Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4,2.0,ABK,94r]Bicie w prawym przednim kole  
Autor Wiadomość
newerafan 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ADR
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 180
Skąd: Ostrołęka


Wysłany: 2009-08-26, 11:15   [B4,2.0,ABK,94r]Bicie w prawym przednim kole

Witam wszystkich klubowiczów mam problem z przednim prawym kołem Słyszę pod czas jazdy bicie i czasami występują drgania kierownicy co to może być ?
_________________
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
goldi j51 



Nadwozie: Avant
Imię: Jarek
Pomógł: 77 razy
Wiek: 43
Dołączył: 01 Kwi 2007
Posty: 2613
Skąd: Wrocław


Wysłany: 2009-08-26, 11:32   

Powodów może być dużo niewyważone koło, uszkodzona opona, krzywa tarcza hamulcowa jeśli bije podczas hamowania , skrzywiona felga jeśli gdzieś uderzyłeś w krawężnik stan zawieszenia ;-)
_________________
Moje autko goldi j51
http://www.audi80.pl/nowy...7892.htm#292913 a tu 80 tka
http://www.audi80.pl/nowy...emat-vt8552.htm

Jest

A4 1.9 tdi AFN 110+coś tam KM AVANT
i A4 b5 1.8 125 KM Sedan
Było audi 80 B3 1.6 PP 70KM
 
 
 
Dobry_K 
O Audi 80 wie wszystko


Nadwozie: Sedan
Imię: Dobrosław
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Lip 2007
Posty: 193
Skąd: Czestochowa


Wysłany: 2009-08-26, 12:31   

sugeruje zaczac od wywazenia kola, poza tym nalezy sprawdzic stan opony poniewaz moze byc wytarta w jednym miejscu o np.2 mm i bedzie klepac to tez jest tak samo slyszalne ale aby byla tak wytarta to byloby konieczne hamowanie z piskiem z duzej predkosci do zera. Poza tym jesli to jest ok to moze byc wywazenie albo jak pisal kolega wyzej uderzenie w kraweznik lub dziure i felga sie wygiela
_________________

 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Labiel 
Pomógł wszystkim



Nadwozie: Sedan
Imię: Rafał
Pomógł: 147 razy
Wiek: 34
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 5757
Skąd: WLKP


Wysłany: 2009-08-27, 17:18   

Dobry_K napisał/a:
poza tym nalezy sprawdzic stan opony poniewaz moze byc wytarta w jednym miejscu o np.2 mm i bedzie klepac


Jeśli wulkanizator jest kumaty to powinien momentalnie wychwycić taką usterkę.

I generalnie tak jak piszą koledzy wyżej - sprawa pierwsza i najważniejsza to jechać do wulkanizatora i wyważyć oponę. Ewentualnie potem szukać przyczyn gdzie indziej. Tylko proszę nie pisać że opony wyważałeś kilka miesięcy temu.
_________________
Jest B5
Było B3
 
 
 
woody2
Audi 80 Maniak


Typ: b3
Imię: artek
Wiek: 33
Dołączył: 20 Gru 2007
Posty: 52


Wysłany: 2009-08-30, 16:22   witam

Najlepiej zajechac na stacje diagnostyczna pojazdow i wjechac autem na trzepaki wtedy bedziesz wiedziec czy gumy na wachaczu czy innych podzespolach zawieszenia sa ok a reszta to tak jak koledzy pisza
 
 
 
SIDNEY85 
O Audi 80 wie wszystko



Silnik: ACE
Nadwozie: Sedan
Imię: Bartek
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lis 2008
Posty: 233


Wysłany: 2009-08-30, 16:36   

Jezeli nie jestes pewny czy to kolo czy cos innego zrob tak:
- podnies auto sprawdz lozysko czy nie ma za duzego luzu
- zmien kolo na zapasowke i jedz sie przejechac jezeli problem powroci to bedziesz wiedzial ze to nie kolo tylko cos w zawieszeniu.
jezeli nie powroci to znaczy ze felga opona, odpad odwaznik.
Wyeliminujesz jedno z dwoch.
Powodzenia i napisz co bylo rzyczyna.
_________________
Fuck The New Cars I'm Driving OldSchool
 
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
PawelG 
Władca pierścieni



Typ: b4
Imię: Paweł
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 06 Lut 2007
Posty: 567
Skąd: kraków


Wysłany: 2009-08-30, 16:52   

sugeruję sprawdzić łożysko - oprócz szumu może dawać objaw bicia i to całkiem silnego.

moje szlag trafił jak byłem w norwegii i całą drogę powrotną strasznie biło. po wymianie wszystko wróciło do normy.
_________________
nowości, nowości... Zaglądać- zapraszam
>>B4 1z powered by V-Tech<<
 
 
 
newerafan 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ADR
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 180
Skąd: Ostrołęka


Wysłany: 2009-09-07, 10:24   

Moim zdaniem to tarcza lub łożysko wymieniałem z dwa miechy temu Amorki wszystko zrobiłem ok oprócz tej dolewki oleju za późno się dowiedziałem i nadal puka coś na małych szczelinach lub dołkach tylko że prawa strona głośniej a lewa troszkę ciszej mam zamiar jechać na stacje diagnostyczną co proponujecie sprawdzić pierw ? bo już mnie to gnębi het czas :) i tak się wybieram i wybrać się nie mogę :-/
_________________
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
 
 
 
szantis 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Pomógł: 2 razy
Wiek: 43
Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 212


Wysłany: 2009-09-07, 22:00   

Po pierwsze sprawdzasz , czy przegub jest dokręcony do piasty, jak jest to dalej.Podnosisz na lewarek prawą stronę. Włączasz silnik zapinasz 2 bieg i puszczasz sprzęgło , obserwujesz zachowanie koła. Jak bije lecisz dalej , zdejmujesz koło , wkładasz jedną szpilkę z większą nakrętką by docisnąć tarczę i obserwujesz. Jak bije nadal ,to zdejmujesz klocki ,odpinasz jarzmo i zdejmujesz tarcze. Test powtarzasz. Jak bije nadal to zakładasz koło , opuszczasz lewarek, odkręcasz śrubę przegubu, znów w górę koło, zdejmujesz i wypinasz przegub. Jak nie bije to padnięte piasta i łożysko, jak bije to podwieszasz półośkę na pętli z drutu i znów test , Jak bije to już tylko został przegub wewnętrzny.....
_________________
ABK+ LPG + troszke gadżetów ;)
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
newerafan 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ADR
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 180
Skąd: Ostrołęka


Wysłany: 2009-09-08, 11:18   

szantis napisał/a:
Po pierwsze sprawdzasz , czy przegub jest dokręcony do piasty, jak jest to dalej.Podnosisz na lewarek prawą stronę. Włączasz silnik zapinasz 2 bieg i puszczasz sprzęgło , obserwujesz zachowanie koła. Jak bije lecisz dalej , zdejmujesz koło , wkładasz jedną szpilkę z większą nakrętką by docisnąć tarczę i obserwujesz. Jak bije nadal ,to zdejmujesz klocki ,odpinasz jarzmo i zdejmujesz tarcze. Test powtarzasz. Jak bije nadal to zakładasz koło , opuszczasz lewarek, odkręcasz śrubę przegubu, znów w górę koło, zdejmujesz i wypinasz przegub. Jak nie bije to padnięte piasta i łożysko, jak bije to podwieszasz półośkę na pętli z drutu i znów test , Jak bije to już tylko został przegub wewnętrzny.....


A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka? :-)
_________________
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
 
 
 
manq 
Audi 80 Mastach


Nadwozie: Avant
Imię: Mariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lut 2007
Posty: 137
Skąd: Sokółka


Wysłany: 2009-09-08, 19:50   

newerafan napisał/a:
A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka? :-)


na 100% nie pojedzie.śmiało...
 
 
Jarek3601 
Audi 80Spec



Silnik: AAZ
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarosław
Pomógł: 10 razy
Wiek: 30
Dołączył: 25 Gru 2008
Posty: 256
Skąd: Łomża


Wysłany: 2009-09-08, 20:06   

manq napisał/a:
newerafan napisał/a:
A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka? :-)


na 100% nie pojedzie.śmiało...


Ja w vectrze to na 5 biegu tak jechałem tyle ze był lewarek zabezpieczony żeby się nie wywrócił od drgań :mrgreen:

a moze warto by sprawdzic amorek w tym kole.
_________________

 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
newerafan 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: ADR
Nadwozie: Sedan
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 23 Kwi 2008
Posty: 180
Skąd: Ostrołęka


Wysłany: 2009-09-08, 21:16   

Jarek3601 napisał/a:
manq napisał/a:
newerafan napisał/a:
A jak postawie go na lewarku i wrzucę 2 bieg i puszczę sprzęgło to mi czasem nie zjedzie z tego lewarka? :-)


na 100% nie pojedzie.śmiało...


Ja w vectrze to na 5 biegu tak jechałem tyle ze był lewarek zabezpieczony żeby się nie wywrócił od drgań :mrgreen:

a moze warto by sprawdzic amorek w tym kole.


Amorki mają dwa miechy schsy olejowe
_________________
Plany i zmiany tylko to mam w myślach a wszyscy mówią zostaw już go!

http://www.audi80.pl/viewtopic.php?t=21104
 
 
 
enzoo 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Avant
Imię: Miro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 32
Dołączył: 28 Wrz 2007
Posty: 358
Skąd: Legnica


Wysłany: 2009-09-08, 21:53   

ja też miałem stuki i się okazało że guma na wózku wachaczu jest wytarta czy jak to się zwie podnieś i zobacz
_________________
AUDI 80 B3 1.9 113 KM - było :(
AUDI Cabrio 2.3 NG - było :(
AUDI 80 B4 Avant 1.9 1Z+ - jest :)
AUDI 80 B4 Avant 2.3 NG Quattro - było :)
AUDI A6 C5 Avant 4.2 ARS Quattro - jest :)

EGR OUT, wtryski 216, ECU AEL Munior, nastawnik HDK, pompa 11mm, GT1549S - póki co :D

Biała strzała & Dark Quattro:)
 
 
 
jarowlkp 
O Audi 80 wie wszystko


Silnik: 1Z
Imię: Jarek
Pomógł: 7 razy
Wiek: 33
Dołączył: 04 Gru 2015
Posty: 237
Skąd: Trzcianka


Wysłany: 2017-05-15, 09:19   

PawelG napisał/a:
sugeruję sprawdzić łożysko - oprócz szumu może dawać objaw bicia i to całkiem silnego.

moje szlag trafił jak byłem w norwegii i całą drogę powrotną strasznie biło. po wymianie wszystko wróciło do normy.


Panowie jak najprościej sprawdzić łożysko w przednim kole ?
_________________
jarowlkp
 
 
Andrzej Doc

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Legionowo
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

forum audi a6 hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 17