Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC Regeneracja reflektorów WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi felgi audi 80 Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Regeneracja
reflektorów
Maglownica
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Felgi aluminiowe Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1Z] identification  
Autor Wiadomość
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 31
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-03-31, 23:37   [B4 1Z] identification

Since I don't get Polish very well I decided to post it here. Please don't get me wrong if the same thread already exists. I would like to ask which reference should I look in vag com when I connect it to my car. Here is engine ID so if someone can tell me what to use, All 1z, D08 or D09.
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
slawek5t 
Audi 80 Maniak


Silnik: 1Z
Typ: G3
Nadwozie: hatchb
Imię: Sławek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 69
Skąd: Bytów


Wysłany: 2013-03-31, 23:45   

all 1z :)
_________________
Golf III TDI 1Z+ '96r. Super chip by Kostrz ;)
 
 
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 31
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-03-31, 23:47   

OK thanks for quick reply....what are D08 and D09?
If it's all 1Z this is timing graph

Another question is: is timing related with car performance or only withengine start (cold start)?
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Ganimadeus 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 12 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 434
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-04-01, 00:17   

I don't believe tdi timing - reason? If u have a wrong temp sensor results could be incorrect. Always look at numbers :D

If Injection angle will be less than ~47-55 :
- a little weaker and fuel cunsumption will increase
- problem with start when is cold / smoke :d
- engine's sound will be softer

If Injection angle will be less than ~47-55 :
- a little bit stronger
- engine's sound will be characteristically harder

If u don't have any problems with cold start, power etc. u musn't fix it <ok>
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 31
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-04-01, 00:25   

How do I know if the angle is correct? The graph is same when engine is warm enough. Exactly what you said is happening...white smoke when it's cold, "softer sound" and little bit higher fuel consuption ;)
 
 
Ganimadeus 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 12 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 434
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-04-01, 11:05   

RS_TDI napisał/a:
How do I know if the angle is correct? The graph is same when engine is warm enough. Exactly what you said is happening...white smoke when it's cold, "softer sound" and little bit higher fuel consuption ;)


On your ss from vag BS groupe 000 2nd position - 44 is a little bit less from good :] But remember fix injection angle only at warm enginge min 80C at vag because at cold engine injection angle is bigger than warm engine and it decreases with temp. to correctly value.

47-55 is correctly value ;] Do u know how to fix it?
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 31
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-04-01, 11:42   

Oh that 44 is down next to fuel temp...I got that. Now i need to move the pump little bit "vor" right?
 
 
Ganimadeus 



Silnik: 1Z
Typ: B4
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 12 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lut 2012
Posty: 434
Skąd: Lublin


Wysłany: 2013-04-01, 11:48   

Yeap you need key 13mm. Remember - only loosen ;]
_________________
Mój zetor na wypasie

Bez zobowiązań, bez żadnych warunków...
 
 
 
RS_TDI 
Nowy Klubowicz



Silnik: 1z
Typ: B4
Nadwozie: Avant
Imię: Ivan
Wiek: 31
Dołączył: 08 Lut 2013
Posty: 9
Skąd: Zagreb


Wysłany: 2013-04-01, 12:43   

OK, I'll try and then show results....thanks a lot!
 
 


Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Imię: Google
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Skąd: Polska
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang



felgi samochodowe

forum audi a6 hamulce forum audi 80
katalizator

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: Alufelgi sklep :: Forum Audi A8 :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: jingle radiowe ::
:: Mechanik Warszawa :: Sprzedaż tarcz hamulcowych w sklepie MotoCentrum.pl :: SklepOpon.com - opony i felgi :: Spinki montażowe :: Kosmetyka pojazdów :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13