Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[80 B4 90hp czy A4b5 quattro 1.8]  
Autor Wiadomość
Goral10100 
Nowy klubowicz

Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lip 2019
Posty: 9


Wysłany: 2019-07-26, 02:32   [80 B4 90hp czy A4b5 quattro 1.8]

Cześć Panowie,

Mam trochę mętlik w głowie i może ktoś zechce mi pomóc w temacie. Jestem na kupnie auta i mam na razie 2 opcje, 80B4, 2.0, 90 koni +LPG, zadbana forumowa czy A4b5 2000 rok, 1.8, 125 koni quattro + LPG od kuzyna.

80 z działu sprzedam, czyli znana. A4b5 kuzyna, mechanicznie wszystko ogarnial na bieżąco ale wizualnie do odnowienia, robione progi bo miał lekkiego dzwoni, drzwi kierowcy zaczyna ruda łapać, oklejenia podsufitka i fotele do wymiany. Kuzyn pracuje w Holandii i jeździ tym autem do Pl więc mechanicznie wszystko gra.
80 cena 8,5tys, A4 jakieś 4-5 tysi.

Na auto mam max 9 tys z przerejestrowaniem i ewentualnym pakietem startowym.

Co byście kupili?
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Leo 
Od zawsze na forum



Silnik: 3B
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe Quattro
Imię: Adam
Pomógł: 105 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 2815
Skąd: Poznań


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-07-26, 06:28   

A4.
_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P
 
 
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 443


Wysłany: 2019-07-26, 09:37   

Cytat:
A4

Oby się tylko nie zrujnowała przez rdzę w błysawicznym czasie (szczególnie progi).

Jeśli oględziny potwierdziłyby ideał B4 i blacharsko maksimum co przeszła to drobne poprawki - max błotnik przód, maska, małe zaprawki itp. to z tych dwóch jestem za 80tką.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 114 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3467
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-07-26, 16:36   

80-tka , tylko troche mocy mało będzie.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Goral10100 
Nowy klubowicz

Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Tomek
Wiek: 32
Dołączył: 05 Lip 2019
Posty: 9


Wysłany: 2019-07-26, 17:29   

Za B5 przemawia napęd na 4 łapy, a jako że mieszkam na terenach wiejskich to drogi zimą są białe, za 80 stan ogólny ale cena to maks budżet.
80 musiała by być igła, b5 miał bym z 3-4 tysie na rzeczy do roboty
 
 
krzysaudi 
Audi 80 Mastach


Silnik: AFN
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe
Imię: Krzysiek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Działdowo


Wysłany: 2019-07-26, 21:37   

Bierz a4 b5 . Masz quattro. a4 nie jest złym samochodem.1.8 prosty motor. Do tego jedyny słuszny napęd.
W tym momencie moj nastepny samochod tzw daily to bedzie quattro. A6 c6 3.0tdi na pneumatyce :)
Kris
_________________
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .

https://www.audi80.pl/top...sa-vt105790.htm
 
 
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 443


Wysłany: 2019-07-27, 12:59   

Prosty? Zależy z czym porównujesz, no jak dla mnie ADR wcale nie jest taki, bo masz oprócz paska również łańcuch rozrządu z napinaczem (nie jest tanie), zmienną długość dolotu i koło zamachowe dwumasowe (wieść powszechna niesie, że na szczęście trwały).
ABT przy tym to skomplikowany jak cep.

Dyskutujemy też o stanie auta, na pewno w przypadku A4 trzeba do porządku doprowadzić blacharkę, a porządna robota kosztuje. Wymęczone fotele też nie mówią nic dobrego.
B4 też jest ładnie wyposażone i to jest na duży plus.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
krzysaudi 
Audi 80 Mastach


Silnik: AFN
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe
Imię: Krzysiek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Działdowo


Wysłany: 2019-07-27, 18:09   

Jest prosty w odniesieniu do dzisiejszych samochodów. Zresztą głupio jest porównywać 2 różne autka. Zreszta jest ich tyle że wcale nie trzeba ograniczac sie do tych dwóch sztuk. Bierz tego który jest w lepszej kondycji , bo zaraz potroisz wartość auta , albo się zniechęcisz ...
_________________
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .

https://www.audi80.pl/top...sa-vt105790.htm
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 252 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9191
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-07-27, 18:10   

krzysaudi napisał/a:
Zresztą głupio jest porównywać 2 różne autka.
o tuż to okok
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
h/k 
Rodem z Inglostadt


Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Łukasz
Pomógł: 2 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Sie 2017
Posty: 443


Wysłany: 2019-07-27, 22:23   

Cytat:
Zresztą głupio jest porównywać 2 różne autka.

Wcale nie jest głupio, szczególnie że A4 jest bardziej skomplikowane. Na Audiklubie niejeden porównywał wykonanie i walory użytkowe obu aut:
http://www.audiklub.org/f...p?f=32&t=132673
http://www.audiklub.org/f...php?f=1&t=87633

Szczególnie to mi utkwiło w pamięci:
Baskecior napisał/a:
Na korzyść B5 przemawiają: lepsze zawieszenie i quattro w TDI`ku.
Reszta gorsza niż w B4 , łącznie z większą ciasnotą.


Kilka miesięcy temu też rozważałem sprzedaż B4 i kupno B5 1.8. Poczytałem i zostaję z B4. Ty nie masz B4 toteż nie aż taki dylemat. Weź to co ładniejsze się trafi z tych dwóch czy też innych ofert i tyle.

[ Dodano: 2019-07-28, 08:00 ]
PS. Zwróć też uwagę na jakich częściach auto było robione, jak na taniźnie to szkoda zachodu, bo szybko trzeba będzie naprawiać jeszcze raz. Jeszcze nigdy nie wyszedłem źle płacą więcej i kupując części z wyższej półki.
_________________
Był - wierny Golf III 1.8 AAM 1991 "Łaciatek"
Jest - równie wierna 80 B4 2.0 ABK 1993 "kombi-limuzyna"

Szanuj swoją Osiemdziesiątkę - ich już nie przybędzie...
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 252 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9191
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-07-28, 08:28   

Ja dodam że 125 kunia i q szału nie robią i jedzie to ot jako tako a spalanie rośnie ;-)
a czy ja wiem czy ten adr to taki skomplikowany ;-) zależy chyba jak dla kogo. A dodam że niektórzy to i z abt albo abk lub 1z mają problem jak coś trzeba, więc to już rzecz względna.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 114 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3467
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-07-28, 11:43   

Zamiast tego ADR quattro lepszy byłby TDI AFN / AVG , moment większy , a i zrobić sam program tylko , to na pewno mu wigoru przybędzie.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
krzysaudi 
Audi 80 Mastach


Silnik: AFN
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe
Imię: Krzysiek
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 102
Skąd: Działdowo


Wysłany: 2019-07-28, 22:59   

Golf 4 1.9tdi agr w kombi też jest dobrym wyborem ...Proste zawieszenie , zwykła pompa , 90km , itp itd.
A4 b5 to już stary grzmot i jak kupować to trzeba mocno wybrzydzać bo tego jest jak gnoju na polu ... Z kolei 80 - tek jest już mał i tutaj trzeba czasami brac na zasadzie ze jak jest to trza brać ...

:)
_________________
Elektronika . Coupe . Robienie na drutach .

https://www.audi80.pl/top...sa-vt105790.htm
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 164 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3810
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-07-29, 08:58   

Baskecior napisał/a:
Na korzyść B5 przemawiają: lepsze zawieszenie i quattro w TDI`ku.
Reszta gorsza niż w B4 , łącznie z większą ciasnotą.
Mi A4 B5 wydaje się większe w środku ale to może przez to że deska rozdzielcza idzie niżej w A4 i częściej spotyka się jasne wnętrze.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Leo 
Od zawsze na forum



Silnik: 3B
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe Quattro
Imię: Adam
Pomógł: 105 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 2815
Skąd: Poznań


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-07-29, 09:11   

Słuchajta, A4 jest klasę lepszym autem niż B4 więc wybór jest oczywisty, za tą samą cenę. Szczególnie, ze zawiechę w A4 można teraz robić partiami, bo są części i nie trzeba ładować w wielowahacz bo 1.5kpln.
Przestańcie tak wychwalać b4 szczególnie ABT, bo nim jeżdżę też na codzień, i wiem co sobą reprezentuje, a z A4 też mam sporo za sobą , i nie ma porównania, absolutnie. Jeśli ktoś się boi o koszty, to jak nie ma kasy to się kupuje fiata, a nie audi.
_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 15