Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B2 KV] Problem z temperaturą silnika.  
Autor Wiadomość
ogród-lca 
Nowy klubowicz

Silnik: KV
Nadwozie: Coupe
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-06-13, 11:37   [B2 KV] Problem z temperaturą silnika.

Mam problem z temp cieczy na zegarach jak się nagrzeje mam ponad 100 stopni a jak jadę szybciej to nawet pod 110 podchodzi, wentylator co chwilę włącza się na kilka sekund i się wyłącza . Wcześniej wszystko było OK auto trzymało temp troszkę ponad 90 stopni na wskaźniku wentylator też włączał się co chwile i wyłączał , miałem robiony silnik i od remontu tak się zaczęło dziać przy okazji też założyłem nową chłodnicę, wymieniłem też czujnik od temp na króćcu , ale bez rezultatu dziwne bo po mimo wskazania ponad 100 stopni płyn się nie gotuje. Ostatnio wymieniłem termostat i nic sie nie zmieniło temp trzyma ponad 100 stopni na zegarze , ale co mnie zdziwiło termostat jest na 87 stopni wiec jeśli jest dobry to przy temp 90 stopni wąż powinien się robić gorący a u mnie wąż robi się gorący jak temp na zegarze przekroczy 100 stopni , czy jest możliwe żeby stało się coś z zegarem , z elektryką i temp płynu jest OK a zegar przekłamuje o 10-15 stopni na + ? Dodam że wentylator włącza się jak temp przekroczy 100 stopni a wcześniej włączał się po przekroczeniu 90 .
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9040
Skąd: Zamość



Wysłany: 2019-06-13, 14:42   

ogród-lca, moim zdanie masz porostu gówniany czujnik.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
ogród-lca 
Nowy klubowicz

Silnik: KV
Nadwozie: Coupe
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-06-13, 17:20   

Kolego czujnik był praktycznie nowy , ale jak od remontu silnika temp była za wysoko to pierwsze co wymieniłem czujnik , ale objawy są identyczne jak na poprzednim, dalej wymieniłem termostat i też nic się nie poprawiło.
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9040
Skąd: Zamość



Wysłany: 2019-06-14, 07:21   

ogród-lca, to że nowy to jeszcze o niczym nie świadczy ;-) kiedyś 4 kupiłem i dopiero 5 był dobry.
Ewentualnie sprawdź temperaturę pirometrem.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
ogród-lca 
Nowy klubowicz

Silnik: KV
Nadwozie: Coupe
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-06-14, 09:36   

To może inaczej jeśli nie czujnik to co ??, bo tak możemy gdybać że nowy też może by wadliwy więc trzeba kupić kolejnych 5 i wymieniać aż będzie dobry, ja bym bardziej skłaniał się ku wskaźnikom , w liczniku jest taki regulator napiecia może to on ?.
Sprawdziłem termometrem laserowym temperaturę krócca przy głowicy gdzie są czujniki temp i temp krócca na pracującym silniku wynosiła 83 stopnie a zegar w liczniku pokazywał 100 stopni.
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9040
Skąd: Zamość



Wysłany: 2019-06-14, 10:04   

ogród-lca, stabilizator możesz sprawdzić - ma mieć 10V na wyjściu. Ale ręczej to raczej nie to, gdyż najczęściej wówczas zaniża a nie zawyża no i do tego są problemy ze wskaźnikiem paliwa . Aczkolwiek nie zaszkodzi, i sprawdzić. Czujnik też można by sprawdzić tylko nie wiem czy znajdą się parametry porównawcze.

A temat miliony jest na forum bo ten problem tyczy się wszystkich 80 a nie tylko twojej.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
ogród-lca 
Nowy klubowicz

Silnik: KV
Nadwozie: Coupe
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-06-14, 10:33   

A od czego jest drugi czujnik przy króccu jeden jest u góry biały idą do niego 2 przewody i drugi jest u dołu krócca czarny jeden przewód .
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 250 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9040
Skąd: Zamość



Wysłany: 2019-06-14, 10:34   

ogród-lca, nie znam akurat tego silnika ale podejrzewam że to na kjetroniku więc 2 pewnie jest do kompa. Chyba że to jakiś gaźnik to wówczas może do czegoś innego np ssania elektronicznego itp.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 213 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7343
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-06-14, 10:48   

Stare styki stara i stalacja mało prawdopodobne by oszukiwala na plus tu raczej wina termostat albo czujnik.
_________________
Moje OOOO
 
 
ogród-lca 
Nowy klubowicz

Silnik: KV
Nadwozie: Coupe
Imię: Rafał
Wiek: 42
Dołączył: 28 Kwi 2016
Posty: 18
Skąd: Legnica


Wysłany: 2019-06-14, 11:40   

Jarewa napisał/a:
Stare styki stara i stalacja mało prawdopodobne by oszukiwala na plus tu raczej wina termostat albo czujnik.


Czujnik wymieniony, termostat wymieniony żadnej różnicy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13