Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
werden.pl
moto market
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Maglownica
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[Poszukuję] Szukam warsztatu (regeneracja nastawnika)  
Autor Wiadomość
Arkadio97 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: Arek
Wiek: 21
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Śląskie


Wysłany: 2017-08-29, 21:14   [Poszukuję] Szukam warsztatu (regeneracja nastawnika)

Witam wszystkich, jestem tutaj nowy wiec z góry przepraszam jeśli temat się powtarza.
Jestem szczęśliwym posiadaczem Audi 80 1.9 tdi 90 km (sedan), od dłuższego czasu zaczyna falować mi na wolnych obrotach... Regenerowałem już nastawnik pompy wtryskowej w jednym warsztacie (niestety nie byli to profesjonaliści) falowanie uspokoiło się na około 1.5 miesiąca ale znowu zaczęła falować na obrotach, nie dzieje się to gdy wchodzi na obroty. Prosiłbym o jakiś namiar na dobrego fachmana który zregeneruje do porządku ten mój nieszczęsny nastawnik...
Dziękuje za jakąkolwiek pomoc i namiary.
Pozdrawiam.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij na baner-->
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Imię: Piotr
Pomógł: 240 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 8618
Skąd: Zamość


Wysłany: 2017-08-29, 21:23   

Arkadio97, kolego jeśli masz bosch to regeneracja nic nie da bo jest niemożliwa
tego kolegi możesz podpytać http://www.audi80.pl/profiles/11061.htm
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coć tu napiszesz :!: :!: :!:
Moja Audiana
 
 
 
Arkadio97 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: Arek
Wiek: 21
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Śląskie


Wysłany: 2017-08-29, 21:27   

PieterB, regenerowali mi już ten nastawnik ;-) Dlaczego twierdzisz ze jest niemożliwa miałeś już jakąś podobna sytuacje? numer nastawnika 370-00092 076HDK
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Imię: Piotr
Pomógł: 240 razy
Wiek: 44
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 8618
Skąd: Zamość


Wysłany: 2017-08-29, 21:31   

Arkadio97 napisał/a:
PieterB, regenerowali mi już ten nastawnik
no i co pomogło? na jak długo?
Arkadio97 napisał/a:
Dlaczego twierdzisz ze jest niemożliwa miałeś już jakąś podobna sytuacje?
ja na tdi nie bardzo się znam ale pisze o tym w niejednym temacie na forum ale wychodzi na to że masz pierburga.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Zanim coć tu napiszesz :!: :!: :!:
Moja Audiana
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij na baner-->
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Imię: Krzysiek
Pomógł: 99 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3023
Skąd: Olecko


Wysłany: 2017-08-29, 21:33   

Arkadio97 napisał/a:
Dlaczego twierdzisz ze jest niemożliwa

Arkadio97, PieterB, mówił o nastawniku z górnym przelewem , czyli potencjometryczny. A takich nastawników MES nie regeneruje się.

Po Twoim opisie widać , że masz HDK , więc albo wyczyścili Tobie nastawnik tylko po zdjęciu górnego dekielka nastawnika i to było tyle , chyba że postarali się i zrobili to jak powinno , ale masz pompe wtryskową która może produkować opiłki jesli kiedyś poczęstowałeś ją czymś co nie przypomina ON i wtedy problem może powtarzać się.


Dodatkowo Arkadio97,
Zanim dołączysz do Polskiego Klubu Audi 80, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań.
Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje Audi 80
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Arkadio97 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: Arek
Wiek: 21
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Śląskie


Wysłany: 2017-08-29, 22:13   

Auto mam u siebie na warsztacie, jutro ściągnę osłony i zrobię zdjęcie i wrzucę tutaj pod temat, mam nadzieje ze jakoś mi pomożecie bo aż wstyd jeździć falującą 80 :/
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Imię: Krzysiek
Pomógł: 99 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3023
Skąd: Olecko


Wysłany: 2017-08-29, 22:22   

Arkadio97 napisał/a:
jutro ściągnę osłony i zrobię zdjęcie i wrzucę tutaj pod temat, mam nadzieje ze jakoś mi pomożecie bo aż wstyd jeździć falującą 80


Obejdzie się bez zdjęć , bo masz nastawnik HDK , więc go mozna normalnie wyczyścić , skalibrować i zakładac ponownie.

Możesz pogadać z Munior'em na ten temat , powinien mieć cos tam na stanie z czystych nastawników na podmiankę , wtedy montujesz czysty od Mariusza , a swój jak najszybciej potem odsyłasz z powrotem.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Arkadio97 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: Arek
Wiek: 21
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Śląskie


Wysłany: 2017-08-30, 10:18   

masz może od niego numer tel ? wole zalatwic to przez tel bo nie lubie sie rozpisywac bezradny_
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij na baner-->
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Imię: Krzysiek
Pomógł: 99 razy
Wiek: 34
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3023
Skąd: Olecko


Wysłany: 2017-08-30, 10:28   

pisz na priv do Mariusza , nie gryzie rotfl
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
kamsta 
Władca pierścieni



Imię: Kamil
Pomógł: 18 razy
Wiek: 33
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 596
Skąd: Chorzów


Wysłany: 2017-08-30, 21:36   

A kolega z jakich okolic Śląska pochodzi?
_________________
1z, komp 16 bit made by kostrz, wtryski 0,210, egr out, kat out, wolna odma, skrzynia een. Co dalej czas pokaże.
 
 
Arkadio97 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: Arek
Wiek: 21
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Śląskie


Wysłany: 2017-08-31, 15:44   

tak z Śląska konkretnie Rybnik
 
 
duczus
Audi 80 Mastach


Typ: b4
Imię: Bartek
Dołączył: 07 Mar 2015
Posty: 131


Wysłany: 2017-09-01, 19:50   

ja moge pomoc 731464408 dzwonić
_________________
https://www.facebook.com/..._homepage_panel
mój fanpage zapraszam do lajkowania :)
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij na baner-->
Arkadio97 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: Arek
Wiek: 21
Dołączył: 28 Sie 2017
Posty: 4
Skąd: Śląskie


Wysłany: 2018-01-11, 12:37   

Dziękuje za pomoc okok nastawnik już ogarnięty na allegro hdk serwis wystawiło za 300zł z odesłaniem starego ;-) Audi pracuje tak jak należy nie faluje ani nie szarpie :-D
 
 
jarowlkp 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Jarek
Pomógł: 5 razy
Wiek: 32
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 205
Skąd: Trzcianka


Wysłany: 2018-01-11, 12:55   

Arkadio97 napisał/a:
Dziękuje za pomoc okok nastawnik już ogarnięty na allegro hdk serwis wystawiło za 300zł z odesłaniem starego ;-) Audi pracuje tak jak należy nie faluje ani nie szarpie :-D


300zł to lekka przesada normalna cena 100-150 zł , ciekawe na jak długo będziesz miał spokój bo coś tak czuje ze Twoja pompa zaczęła produkcję opiłków i za nie długi czas będziesz miał powtórkę z rozrywki i będziesz narzekał znowu na ten serwis .
Jak to miało miejsce jak wcześniej sam napisałeś ze regenerowałeś już nastawnik w jednym warsztacie i stwierdziłeś ze niestety nie byli to profesjonaliści bo falowanie uspokoiło się na około 1.5 miesiąca.
Obym się mylił z dołem pompy do wymiany.
_________________
jarowlkp
 
 
MUNIOR 
Pomógł wszystkim


Silnik: 1Z
Typ: b4
Imię: mariusz
Pomógł: 222 razy
Wiek: 46
Dołączył: 16 Lip 2007
Posty: 5984
Skąd: lubelskie


Wysłany: 2018-01-11, 22:43   

jarowlkp napisał/a:
jak wcześniej sam napisałeś ze regenerowałeś już nastawnik w jednym warsztacie i stwierdziłeś ze niestety nie byli to profesjonaliści bo falowanie uspokoiło się na około 1.5 miesiąca.
Wyglada na to ze Arkadio97, nie rozumie z kąd się biorą opiłki i trzeba mu wytłumaczyć .Opiłki "Produkuje " pompa wtryskowa a dokladnie jej dolna część ,która dobrze smarowana odpowiednio tłustym paliwem robi to dopiero przy ok .300 tys przebiegu .Pompa raz "poczęstowana" zbyt suchym paliwem ,traci gładzie na elementach i "zawala "systematycznie opilkami nastawnik w dosć krótkim czasie ...a w takim przypadku nie pomoże nawet nowy nastawnik ,bo zostanie zawalony opiłkami po takim samym czasie jak każdy używany czyszczony .Należało by wymienić dół pompy na taki który opiłków nie produkuje ,co mozna łatwo stwierdzić zdejmując z takiej pompy nastawnik .Zdrowa i ładnie smarowana pompa nie ma nawet śladów opiłków w nastawniku po 300tys przebiegu .Ale to raczej rzadkie przypadki .Ot i wszystko na temat nastawnika i opiłków
_________________
Uzdrawiam zamulone szarpiące tdi na boschu i pierburgu .Diagnostyka vag i wszelkie naprawy pomp wtryskowych vp 37 z tdi i nastawników. Przerabiam w godzinę z "Boscha" nastawnik potencjometryczny na nastawnik indukcyjny .Dezaktywuję immo w sterownikach .Sprzedam tuningowany sterownik 8 i 16 bit
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce
Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: Kosmetyka pojazdów :: koło pasowe wału korbowego :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13