Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.3 NG] Elektroniczna przepustnica  
Autor Wiadomość
szpilek
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 45


Wysłany: 2019-08-21, 09:52   [B4 2.3 NG] Elektroniczna przepustnica

Cześć wam, mam pytanie od czego można by przeszczepić elektroniczną przepustnice do NG, tak żeby było jak najmniej przeróbek?
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Leo 
Od zawsze na forum



Silnik: 3B
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe Quattro
Imię: Adam
Pomógł: 105 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 2815
Skąd: Poznań


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-08-21, 12:45   

z v6 ? musiałbyś przymierzyć...
_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P
 
 
szpilek
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 45


Wysłany: 2019-08-21, 13:04   

z 80 V6? to nie jest elektroniczna tylko ma tps
 
 
Leo 
Od zawsze na forum



Silnik: 3B
Typ: coupe
Nadwozie: Coupe Quattro
Imię: Adam
Pomógł: 105 razy
Wiek: 42
Dołączył: 06 Mar 2008
Posty: 2815
Skąd: Poznań


Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-08-21, 13:16   

ach tak, o to chodzi, pomyliłem się.
_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
szpilek
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 45


Wysłany: 2019-08-21, 13:28   

Spoko, dzięki za zainteresowanie, z tego co oglądałem to wszystkie elektroniczne mają otwory rozstawione po kwadracie, a w NG jest prostokąt trzeba by jakąś przejściówkę wyrzeźbić
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 164 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3812
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-08-21, 18:38   

Elektroniczne przepustnice w VAGach to koniec lat 90' a te podwójne na silnikach z lat 90' to pozostałość lat 80'.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
szpilek
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 45


Wysłany: 2019-08-23, 11:13   

Czy ktoś posiada schemat albo wiedzę jak działa przepustnica 2.0tfsi (ta co mam jest z B7 akurat) o numerach 06f 133 062 g. Rozebrałem ją i nie ma potencjometru, domyślam się że jakoś inaczej odczytywane jest położenie (czujnik halla) dlatego przydałby mi się schemat jak ją podłączyć żeby nie zepsuć
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 218 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7540
Skąd: Głogów



Wysłany: 2019-08-23, 12:56   

Indukcujny ma.. Lapiesz się z Motyka na księżyc....
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 164 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3812
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-08-23, 12:58   

Może w którymś SSP opisali: http://www.volkspage.net/.../index4_eng.php

W tych SSP z modeli z lat 90 było sporo wyjaśnione jak działają bebechy podzespołów elektronicznych. Nie wiem jak dla tych bliżej 2010.

Wpinasz własny kontroler bezpośrednio w czujniki czy planujesz użyć wbudowanej w przepustnice elektroniki (jeśli tam jest jakaś)?
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
szpilek
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 45


Wysłany: 2019-08-23, 15:20   

@Jarewa, masz może jakiś schemat? Jak to jest podpiętę jakie sygnały idą itd. Szczerze spodziewałem się tam 2 potencjometrów to było by dla mnie łatwiejsze do oprogramowania. A z indukcyjnym wątpię że dam rade, nie widze na jakiej zasadzie by to miało działać.

[ Dodano: 2019-08-23, 16:23 ]
Dzięki @maciek889, póki co utknąłem na czujniku położenia, bo jak pisałem wyżej liczyłem że jest potencjometr. Jeśli chodzi o silnik to nie ma żadnej elektroniki w środku, jest wyprowadzony bezpośrednio na kostkę. Sterowany jest PWM.

[ Dodano: 2019-08-23, 17:04 ]
Z tego co szperałem to będzie na zasadzie halla bo tam w środku są takie rureczki jak tu http://www.activesensors....rsport/throttle wiec potrzebowałbym jedynie schemat podłączenia bo podejrzewam że będą dwa sygnały analogowe jako tps i zasilanie i masa wtyczka jest 6 pinowa wiec by pasowało.
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 218 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7540
Skąd: Głogów



Wysłany: 2019-08-23, 18:34   

Hall nie jest dokładny jedynie nadaje się do zliczania obrotów ewentualnie do większych okręgów.. Ale nie pozycji małego okręgu..

Szukaj takiej przepustnicy bo starsze wersje miały pontencjometr... Obczaj czujnik g187 i g188 jak dobrze kojarzę.
_________________
Moje OOOO
 
 
szpilek
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Dołączył: 19 Mar 2017
Posty: 45


Wysłany: 2019-08-23, 23:55   

Proszę tylko o poratowanie schematem gdzie plus i minus i sygnały z komutera. Skoro zastosowali jakieś inne rozwiązanie nie z potencjometrami to znaczy że będzie działać, spodziewam się że wyjścia będą analogowe czyli takie same jak w przypadku potencjometrów.

[ Dodano: 2019-08-24, 01:31 ]
Dzięki za pomoc, zaryzykowałem i się opłaciło, okazało się że zasilanie i masa jak w innych przepustnicach z potencjometrami
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 16