Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4] Błąd ABS  
Autor Wiadomość
tomkom1 
Audi 80Spec



Imię: tomasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 262
Skąd: olsztyn


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-10-17, 19:50   

moze miec znaczenie przy diff.bo diff rozlacza abs.wiec jakos to wspolpracowac musi..
_________________
ostatnio rezebralem kilka c4-1.9tdi, 2.3aar,2,8aah 2.6 abc,2.016v.oski i quattro.sedany i avanty
:) :) :) :)

uwaga:
nie wysylam za pobraniem.
nie wystawiam na allegro.
nie prowadze zakladu fotograficznego.
nie ma zwrotow jesli towar byl sprwany itp.
po wplacie nie przyjmuje rezygnacji z akupu itp.
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
bloku 
Stary Klubowicz



Silnik: AAH
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1064
Skąd: Reda


Wysłany: 2013-10-17, 19:54   

Też mi się właśnie wydaje, że ma znaczenie stąd kilka postów wyżej pisałem o tym. Nie jest to bez znaczenia jak widać.
_________________
Audi Coupe Gang FanPage
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH
Jest: A8 ABZ
 
 
 
Harry71 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ABY
Imię: Harry
Pomógł: 5 razy
Wiek: 36
Dołączył: 25 Gru 2009
Posty: 176
Skąd: DW


Wysłany: 2013-10-17, 20:16   

jak dla mnie to wina tkwi gdzies w wiazce badz w module od Abs-u bo u klad hydrauliczny wedlug tego co piszesz to jest ok a pompe jaka masz??
_________________
Nie ma ryzyka nie ma zabawy
Cabrio 20VT
 
 
manfred19 
Władca pierścieni



Silnik: ADA
Nadwozie: Avant
Imię: Wojtek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 686
Skąd: Radom/Warszawa


Wysłany: 2013-10-17, 21:22   

Po przeróbce wiązki z ośki na quattro jedyne czego nie sprawdzaliśmy to czujników właśnie podczas jazdy. Tak jak mówicie diff może mieć wpływ ponieważ do modułu sterującego blokadą jest podawany sygnał prędkości. Ponadto napięcie z modułu diff do sterownika abs przechodzi przez jakieś żaróweczki i inne elektroniczne graty więc może mieć bliżej nieokreśloną wartość....różną od napięcia zasilania. Sagem z tej wiązki quattro masz cały kompletny moduł sterowania diffem?? Obiecywałem że przyjadę ale mi tylko na tygodniu jakiś dzień pasuje :-/ Weekendy mam wyjęte z życia póki co.

Jednak zastanawiające jest do drganie pedału.....może jedno wynika z drugiego i po dołożeniu modułu diff'a problem się rozwiąże.
_________________
Mój Avancik http://www.audi80.pl/audi...9968.htm#765651
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
chmiel25 
Władca pierścieni


Imię: Tomek
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 602
Skąd: łódź


Wysłany: 2013-10-18, 08:30   

Panowie . Sterowanie Diffem nie ma wpływu na ABS i odpowietrzanie układu.

Sagem napisz lepiej jak masz rozwiązane przewody hamulcowe bo w nich leży problem.
Przewody kupujesz na metry i dorabiasz pokolej każdy,jedynie co możesz kupić to tylko elastyczne. Aż się dziwie że nie wymieniłeś ich na nowe. :-/

Odnośnie sterowania diffem i sygnałem prędkości : od zawsze mam odcięty kabel biały z niebieskim, Abs działa wtedy normalnie ronica jest tylko taka że powyżej 20km/h nie rozpina blokady i nadal nie włącza ABSu.

Niestety w obu moich quattro z czasem padł ABS i nie można znależć przyczyny. Bo kontrolka się nie świeci a ABSu brak. I normalnie daje się odpowietrzać układ.
Na Vagu brak błędów ABS.

Pozdro
_________________
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC :)
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY :) jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
 
 
 
bloku 
Stary Klubowicz



Silnik: AAH
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1064
Skąd: Reda


Wysłany: 2013-10-18, 08:47   

chmiel25 napisał/a:
Odnośnie sterowania diffem i sygnałem prędkości : od zawsze mam odcięty kabel biały z niebieskim, Abs działa wtedy normalnie ronica jest tylko taka że powyżej 20km/h nie rozpina blokady i nadal nie włącza ABSu.


Masz tylko odcięte sterowanie prędkości a nie zapinanie i odpinanie z manuala. Zauważ, że tylko rozpinanie dyfra masz wyłączone a ABS działa poprawnie. Wychodzi na to, że coś musi być powiązane z układem ABS.
_________________
Audi Coupe Gang FanPage
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH
Jest: A8 ABZ
 
 
 
chmiel25 
Władca pierścieni


Imię: Tomek
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 602
Skąd: łódź


Wysłany: 2013-10-18, 09:06   

Bloku zajrzyj w schemat. Wyjscie do przycisku diff jest dokładnie w tym samym miejscu co przycisku na desce. Diff nie ma wpływu na odpowietrzanie układu hamulcowego.
_________________
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC :)
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY :) jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
 
 
 
bloku 
Stary Klubowicz



Silnik: AAH
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Pomógł: 41 razy
Wiek: 39
Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 1064
Skąd: Reda


Wysłany: 2013-10-18, 09:11   

Ale ja nie mam na myśli odpowietrzenia układu a wpływ na pokazywanie się błędu ABS - odczyt błędu obrotu koła.
_________________
Audi Coupe Gang FanPage
Było:80 YN,80 AAH,80 YN,Coupe DS,100 AAR,80 DT,90 JS,90Q 7A, CoupeQ NM,CoupeQ AAH,A6Q ASN,S6 AQJ,S6 ANK,80 Avant ABK,A4Q APR,Cabriolet AAH
Jest: A8 ABZ
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
chmiel25 
Władca pierścieni


Imię: Tomek
Pomógł: 19 razy
Wiek: 40
Dołączył: 29 Lis 2008
Posty: 602
Skąd: łódź


Wysłany: 2013-10-18, 09:24   

bloku napisał/a:
Ale ja nie mam na myśli odpowietrzenia układu a wpływ na pokazywanie się błędu ABS - odczyt błędu obrotu koła.


Napewno nie . Byłby inny błąd. Diff w tym układzie działa jako zwykły włącznik.
_________________
Nie da ci żadna Blachara tyle cooo 1,85 bara!!!
Jest Dym jest MOC :)
AUDI 80 AVANT Q TDI KOKS by UYSY :) jest dobrze:)
AUDI 80 COMPETITION TATOWOZ bedzie lalka:)
ACE to jest Forest. Niby biegnie ale nie wie gdzie i po co.
 
 
 
tomkom1 
Audi 80Spec



Imię: tomasz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 262
Skąd: olsztyn


Ostrzeżeń:
 2/3/6
Wysłany: 2013-10-18, 10:28   

temat rozwija sie jako pomoc w uruchomieniu hebli.nie dziwie sie ze tu 200 stron spamu.
1.moze ktos to uporzdkuje i wydzieli temat.
2.czy ktos z was wzial do reki kabelek i sprawdzil jak zachowuja sie czujniki w czasie jezdy na wprost?czy mniej wiecej podaja i zliczaja ta sama wartosc?
to ze nie pokazuej bledow a kontrolka sie swieci swiadczy tylko o jednym.odsuniety czujnik od koronki.opornosc itp widzi komp abs poprawnie jednak nei zgadzaja mu sie obroty kola prawego wzgledem lewego ew przod wzgledem tylu.przy wiekszej predkosci bedzie wyskakiwac kontrolka.mimo ze bledu nie bedzie.dodatkowo bedzie sie pojawialo kopanie pedalu szczegolnie w minimalnej predkosci.przy dochamowaniu itp.
_________________
ostatnio rezebralem kilka c4-1.9tdi, 2.3aar,2,8aah 2.6 abc,2.016v.oski i quattro.sedany i avanty
:) :) :) :)

uwaga:
nie wysylam za pobraniem.
nie wystawiam na allegro.
nie prowadze zakladu fotograficznego.
nie ma zwrotow jesli towar byl sprwany itp.
po wplacie nie przyjmuje rezygnacji z akupu itp.
 
 
 
DeS 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: 3B
Typ: b4
Nadwozie: Coupe
Imię: Paweł
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 210
Skąd: Warszawa


Wysłany: 2013-10-18, 11:04   

Vag w rękę, krótka przejażdżka i już wiadomo który czujnik kłamie. Błąd w sterowniku pokazuje się również na Vagu, ale nie wolno wyłączać stacyjki po tym jak zaświeci się lampka. <ok>
_________________
S2 Coupe, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro , Volvo V70 2.4D
 
 
manfred19 
Władca pierścieni



Silnik: ADA
Nadwozie: Avant
Imię: Wojtek
Pomógł: 14 razy
Wiek: 33
Dołączył: 26 Gru 2009
Posty: 686
Skąd: Radom/Warszawa


Wysłany: 2013-10-18, 18:38   

Pojeździmy najpierw z vagiem i zobaczymy czy błąd wyskakuje przy konkretnej prędkości czy przy jakimś innym czynniku. Innych pomysłów chyba już nie ma.
_________________
Mój Avancik http://www.audi80.pl/audi...9968.htm#765651
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
dzikx 
Super User



Silnik: PM
Nadwozie: Sedan
Imię: Jerzy
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 795
Skąd: pomorze


Wysłany: 2014-08-01, 16:41   

sagem A dlaczego nie zostawiłeś ABS z ośki z włącznikiem ? Dziwnie sztukując ją gdzieś piny nie pasują zapewne. Ja do swojej B4 ośka założyłem ABS z b3 ośka, z wyłącznikiem musiałem tworzyć trochę instalacje ale działa. Miałem też problem z zapalającą się kontrolką podczas jazdy i włączony ABS przy niskiej prędkości tu pomogło czyszczenie koronek i czujników z sprawdzeniem ich odległości ( chodź robiłem to przed złożeniem ) zostało mi tylko znoszenie na lewo podczas hamowania ( z wyłączonym ABS tego nie ma ) za co obwiniam teoretycznie pompę
_________________
złomek
http://www.audi80.pl/b4-1...abs-vt87043.htm
 
 
sagem 
Stary Klubowicz



Nadwozie: Avant
Imię: Kamil
Pomógł: 48 razy
Wiek: 28
Dołączył: 31 Paź 2007
Posty: 1283
Skąd: Olsztyn


Wysłany: 2014-08-01, 21:48   

dzikx napisał/a:
sagem A dlaczego nie zostawiłeś ABS z ośki z włącznikiem ?


Bo w quattro całkowicie inaczej działa układ abs.
_________________
"Im większą mądrość posiadasz, tym z większą ilością debili musisz się użerać.. "


:arrow: Avant 2.2Turbo quattro

:arrow: Audi S6 C5 Avant 4.2 quattro
:arrow: Audi Coupe quattro 2.8
:arrow: Audi 80 b2 1.8 quattro
 
 
 
dzikx 
Super User



Silnik: PM
Nadwozie: Sedan
Imię: Jerzy
Pomógł: 22 razy
Wiek: 34
Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 795
Skąd: pomorze


Wysłany: 2014-08-01, 22:31   

no rozumiem różnice napędzania 2 osi ale jak to się ma do hamowania ? tak samo dziwme w audi jest ABS i jeszcze korektor siły hamowania. Kiedyś trafiła mi się BMW która sama podnosiła sobie obroty, przyczyna zastosowanie różnych opon i czujniki z ABS ( razem z systemem ESP ) twierdziły że auto wpada w poślizg, jako że facet nie miał kasy na opony odpięcie czujnika i po problemie.
_________________
złomek
http://www.audi80.pl/b4-1...abs-vt87043.htm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16