Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Tarcze, hamulce forum audi 80
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 1.8 PM] Zła praca silnika gdy jest nierozgrzany  
Autor Wiadomość
Getrajdo80 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Wiek: 23
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 5
Skąd: Kraków


Wysłany: 2019-10-07, 15:31   [B3 1.8 PM] Zła praca silnika gdy jest nierozgrzany

Cześć

Mam problem z moim Audi 80 B3 1.8 PM monowtrysk. Na zimnym silniku, na biegu jałowym, obroty są za niskie i falują, silnik gaśnie. w trakcie jazdy, silnik bardzo przerywa, niezależnie od obrotów. Na zimnym też ciężko pali, około 5 sekund kręcenia rozrusznikiem. Gdy się nagrzeje do około 70 stopni, problem ustaje, wszystko działa prawidłowo. Na benzynie i na gazie jest dokładnie tak samo. Wymienione świece, kopułka, palec, przewody nie mają przebicia. Przeszukałem forum, dużo poczytałem, i dużo osób mówi że problem może być w niebieskim czujniku wody, więc zabrałem się za niego. U mnie ten czujnik nie jest niebieski, jest całkiem inny. Po odłączeniu go, praca silnika się nie zmienia. Poszukałem tego czujnika na internecie i wychodzi na to, że jest to czujnik który się załącza przy konkretnej temperaturze, a nie mierzy stale temperatury. Podsyłam linka, jak ten czujnik wygląda. https://zapodaj.net/cff907dcc48ed.jpg.html ,, https://allegro.pl/oferta/czujnik-topran-vw-audi-seat-7754258440
Czy dobrze myślę że ktoś wkręcił zły czujnik? Proszę Was o radę jaki tu powinien być czujnik i co może być innym powodem złej pracy silnika.
Dzięki z góry.
  
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 163 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3788
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-10-07, 15:47   

Przy jeździe na gazie I lub II generacji ten czujnik dużo nie ma do powiedzenia. Prędzej coś z cewką albo czujnikiem halla.
I chyba ten czujnik co pokazałeś jest od załączania podgrzewacza kolektora ssącego.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Getrajdo80 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Wiek: 23
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 5
Skąd: Kraków


Wysłany: 2019-10-07, 16:19   

https://zapodaj.net/ec7003db18412.jpg.html

Ten po prawej jest od temperatury pokazywanej na liczniku, bo po odłączeniu go na liczniku nie pokazuje temperatury, więc ten po lewej to ten od temperatury do ECU, u każdego do tego czujnika idzie kostka do wpięcia, u mnie są na dwie wsuwki. Jaki tam powinien być czujnik? Wkręcany na klucz 22 i na gwint M10.
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 163 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3788
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-10-07, 17:49   

A od spodu nie masz trzeciego czujnika?
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Getrajdo80 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Wiek: 23
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 5
Skąd: Kraków


Wysłany: 2019-10-07, 19:04   

Mam, odłączyłem go na ciepłym silniku i silnik działał bez zmian, jutro go odłączę na zimnym i odpalę silnik, zobaczę jaka będzie reakcja.
 
 
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3415
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-10-08, 00:05   

Getrajdo80,
Zanim dołączysz do Polskiego Klubu Audi 80, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań.
Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje Audi 80
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
Getrajdo80 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Wiek: 23
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 5
Skąd: Kraków


Wysłany: 2019-10-08, 15:47   

Na zimę silniku także brak reakcji po odpięciu tego czujnika. Mierzyłem też jego rezystancję i w ogóle nic nie pokazuje, jakby nie było przejścia. Muszę kupić nowy czujnik.
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 251 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9122
Skąd: Zamość


Wysłany: 2019-10-08, 16:24   

Getrajdo80 napisał/a:
Mierzyłem też jego rezystancję i w ogóle nic nie pokazuje,
no jeśli tak to tylko chyba to pozostaje.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Getrajdo80 
Nowy klubowicz

Silnik: PM
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Michał
Wiek: 23
Dołączył: 07 Paź 2019
Posty: 5
Skąd: Kraków


Wysłany: Wczoraj 17:45   

Po wymianie czujnika silnik lepiej odpala ale reszta jest bez zmian, nadal źle pracuje gdy jest zimny oraz spalanie jest za duże, około 15 litrów. Gdzie szukać dalej?
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 163 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3788
Skąd: Wchsut.


Wysłany: Wczoraj 20:56   

Zobacz czy nie leje się benzyna z regulatora ciśnienia benzyny.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon


Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 12