Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 2.2 KV] Problem z pompą wspomagania?  
Autor Wiadomość
KonradoMoreno 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Nadwozie: Sedan
Imię: Konrad
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 19


Wysłany: 2019-06-21, 21:17   [B3 2.2 KV] Problem z pompą wspomagania?

Cześć

Od około miesiąca mam następujący problem w Audi 90 B3, przy maksymalnym skręcaniu kierownicą w lewo słychać coś w rodzaju szumu, tarcia które też trochę czuć na kierownicy. Przy maksymalnym skręcaniu w prawo nic takiego się nie dzieje. Mechanik specjalizujący się w Audi stwierdził że to pompa wspomagania, argumentował to tym że przy maksymalnym skręcaniu w lewo i w prawo pompa "syczy" tak specyficznie "dmucha". Jak myślicie, ma rację? Jeśli tak to pojawia się moje drugie pytanie odnośnie tego czy taką pompę regenerować czy kupić nową-mam okazję taką pompę nabyć lecz ta jak i każda inna z pewnego źródła nie występuje z kołem pasowym, a "mój" mechanik twierdzi że może być problem z tym żeby to koło pasowe przełożyć, a po drugie ciężki to temat bo trzeba je naprasować itp. Jak to jest z tymi pompami, dlaczego nie występują razem z tym kołem pasowym by można było je od razu założyć do auta?
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam :)
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-06-21, 21:34   

A poziom oleju to ty sprawdził??

Nowej pompy nie kupisz....

Ja bym na razie olał temat zamontuj na zbiorniku magnesy neodymne obowiązkowo co pół roku zmiana oleju i płukanie zbiornika to co magnes wyłapie. BYć może jak bedą dobre waruki pompa sobie dotrze gładzie i sie uciszy.
_________________
Moje OOOO
 
 
KonradoMoreno 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Nadwozie: Sedan
Imię: Konrad
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 19


Wysłany: 2019-06-21, 21:43   

Tak, olej jest w porządku.
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-06-21, 21:46   

A kiedy olej wymieniałeś?

W sumie nie wiem dokładnie jakie jest rozwiazenie w pompie w 2.2 KV ale w innych autach jest koło przykręcane zdjecia byś rzucił
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
KonradoMoreno 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Nadwozie: Sedan
Imię: Konrad
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 19


Wysłany: 2019-06-21, 22:45   

Jarewa napisał/a:
A poziom oleju to ty sprawdził??

Nowej pompy nie kupisz....

Ja bym na razie olał temat zamontuj na zbiorniku magnesy neodymne obowiązkowo co pół roku zmiana oleju i płukanie zbiornika to co magnes wyłapie. BYć może jak bedą dobre waruki pompa sobie dotrze gładzie i sie uciszy.


Wychodzi na to że mogę mieć możliwość kupna nowej ZF.

Jarewa napisał/a:
A kiedy olej wymieniałeś?

W sumie nie wiem dokładnie jakie jest rozwiazenie w pompie w 2.2 KV ale w innych autach jest koło przykręcane zdjecia byś rzucił


Mam tą Audi około 4 lat niecałe i przyznam że jeżdzę na tym oleju co jest, nie zmieniałem. Jutro wrzucę fotki, po prostu pytam o ten montaż koła pasowego bo mechanik twierdzi że jest wprasowywane, mi też się wydaje że jest na śrubach...
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-06-21, 23:05   

KonradoMoreno napisał/a:
Wychodzi na to że mogę mieć możliwość kupna nowej ZF.


No jak masz jakieś dobre znajmości u producenta to tak bo nowa kosztuje ponad 2tyś. a te w sklepach to są pompy po regeneracji..

Wrzuć fotki bo w zwykłych b3 i b4 ori pompa koło jest wymienialne na śrubki

Jak nie wymieniałeś oleju to trzeba by było przepłukać układ z dwa razy jakimś najtańszym olejem.
_________________
Moje OOOO
 
 
KonradoMoreno 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Nadwozie: Sedan
Imię: Konrad
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 19


Wysłany: 2019-06-24, 20:48   

Podsyłam zdjęcia pompy, po dzisiejszej rozmowie z mechanikiem wyszło na to że się nie zrozumieliśmy i ostatecznie doszliśmy do wniosku że to koło pasowe jest na śrubach, on miał jakieś inne na myśli, nie wiem które ale jakieś miał. Jaki olej polecilibyście do zalania nowej pompy i jaki olej do przepłukania układu? Mi ktoś polecił ATF II Mineral czerwony. Ile potrzeba oleju do zalania układu wspomagania?

 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 217 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7480
Skąd: Głogów


Wysłany: 2019-06-24, 21:34   

Do przepłukania zalej najtańszy do skrzyń automatycznych litr wystarczy oczywiscie mi nie chodzi o to by wlać/wylać trzeba tak z 50km najlepiej po mieście by sporo kręcić prawo lewo obowiazkowo neodymny musi być wtedy uważaj bo może się pogorszyć wspomaganie na najtanszym oleju . Docelowy febi zileony mineralny.

pompa standardowa jak u wszystkich...
_________________
Moje OOOO
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
KonradoMoreno 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Nadwozie: Sedan
Imię: Konrad
Dołączył: 30 Lip 2015
Posty: 19


Wysłany: 2019-06-24, 21:47   

Ponoć Febi zielony mineralny 6162 jest polecany? Czyli pompa o takim symbolu: 050145155A podejdzie?

Edit: Jak coś to mam do sprzedania nową pompę wspomagania prosto z pudełka, a w sumie w pudełku oryginał ZF 7681 502 109 do silników 5 cylindrowych, pompa z dwuletnią gwarancją. W moim przypadku okazało się że ta w samochodzie jest sprawna, problem leży gdzie indziej, a ja pośpieszyłem się z zakupem.
 
 
Dawid1995 
Audi 80Spec



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Dawid
Pomógł: 12 razy
Wiek: 23
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 300
Skąd: Kwidzyn


Wysłany: 2019-07-05, 08:22   

KonradoMoreno napisał/a:
Ponoć Febi zielony mineralny 6162 jest polecany?

Dokładnie taki okok
_________________
Sprzedam : https://www.audi80.pl/top...95-vt103238.htm
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga




forum audi a6 hamulce Testy opon


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 12