Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 ABK]szarpie gaśnie  
Autor Wiadomość
vanos2
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: jacek
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 1


Wysłany: 2011-07-01, 12:19   [B4 ABK]szarpie gaśnie

WITAM.Mam problem ze swoim autkiem. Auto zapala i jedzie dobrze ,nagle zaczyna szarpać i gaśnie,nie zapala,po wielu próbach uruchomienia w końcu zapala i działa dobrze przez dzień i znowu to samo .Wymienione świece,przewody czujnik temperatury niebieski,moduł zapłonowy,cewka,przekaźnik nr30 i dalej to samo.Proszę o pomoc bo nie wiem co z tym dalej robić
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Biłyk 
Nowy klubowicz

Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Franek
Wiek: 77
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 7


Wysłany: 2011-07-03, 08:43   Re: [B4 ABK]szarpie gaśnie

vanos2 napisał/a:
WITAM.Mam problem ze swoim autkiem. Auto zapala i jedzie dobrze ,nagle zaczyna szarpać i gaśnie,nie zapala,po wielu próbach uruchomienia w końcu zapala i działa dobrze przez dzień i znowu to samo .Wymienione świece,przewodujnik temperatury niebieski,moduł zapłonowy,cewka,przekaźnik nr30 i dalej to samo.Proszę o pomoc bo nie wiem co z tym dalej robić


Sprawdź pompę paliwową i przekaźnik pompy z napisem 208, ja mam podobny problem. Wymieniłem pompę i problem ustapił, ale po 30 tyś.problem powrócił.Narazie szukam dobrego mechanika w południowej części woj. Lubuskiego.
 
 
DARODIABEL75 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABK
Imię: Darek
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 54
Skąd: Wałbrzych


Wysłany: 2011-08-10, 18:31   

Panowie witam. U mnie objawy były takie same ja u kolegi vanos2.
Wymieniłem to samo dokładnie to samo
I został tylko czujnik Halla i trafiłem wreszcie. Niunia hula jak wściekła.
Tylko jeszcze muszę sprawdzić spalanie bo wzrosło mi do ok 12 przy tych problemach.
Mechanicy mówili że Hall nie może fiksować tylko się psuje i to nie prawda u mnie wariował, a po wymianie jest ok <yes>
_________________
Daro
 
 
Biłyk 
Nowy klubowicz

Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Franek
Wiek: 77
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 7


Wysłany: 2011-08-11, 08:16   

DARODIABEL75 napisał/a:
Panowie witam. U mnie objawy były takie same ja u kolegi vanos2.
Wymieniłem to samo dokładnie to samo
I został tylko czujnik Halla i trafiłem wreszcie. Niunia hula jak wściekła.
Tylko jeszcze muszę sprawdzić spalanie bo wzrosło mi do ok 12 przy tych problemach.
Mechanicy mówili że Hall nie może fiksować tylko się psuje i to nie prawda u mnie wariował, a po wymianie jest ok <yes>


Dziękuję. Jestem w trakcie poszukiwania miejsca uszkodzenia. Gdy silnik zgaśnie nie ma prądu na cewce zapłonowej. Więc uszkodzone są albo cewka albo czujnik Hala.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
aldi 
Pomógł wszystkim



Silnik: ABC
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 398 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 7148
Skąd: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2011-08-11, 21:18   

Biłyk napisał/a:
Gdy silnik zgaśnie nie ma prądu na cewce zapłonowej.

Prądu w sensie plusa? Bo jeśli plus ginie na cewce to nie wina halla.
_________________
Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty
 
 
Biłyk 
Nowy klubowicz

Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Franek
Wiek: 77
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 7


Wysłany: 2011-08-12, 05:58   

aldi napisał/a:
Biłyk napisał/a:
Gdy silnik zgaśnie nie ma prądu na cewce zapłonowej.

Prądu w sensie plusa? Bo jeśli plus ginie na cewce to nie wina halla.


Dziękuję. Ale w takim razie gdzie szukać przyczyny zaniku iskry na cewce???
Pozdrawiam.
 
 
aldi 
Pomógł wszystkim



Silnik: ABC
Nadwozie: Sedan
Imię: Albert
Pomógł: 398 razy
Wiek: 31
Dołączył: 25 Sty 2007
Posty: 7148
Skąd: k. Radzyń Podlaski


Wysłany: 2011-08-12, 08:54   

Biłyk napisał/a:
Dziękuję. Ale w takim razie gdzie szukać przyczyny zaniku iskry na cewce???

Z tej wypowiedzi rozumiem że niema plusa na zacisku 15 cewki. Bo iskra wyzwalana jest masą a plus jest doprowadzany cały czas po włączeniu zapłonu.

Sprawdź jeszcze raz czy po włączeniu zapłonu jest plus na zacisku 15 cewki sprawdzaj między minusem na akumulatorze pojazdu a tym zaciskiem. Sprawdź też masz plus i minus na dwóch skrajnych stykach kostki dochodzącej do modułu przy cewce.
_________________
Podstawy pisania w sieci i nie tylko.
:idea: Ważna informacja dla osób piszących kilka swoich wiadomości po kolei :idea:
Ja się nie znam na naprawach, ja tylko kopiuje wiedzę ze starszych postów na forum, więc i ty
 
 
lucky888
Audi 80 Fan


Silnik: 7A
Imię: Łukasz
Dołączył: 11 Kwi 2011
Posty: 24


Wysłany: 2011-08-12, 18:09   

Miałem podobnie. Czujnik Halla
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Biłyk 
Nowy klubowicz

Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Franek
Wiek: 77
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 7


Wysłany: 2011-08-13, 17:56   

[quote="aldi"]
Biłyk napisał/a:
Dziękuję. Ale w takim razie gdzie szukać przyczyny zaniku iskry na cewce???

Z tej wypowiedzi rozumiem że niema plusa na zacisku 15 cewki. Bo iskra wyzwalana jest masą a plus jest doprowadzany cały czas po włączeniu zapłonu.

Zacznę od początku: Zimny silnik uruchamiam bez problemów. Po przejechaniu kilku kilometrów lub po nagrzaniu silnika na postoju, silnik gaśnie. Po kilku minutach można uruchomić silnik aż do ponownego nagrzania i zgaśnięcia, i tak wkoło. Udało mi się przy pomocy spotkanego w drodze mechanika stwierdzić brak iskry w cewce zapłonowej.(uprzednio podejrzewałem również uszkodzenie pompy paliwowej mimo iż słyszałem jej pracę po przekręceniu kluczyka).
Możliwości są dwie: 1. Uszkodzony czujnik Halla.
2. Cewka zapłonowa może działać niewłaściwie po jej nagrzaniu.
Koszt cewki ok 240 zł, koszt czujnika ok. 200 zł.
A emerytura mała. Auto jest "pełnoletnie".
pozdrawiam.
B.
 
 
tomek1982 
100% klubowicza



Imię: Tomasz
Pomógł: 34 razy
Wiek: 37
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 1510
Skąd: Marki


Wysłany: 2011-08-13, 18:13   

[quote="Biłyk"]
aldi napisał/a:
Biłyk napisał/a:
Dziękuję. Ale w takim razie gdzie szukać przyczyny zaniku iskry na cewce???

Z tej wypowiedzi rozumiem że niema plusa na zacisku 15 cewki. Bo iskra wyzwalana jest masą a plus jest doprowadzany cały czas po włączeniu zapłonu.

Zacznę od początku: Zimny silnik uruchamiam bez problemów. Po przejechaniu kilku kilometrów lub po nagrzaniu silnika na postoju, silnik gaśnie. Po kilku minutach można uruchomić silnik aż do ponownego nagrzania i zgaśnięcia, i tak wkoło. Udało mi się przy pomocy spotkanego w drodze mechanika stwierdzić brak iskry w cewce zapłonowej.(uprzednio podejrzewałem również uszkodzenie pompy paliwowej mimo iż słyszałem jej pracę po przekręceniu kluczyka).
Możliwości są dwie: 1. Uszkodzony czujnik Halla.
2. Cewka zapłonowa może działać niewłaściwie po jej nagrzaniu.
Koszt cewki ok 240 zł, koszt czujnika ok. 200 zł.
A emerytura mała. Auto jest "pełnoletnie".
pozdrawiam.
B.


jezeli padla by cewka to daj znac mam na zbyciu jedną.

ale objaw wskazuje raczej na czujnik hall,u mnie szarpanie wystepowalo po przejechaniu ponad 100 km wtedy zaczelo mocno autem szarpac moc byla ale mial kangura non sstop przez ok 20 km w trasie tak bylo zawsze jak w trase jechalem,po tych ok 20 km przechodzilo mu i dalej mozna bylo jechac normalnie.
mialem to jeszcze ze 2-3 razy chwilowe szarpanie .
wymienilem pompe paliwa myslac ze to jej wina ,na koncu okazalo sie ze czujnik hall powoli konczyl swoj zywot i po nie calych 2 latach jazdy zaczal gasnac w czasie jazdy
wymienilem hall i jest spokoj do dnia dzisiejszego
 
 
 
Biłyk 
Nowy klubowicz

Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Franek
Wiek: 77
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 7


Wysłany: 2011-09-01, 19:48   

[quote="tomek1982"]
Biłyk napisał/a:
aldi napisał/a:
Biłyk napisał/a:
Dziękuję. Ale w takim razie gdzie szukać przyczyny zaniku iskry na cewce???

Z tej wypowiedzi rozumiem że niema plusa na zacisku 15 cewki. Bo iskra wyzwalana jest masą a plus jest doprowadzany cały czas po włączeniu zapłonu.

Zacznę od początku: Zimny silnik uruchamiam bez problemów. Po przejechaniu kilku kilometrów lub po nagrzaniu silnika na postoju, silnik gaśnie. Po kilku minutach można uruchomić silnik aż do ponownego nagrzania i zgaśnięcia, i tak wkoło. Udało mi się przy pomocy spotkanego w drodze mechanika stwierdzić brak iskry w cewce zapłonowej.(uprzednio podejrzewałem również uszkodzenie pompy paliwowej mimo iż słyszałem jej pracę po przekręceniu kluczyka).
Możliwości są dwie: 1. Uszkodzony czujnik Halla.
2. Cewka zapłonowa może działać niewłaściwie po jej nagrzaniu.
Koszt cewki ok 240 zł, koszt czujnika ok. 200 zł.
A emerytura mała. Auto jest "pełnoletnie".
pozdrawiam.
B.


jezeli padla by cewka to daj znac mam na zbyciu jedną.

ale objaw wskazuje raczej na czujnik hall,u mnie szarpanie wystepowalo po przejechaniu ponad 100 km wtedy zaczelo mocno autem szarpac moc byla ale mial kangura non sstop przez ok 20 km w trasie tak bylo zawsze jak w trase jechalem,po tych ok 20 km przechodzilo mu i dalej mozna bylo jechac normalnie.
mialem to jeszcze ze 2-3 razy chwilowe szarpanie .
wymienilem pompe paliwa myslac ze to jej wina ,na koncu okazalo sie ze czujnik hall powoli konczyl swoj zywot i po nie calych 2 latach jazdy zaczal gasnac w czasie jazdy
wymienilem hall i jest spokoj do dnia dzisiejszego


Dziekuję za pomoc,wymieniłem czujnik Halla i mogę normalnie jeździć.
 
 
sylwek1995 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: sylwek
Wiek: 24
Dołączył: 15 Gru 2015
Posty: 5


Wysłany: 2018-08-30, 10:54   

Witam proszę o pomoc audi 80 ABK szarpie gdy odpalę na ciepłym czy na zimnym jest to samo obrotomierz wzrasta opada przepływomierz sprawdzony zapłon też czujnik halla nowe świece kable kopułka palec czujnik ECU sonda przekaźnik 30 silnik krokowy lewego powietrza nigdzie nie ciągnie
_________________
sylwek sylwek
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 254 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9193
Skąd: Zamość


Wysłany: 2018-08-31, 09:18   

sylwek1995, coś chyba źle posprawdzałeś bo któraś z tych rzeczy pewnie to powoduje
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 16