR 6l 1.9TDI BLT-GTB22-235kuca/420momentu, heble prosie

Audi S4 B6 :-D
 
 
Ganimadeus 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Wiek: 28
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 609
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-05-11, 00:05   

Nie wiem o jakie przewody Ci chodzi ale u mnie http://picturepush.com/public/9010129 jest podobnie jak nie tak samo :mrgreen:
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
vitja07 
Audi 80 Mastach



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Artur
Wiek: 29
Dołączył: 25 Lut 2010
Posty: 126
Skąd: Podkarpacie RSR


Wysłany: 2013-05-11, 00:27   

jemu na 99% chodzi o węże od klimy i osuszacz bez tego w klekocie jest praktycznie pusto po lewej stronie <ok>
_________________
http://www.audi80.pl/moja...ant-vt52772.htm
 
 
 
Ganimadeus 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Wiek: 28
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 609
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-05-11, 00:37   

vitja07 napisał/a:
jemu na 99% chodzi o węże od klimy i osuszacz bez tego w klekocie jest praktycznie pusto po lewej stronie <ok>


Napisał, że ma klimę więc ma tak jak i ja zatem wszystko na swoim miejscu ^^
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
Fishu 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Radek
Dołączył: 17 Gru 2011
Posty: 64
Skąd: Mszczonów


Wysłany: 2013-05-11, 20:54   

Teraz widzę dokładnie, u mnie taka pustka bo nie mam klimy.
 
 
 
drivtens 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Bartosz
Wiek: 28
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 202
Skąd: Wrocław/Lubań


Wysłany: 2014-05-19, 15:21   

Dzisiaj wykonałem pomiar na hamowni, ku mojemu zaskoczeniu wygląda to całkiem nieźle, biorąc pod uwagę nieczyszczony jeszcze kolektor i katalizator to jestem zadowolony! :D
_________________
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN

http://www.audi80.pl/audi...hlight=drivtens
 
 
Ganimadeus 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Wiek: 28
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 609
Skąd: Lublin


Wysłany: 2014-05-19, 22:29   

drivtens napisał/a:
Dzisiaj wykonałem pomiar na hamowni, ku mojemu zaskoczeniu wygląda to całkiem nieźle, biorąc pod uwagę nieczyszczony jeszcze kolektor i katalizator to jestem zadowolony! :D


czyli ile? ;pp
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
Fanthom 
Rodem z Inglostadt



Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Artur
Wiek: 30
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 416
Skąd: Szczecin


Wysłany: 2014-05-19, 22:41   

Masz wykres w pierwszym poście tematu na samym dole :)
_________________
http://www.audi80.pl/audi...nie-vt42844.htm
 
 
drivtens 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 1Z
Nadwozie: Avant
Imię: Bartosz
Wiek: 28
Dołączył: 19 Kwi 2013
Posty: 202
Skąd: Wrocław/Lubań


Wysłany: 2014-05-20, 18:08   

Ganimadeus, w pierwszym pomiarze wyszło mało, ale wiadomo silnik musiał się trochę przedmuchać, bo jeździł głównie po mieście ostatnimy czasy (74 KM), ale w drugim już wyszło 86 KM. <ok>

[ Dodano: 2014-07-14, 20:49 ]
Tempomacik już hula :) Foty powyżej w 1szym poście. 8-)
_________________
AUDI 80 B4 AVANT 1Z Seria +:
-TEMPOMAT
-CHIP
-KAT OUT
-EEN

http://www.audi80.pl/audi...hlight=drivtens
 
 
brabus124 
Super User



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Filip
Wiek: 30
Dołączył: 25 Lip 2011
Posty: 821
Skąd: Bielsk P


Wysłany: 2014-08-25, 22:24   

Ładnie zachowany avant i co bardzo ważne, na pierburgu - jest się z czego cieszyć ;-) Życzę powodzenia w użytkowaniu i modzeniu :-D
_________________
Oferuję turbo gt1549s (WG) pod montaż w 1.9TDI- na zamówienie Wydajność 150KM-170KM) 784 013 002 i
Gt1849v (VGT/VNT) pod moc 170-200KM
Na sprzedaż garrett T15 oraz pompy 1z/afn/sdi

http://www.audi80.pl/audi...216-vt86461.htm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 15