Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 1.9 1Z] Podłączenie czujnika pedału sprzęgła...  
Autor Wiadomość
M4teusz 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Sedan
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 116
Skąd: Mierzęcice


Wysłany: 2016-06-16, 17:58   [B4 1.9 1Z] Podłączenie czujnika pedału sprzęgła...

Mam mały problem z czujnikiem pedału sprzęgła a mianowicie, wciskam sprzęgło i na vagu żadnych zmian, pomyślałem może uszkodzony czujnik- sprawdzony i jednak sprawny. Gdzie dokładnie mają być wpięte oba przewody z czujnika? Zależy mi żeby to rozpracować bo gdy np. jadę na tempomacie i wcisnę sprzęgło co powinno skutkować wyłączeniem tempomatu obroty idą ostro w górę czyli komp nie widzi włączonego sprzęgła.
Pacjent to B4 94r 1Z po przekładce z Boscha na Pierburga komp 16 bit od kostrza.
_________________
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
BorysTDI 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2016-06-16, 20:33   

Mogę się mylić, ale powinien to być 17 pin ECU
_________________
klik - Audi 80, silnik 1Z i pokrewne, schematy elektryczne,rozrządu. Zdjęcia z wymiarami: blokady rozrządu i ściągacz sprężyn zaworowych - linki moga być nieaktualne - wyślij PW a doślę czego potrzebujesz
 
 
 
M4teusz 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Sedan
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 116
Skąd: Mierzęcice


Wysłany: 2016-06-18, 11:43   

Ok, czyli jeden przewód pod 17 pin a drugi? mysli_
_________________
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
 
 
 
BorysTDI 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2016-06-18, 18:14   

do masy ;)
_________________
klik - Audi 80, silnik 1Z i pokrewne, schematy elektryczne,rozrządu. Zdjęcia z wymiarami: blokady rozrządu i ściągacz sprężyn zaworowych - linki moga być nieaktualne - wyślij PW a doślę czego potrzebujesz
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
M4teusz 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Sedan
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 116
Skąd: Mierzęcice


Wysłany: 2016-06-18, 22:37   

piwoa80 poszedł punkcik okok

[ Dodano: 2016-06-25, 14:00 ]
Okazało się że czujnik do kompa jest wpięty poprawnie pod 17 pin natomiast drugi przewód czujnika niestety nie ma styku z masą ktoś się orientuje gdzie jest fabrycznie wpięta masa z tego ustrojstwa ? Nie chciałbym pruć wszystkiego po drodze :/
_________________
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
 
 
 
BorysTDI 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2016-06-25, 21:46   

Oczko masowe masz po lewej stronie, tuż poniżej słupka A. Wsadzisz głowę pod kierownice to zobaczysz po lewej splot brązowych kabli - o to mi chodzi ;-) Przetnij kabel masowy i doprowadź w tamto miejsce, będzie na pewno szybciej niż szukanie drugiego kabla okok
_________________
klik - Audi 80, silnik 1Z i pokrewne, schematy elektryczne,rozrządu. Zdjęcia z wymiarami: blokady rozrządu i ściągacz sprężyn zaworowych - linki moga być nieaktualne - wyślij PW a doślę czego potrzebujesz
 
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: mariusz
Pomógł: 227 razy
Wiek: 47
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 6069
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2016-06-26, 09:16   

Nic tam nie pruj bezradny_ Żaróweczka z kabelkiem w zupełnosci wystarzcy do sprawdzenia . Ten czujnik w audi, nie jest podłaczony do masy !!!! ...jeden kabelek do tego czujnika ,to zasilanie plusem po zapłonie ,a drugi idzie do 17 pinu kompa .Na vagu widac jak działa ,pedały w spoczynku, nie ma zasialania plusem pinu 17 ,na vagu 000,wcisniete sprzegło idzie plus na pin 17 ty i mamu 100 ,wcisniety hamulec mamy 111 ...i tak to wyglada jak działa prawidłowo ...masa czyli minus na czujnikach ,to tylko w VW i jak ktoś ma kompa z VW to powinien mieć przerobione własnie na zasialnie czujników sprzęgła i hamulca "masą" ,przy kompach z AUDI nic tam nie trzeba przerabiać ...acha zasilanie tego czujnika idzie z bezpiecznika z nakladką ''motor" w skrzynce podszybia ...ten sam bezpiecznik zasila n108 ,n75 ,n18 , przepływomierz i przekazniki podgrzewacza płynu ...wiec jego przepalenie jest od zwykle od razu zauważalne ...silnik co prawda odpala ,ale od razu słychać że w czasie jazdy chodzi twardo,bo nie działa n108 , nie działa przepływomierz i n75 ,czyli auto muł ;-)
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
M4teusz 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Sedan
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 116
Skąd: Mierzęcice


Wysłany: 2016-06-26, 12:06   

I wszystko stało się jasne, miernik i idę poszperać w kabelkach. ;-) Podziękowania dla Muniora, za niezliczoną liczbę cennych porad piwoa80
_________________
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
BorysTDI 
Władca pierścieni



Silnik: 1Z
Nadwozie: Sedan
Imię: Adam
Pomógł: 27 razy
Wiek: 28
Dołączył: 21 Gru 2009
Posty: 643
Skąd: Hrubieszów


Wysłany: 2016-06-26, 18:01   

Faktycznie, źle spojrzałem na schemat.

Przepraszam za wprowadzenie w błąd M4teusz piwoa80 Na szczęście pogotowie 1Z w roli MUNIOR-a zawsze na posterunku okok


Nr 185
_________________
klik - Audi 80, silnik 1Z i pokrewne, schematy elektryczne,rozrządu. Zdjęcia z wymiarami: blokady rozrządu i ściągacz sprężyn zaworowych - linki moga być nieaktualne - wyślij PW a doślę czego potrzebujesz
 
 
 
M4teusz 
Audi 80 Mastach



Nadwozie: Sedan
Imię: Mateusz
Pomógł: 5 razy
Wiek: 29
Dołączył: 28 Paź 2012
Posty: 116
Skąd: Mierzęcice


Wysłany: 2016-06-26, 20:36   

Wszystko sprawdzone i co najlepsze wszystko jest poprawnie podłączone, do Pinu 17 napięcie dochodzi i znika w zależności czy sprzęgło wciśnięte czy nie, niestety komp tego nie widzi w ogóle bezradny_ na vagu same zera czy pedał wciśnięty czy też nie. Reakcja na pedał hamulca w kompie jest...
_________________
Audi 80 B4 94r. 1.9 TDI Pierburg + Wtryski 0.216 + 16 bit + wolna odma + kat out + EGR out
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 14