Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Maglownica
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[b3 all] obudowa kolumny kierowniczej  
Autor Wiadomość
qwerty12 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 14


Wysłany: 2018-10-23, 08:55   [b3 all] obudowa kolumny kierowniczej

Rozbierałem ostatnio przełącznik zespolony. Teraz wszystko działa, ale cała obudowa kolumny kierownicy (razem z przełącznikiem) ruszają się nieco na boki. Przykładowo chcąc wrzucić kierunkowskaz w prawo naciskając na dźwignię najpierw nieco przekręcam całą obudowę, a dopiero potem wrzuca się kierunek. Pytanie - co dokładnie odpowiada za unieruchomienie całości? Te plastiki mają się gdzieś zaczepić w okolicy zegarów? A może ta metalowa opaska zaciskowa na samym pająku?
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 200 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 6849
Skąd: Głogów



Wysłany: 2018-10-23, 09:29   

Opaska metalowa za słabo scisnieta
_________________
Moje OOOO
 
 
qwerty12 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Maciek
Dołączył: 11 Paź 2018
Posty: 14


Wysłany: 2018-10-23, 09:56   

Ok, dziękuję bardzo!
 
 
Piotrekdriver1 
Władca pierścieni



Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotrek
Pomógł: 23 razy
Wiek: 34
Dołączył: 09 Lut 2012
Posty: 712
Skąd: Białystok


Wysłany: 2018-10-24, 17:08   

Sprawdź czy klakson Ci działa,bo jak za duża będzie odległość pająka od kierownicy to nie będzie wówczas klaksonu.
_________________
Moje autko: http://www.audi80.pl/b4-a...ica-vt86411.htm
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
antoni
Władca pierścieni


Silnik: RU
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: antoni
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 702


Wysłany: 2018-10-25, 13:46   

Pająk ma być nasadzony na kolumnie kierownicy do oporu - ile się da i dopiero skręcony wkrętem
-tym co pod kątem się wsadza.

W przeciwnym razie, przy najmniejszym ruchu kierownica będzie nieprzyjemnie piszczała (skrzeczała ).
Tak miałem, i dopiero przez przypadek, kiedy sie bawiłem z wymianą kostki stacyjki , odkryłem cojegrane.
DŁUGIE LATA , rUżni mechanicy smarowali mi po kropelce łoliwiarką aż po kolanach ciekło . Inni
zowu pierścień blaszany od sygnału kazali wymieniać, że to niby on i kulka co się po nim przesuwa tak piszczą. Ło żesz...

A że klakson ma z tym coś wspólnego ??
Kierownica na wieloklinie idzie na maxa nakrętką 24. Między kierownicą a pająkiem jest minimalny odstęp. --To o jakie ustawienie odległości tam chodzi ?
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 200 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 6849
Skąd: Głogów



Wysłany: 2018-10-25, 17:59   

antoni napisał/a:
To o jakie ustawienie odległości tam chodzi ?


o to

antoni napisał/a:
Pająk ma być nasadzony na kolumnie kierownicy do oporu - ile się da


Nie ma być na maxa a dostosowana. Nie tyczy sie to z airbag zwykłe kiery potrafia mieć 1cm luzu i klakos nie działa wtedy.


antoni napisał/a:
W przeciwnym razie, przy najmniejszym ruchu kierownica będzie nieprzyjemnie piszczała (skrzeczała )


Bo pewnie pierścień ślizgowy suchy.
_________________
Moje OOOO
 
 
antoni
Władca pierścieni


Silnik: RU
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: antoni
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 702


Wysłany: 2018-10-28, 20:55   

Pierścień był oblepiony smarem że go nie było widać i piszczało ( PRZERAZLIWIE RYPIAŁO ) - im mniejszy ruch kierownicą tym zgrzyt silniejszy. Coś ocieralo o coś !!
Dopiero poluzowanie wkręta na obejmie i ręczne pchnięcie pająka w dół do oporu i skontrowanie go tymżesz wkrętem ( tym co pod kątem wkładamy srubokręt ) spowodowało że jest CISZA.

zATEM O JAKICH TAM CENTYMETROWYCH ODSTĘPACH MIĘDZY KIERĄ A PAJĄKIEM MOWA ? tAM CHODZI O NIECAŁY MILIMETR ODSTĘPU.
ZResztą diabli wiedzą , bo moja bryka jest składakiem w 97 r. i nie wiadomo jak oni to złozyli w stodole już po polskiej stronie.

Ja to sprawdzę! --Złożę wszystko do kupy , aale bez osłon ( dolnej i górnej ). Wtedy zluzuję pająka i zobaczę jakie on ma luzy wzdłuż kolumny kierownicy.
Już wiem . Będzie miał minimalne albo żadnych. Jak w szFajcarskim zegarku.
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 200 razy
Wiek: 40
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 6849
Skąd: Głogów



Wysłany: 2018-10-28, 21:14   

Sprawdź sprawdź, sam pierwsze kroki jak robiłem przez to przechodziłem czemu sygnał nie działa:D oczywiscie chodzi o ori kiery bez airbaga, i nie tyczy się tez naby.
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14