Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 ABK] Wymiana regulatora ciśnienia paliwa  
Autor Wiadomość
Ezumaru 
Audi 80Spec



Silnik: NG
Imię: Michał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 30 Mar 2007
Posty: 271
Skąd: Silesia


Wysłany: 2008-03-18, 15:44   [B4 ABK] Wymiana regulatora ciśnienia paliwa

Jako że od jakiegoś czasu niunia w ogóle nie paliła na benzynie tylko na gazie to poczytałem i doszedłem do wniosku że regulator ciśnienia paliwa skończył żywot i trzeba będzie wymienić.Za regulator Pierburg,czyli fabryka dałem 170 zł w sprawdzonym sklepie z częściami .No i wziąłem się za wymianę ;-)

Co nam będzie potrzebne :
-śrubokręty płaskie,duży i mały
-kleszcze zaciskowe
-chęć do pracy
-trochę wolnego czasu
-nowy wężyk idący od regulatora ciśnienia do przepustnicy
-nowy regulator ciśnienia paliwa

Zaczynamy od zdjęcia osłony akumulatora,"dużego gumiaka" idącego od przepływomierza do kolektora ssącego oraz łączących się z nim węży od silniczka krokowego i odmy.

Po tym zabiegu mam coś takiego :


Regulator ciśnienia wygląda tak:


A znajdziemy go na końcu listwy wtrysków od strony akumulatora:


Zdejmujemy znajdującą się na nim zawleczkę zabezpieczającą i za pomocą kleszczy zaciskowych czy czegoś co umożliwi nam dobry chwyt drania ostrożnie, ale stanowczo wyciągamy regulator z listwy(pamiętając żeby podłożyć pod regulatorem jakąś szmatkę bo będzie się lać paliwo(w małych ilościach :-P ). Po wyjęciu starego regulatora wkładamy czym prędzej nowy żeby nam całe paliwo nie wyciekło. Nowy regulator wciskamy na miejsce tak,aby zawleczka weszła na swoje miejsce bez użycia siły. Pamiętamy o wymianie wężyka idącego od regulatora do kolektora ssącego na nowy!
Po tym zabiegu ja wyczyściłem wszystkie przewody gumowe z syfu który się nazbierał:



Można też przy okazji przepłukać silniczek krokowy,ja użyłem nafty...nawet sporo syfu tam było.
Teraz montujemy wszystko tak jak było i możemy dumnie stwierdzić że mamy pieniądze za wymianę u mechanika w kieszeni <ok>


Mam nadzieje że komuś to pomoże i zaoszczędzi kłopotów.A tak na marginesie mimo wymiany regulatora niunia na benzynie dalej nie pali i muszę szukać gdzie indziej przyczyny.Na gazie chodzi wzorowo,zaś na benie-wcale,co zrobić :-P
Pozdrawiam <cieszy>
_________________
Stara szkoła lansu <=> F**k new cars, i'm driving oldschool
Nienawidzacze będą nienawidzieć ^_^
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
czarekj 
ABK specjalista


Silnik: ABK
Imię: Czarek
Pomógł: 179 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 2800
Skąd: Warszawa/Zambrów


Wysłany: 2008-03-18, 19:20   

Czy ten przepływomierz na zdjęciach jest oryginalny? Jeżeli nie to od jakiego jest motoru?
_________________
Audi 80 - beznadziejne przypadki naprawiam!
 
 
Titor 
Nowy klubowicz

Silnik: NG
Nadwozie: Sedan
Wiek: 45
Dołączył: 01 Lut 2008
Posty: 15
Skąd: Podkarpacie


Wysłany: 2008-03-18, 19:45   

Ezumaru napisał/a:
Mam nadzieje że komuś to pomoże i zaoszczędzi kłopotów.A tak na marginesie mimo wymiany regulatora niunia na benzynie dalej nie pali i muszę szukać gdzie indziej przyczyny.Na gazie chodzi wzorowo,zaś na benie-wcale,co zrobić
Pozdrawiam
_________________
Moja Coupetka <=> zapraszam do komentowania i oceniania



wlasnie przerabiam ten sam problem,sprawdz wtryskiwacz pomocniczy,na zdjeciu twojego kolektora go widac,to ten z niebieska zlaczka elektryczna,jesli nie daje benzyny to zaplon jest bardzo ciezki,czasem wrecz niemozliwy,musisz sprawdzic czy dochodzi do niego napiecie,za napiecie odpowiedzialny jest wylacznik czasowo-termiczny ktory znajduje sie w bloku lub glowicy,dokladnie nie pamietam,wkrecany jest tak samo jak czujnik temperatury i ma dwa piny,jes bodajze koloru brazowego,jesli jest padniety to,hmm kosztuje bagatela 250pln,to powinno pomoc,pozdrawiam.
_________________
Titor
 
 
maridk 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Wiek: 39
Dołączył: 02 Cze 2007
Posty: 23
Skąd: Siedlce


Wysłany: 2009-01-07, 11:25   

Z tym że nie pali wcale bez rozruchowego wtryskiwacza to troszkę przesada.
Pali ale za 3 - 4 kręceniem. Najczęściej problemem są przewody które idą do wtryskiwacza. Bywa że potrafią się ułamać lub odczepić pod wpływem czasu....

Druga bardzo ważna sprawa to niebieski (dwupinowy) czujnik temperatury dający sygnał do ECU do sterowania wtryskami. Znajdziesz go na przewodzie doprowadzającym płyn chłodniczy do bloku silnika. Nowy to koszt ok 60zł. Bierz orginał, lub przynajmniej znaną firmę.

Z pompą paliwową napewno masz wszystko wporządku?



ps. hahaha widzę ze temat już mocno nieaktualny.... no nic może komuś innemu się przyda moja odpowiedź.
 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
emo32 
Nowy klubowicz

Silnik: AAD
Nadwozie: Sedan
Imię: Emil
Dołączył: 30 Paź 2009
Posty: 2


Wysłany: 2009-10-30, 18:25   ja mam prawie taki sam problem

mam audi 80 B3 z silnikiem 2.0E samochód chodzi na benzynie . Chodzi tylko na wysokich obrotach ok 2 tys. przy puszczeniu pedału przy-spieszenia gaśnie i przy zapłonie też nie pali tylko na gazie. Znalazłem przewód który wyleciał, znajduje się przy akumulatorze i wchodzi do obudowy filtra powietrza włożyłem go i odpalił na benzynie bardzo się dusi prawie gaśnie na gazie tak samo wyciąłem ten przewód i normalnie chodzi na gazie a nie pali na benzynie.

Co to jest ?
Silnik rozregulowany

proszę pisać
 
 
 
mariusz2123 
Audi 80 Fan


Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Mariusz
Wiek: 31
Dołączył: 05 Mar 2010
Posty: 33


Wysłany: 2010-03-22, 16:09   

Panowie a jak poznac ze regulator jest do wymiany dodam ze u mnie w wezyku laczacym przepustnice z regulatorem po dluzszej jezdzie jest sporo paliwa

samochod przepala duzo pb zalewa swiece i ciezko pali nawet 20 sekund musze krecic zeby zalapal
 
 
IC69 



Silnik: AAH
Nadwozie: Avant
Imię: Irek
Pomógł: 129 razy
Wiek: 50
Dołączył: 05 Sty 2007
Posty: 3732
Skąd: ok. B-B


Wysłany: 2010-03-22, 23:15   

mariusz2123 napisał/a:
w wezyku laczacym przepustnice z regulatorem po dluzszej jezdzie jest sporo paliwa

To właśnie jest oznaka awarii regulatora.
_________________
::: AVANT 2.8 quattro :::
:arrow: http://www.audi80.pl/174-...c69-vt12985.htm
 
 
 
mlodymateo 
Nowy klubowicz


Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Mateusz
Wiek: 28
Dołączył: 04 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Lubin


Wysłany: 2010-05-27, 16:14   

Witam ja ma taki problem też że na bezynie nie pali a na gazie jakos pali.
Byłm u mechanika to po uszczelniał kable , itp kupiłem nowa gume przepwyłomierza i wtedy ladnie palił i jedzil na bezyniea teraz nieche wogole, Wymieniłem już sonde lambde filtr powietrza filltr paliwa i dalej nic i nie mam pojęcia to to jest.
_________________

 
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Kropek_Jawor
Nowy klubowicz

Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Wiek: 30
Dołączył: 01 Cze 2010
Posty: 1
Skąd: Jaswor


Wysłany: 2010-06-01, 14:43   

Witam:) mam mały problem... a mianowicie...
jak auto jest zimne to gasnie na gazie a jak juz sie rozgrzeje to chodzi normalnie tylko troszke obroty skaczą. czy moze to byc wina "rozregulowanego" gazu ??
aha i jeszcze jedno... pali tylko na benz. na LPG wcale nie odpala. To normalne??

GG: 7178352
 
 
 
krucyfix 
Nowy klubowicz

Typ: b4
Imię: piotr
Wiek: 38
Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 6
Skąd: Jelcz- Laskowice


Wysłany: 2010-12-05, 17:07   Re: ja mam prawie taki sam problem

[quote="emo32"]mam audi 80 B3 z silnikiem 2.0E samochód chodzi na benzynie . Chodzi tylko na wysokich obrotach ok 2 tys. przy puszczeniu pedału przy-spieszenia gaśnie i przy zapłonie też nie pali tylko na gazie. Znalazłem przewód który wyleciał, znajduje się przy akumulatorze i wchodzi do obudowy filtra powietrza włożyłem go i odpalił na benzynie bardzo się dusi prawie gaśnie na gazie tak samo wyciąłem ten przewód i normalnie chodzi na gazie a nie pali na benzynie.
mam ten sam silnik tylko ze zalewa swiece i niema wolnych obrotow nawet gdy odlacze silniczek krokowy. pomoze ktos?
 
 
Canibal 
Władca pierścieni



Silnik: ABT
Nadwozie: Sedan
Imię: Damian
Pomógł: 6 razy
Wiek: 35
Dołączył: 19 Sty 2008
Posty: 691
Skąd: Reda-Gdynia-Gdańsk


Wysłany: 2010-12-05, 19:55   Re: ja mam prawie taki sam problem

[quote="krucyfix"]
emo32 napisał/a:
mam audi 80 B3 z silnikiem 2.0E samochód chodzi na benzynie . Chodzi tylko na wysokich obrotach ok 2 tys. przy puszczeniu pedału przy-spieszenia gaśnie i przy zapłonie też nie pali tylko na gazie. Znalazłem przewód który wyleciał, znajduje się przy akumulatorze i wchodzi do obudowy filtra powietrza włożyłem go i odpalił na benzynie bardzo się dusi prawie gaśnie na gazie tak samo wyciąłem ten przewód i normalnie chodzi na gazie a nie pali na benzynie.
mam ten sam silnik tylko ze zalewa swiece i niema wolnych obrotow nawet gdy odlacze silniczek krokowy. pomoze ktos?


Nie ten dział
_________________
SPRZEDAM
wygluszenie maski diesel
kierownica b4
licznik b4 sedan z big benem
deske rozdzielczą
szyberdach manual sprawny
elektryka szyb przod z wiazką w drzwiach
moje b4 =]
 
 
 
monkahead 
Władca pierścieni



Silnik: ABK
Nadwozie: Sedan
Imię: Artur
Pomógł: 2 razy
Wiek: 39
Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 505
Skąd: Sosnowiec


Wysłany: 2011-02-07, 13:14   

Witam,

Mam podobny problem, w sumie nie wiem czy to wina niebieskiego czujnika ECU czy cos innego, np. regulatora cisnienia paliwa, a wiadomo nie chce wymieniac czesci tak po prostu, szkoda kasy.

Moj problem wyglada nastepujaco. Rano jak chce odpalic auto po nocnym postoju to musze zakrecic rozrusznikiem z 5-6 sekund, czasami musze lekko wcisnac pedal gazu zeby ladnie zapalil. Jak zgasze auto i chce zapalic od razu to zapala bez problemu, 1 sek i pali. Mam juz nowy aku z pradem rozruchowym 600A takze na ABK to w sam raz, wiec wykluczam raczej problem elektryki. W gumowym przewodzie dolotu nie gromadzi sie zadna maz, jedyne co to czasami w grzybku od odmy zbiera sie taka brazowa maz, mysle ze zbiera sie podczas jazdy na LPG. Jak myslicie co to moze byc?
_________________
ABK 2.0E 115KM + LPG /STAG 300-4/SCORPION MINI/MATRIX HD344/DYSZE 2.4mm
http://www.audi80.pl/b4-2...ead-vt41649.htm
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
tomek 74-35 
99% Klubowicza


Typ: b4
Imię: Tomasz
Wiek: 44
Dołączył: 26 Lut 2011
Posty: 82
Skąd: Namysłów


Wysłany: 2011-02-27, 00:13   

Witam Was.Jetem tu nowy i chciałbym zapytać Was czy nierówna praca silnika na PB i skaczące obrory na Gazie może bć przyczyną uszkodzonego regulatora ciśnienia paliwa???Miałem srzały na Gazie i mi rozwaliło obudowę filtra powietrza,ale przepływka jest OK bo gazownik mi sprawdzał,świece,przwody WN,kopułka i palec są nowe,I jeszcze jedno pytanko,czy przepływka od Opla Vectry czy Calibry będzie śmigać w ABK???
_________________
Tomek 74-35 ABK
 
 
 
pazdzioch 
Audi 80 Maniak



Silnik: ABK
Nadwozie: Avant
Imię: Karol
Wiek: 39
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 55
Skąd: Częstochowa


Wysłany: 2011-03-15, 20:09   

siema chlopaki strazaki <ok> sie podlacze do tematu, ponieważ mam podobne objawy a mianowicie czy zima czy lato moj audik z ranca pali na dotyk natomiast kiedy sie zagrzeje to juz trzeba pokrecic i jednoczesnie dodac kilka razy gazu no i jeszce jedno w gumowym przewodzie laczacym regulator z kolktorem jest paliwo czyli wnioskowac mozna ze padn iety regulator. W tym tygodniu mam zamiar wymienic owy regulator a jaki efekt bedzie oczywiscie napisze. ;-)
_________________

 
 
 
adama
[Usunięty]



Wysłany: 2011-03-16, 00:48   

mam zamiar wymienic owy regulator a jaki efekt bedzie oczywiscie napisze. kolego pazdzioch daj znac czy pomogło
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14