Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Forum Audi 80 Sklep online samochodowych OC/AC Regeneracja reflektorów WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Skrzynia
biegów
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8 PM+lpg] brak wolnych obrotów  
Autor Wiadomość
maniek_s122 
VIP 2018
Zapraszamy


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 24


Wysłany: 2008-05-25, 06:37   [B3 1.8 PM+lpg] brak wolnych obrotów

Problem jest następujący. Gdy silnik się porządnie nagrzeje zawieszają się obroty na 2000. Sytuacja powtarza się zarówno na Pb jak i na gazie. Gdy silnik jest zimny wszystko jest w normie. Czy to może być wina silnika krokowego? Jeśli tak to czemu szwankuje zawsze gdy jest rozgrzany? A może jest to wina czujnika temperatury? Dodam że po zawieszeniu obrotów sytuacja się stabilizuje po ostygnięciu silnika. Może ma ktoś numery czujnika temperatury bo chyba od niego zacznę.
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
pavik 
VIP 2018
Zapraszamy



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 35
Skąd: Lubartów, okolice


Wysłany: 2008-05-25, 14:18   

Zacznij od czujnika. Ale ja stawiam na silniczek. On odpowiada za sterowanie ssaniem i pewnie zawiesił się w pozycji włączonego ssania. Czyli jak silnik jest zimny to chodzi normalnie bo ma zwiększoną dawke paliwa, Natomiast jak sie nagrzeje to silniczek krokowy powinien zmniejszyć dawke paliwa(wyłączyć ssanie). U Ciebie tak się nie dzieje więc silnik cały czas pracuje na ssaniu. A nie zwiększyło Ci się spalanie?

Jeśli się mylę niech mnie ktoś poprawi
 
 
maniek_s122 
VIP 2018
Zapraszamy


Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: sedan
Dołączył: 31 Maj 2007
Posty: 24


Wysłany: 2008-05-26, 15:40   

No tak tylko że to czujnik temperatury podaje sygnał o tym że to ssanie jest niepotrzebne bo silnik już jest rozgrzany i na jego podstawie krokowiec ustala wolne obroty. Jeżeli czujnik złe podaje sygnał to może powodować takie anomalia jakie istnieją. Mi się wydaje że dopóki samochód jest zimny to czujnik pracuje normalnie a ze wzrostem temperatury zaczyna przekłamywać. Ale oczywiście mogę się mylić
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
pavik 
VIP 2018
Zapraszamy



Silnik: ABT
Typ: B4
Nadwozie: sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 24 Lis 2007
Posty: 35
Skąd: Lubartów, okolice


Wysłany: 2008-05-26, 21:01   

Dlatego zacznij od sprawdzenia czujnika. A krokowca można wstępnie sprawdzić wzrokowo, czy pracuje czy nie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6
hamulce forum audi 80 katalizator


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Studio spot radiowy ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13