Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B3 2.2 KV] Brak paliwa  
Autor Wiadomość
BigZ25 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Typ: b3
Nadwozie: Sedan Quattro
Imię: Dominik
Wiek: 20
Dołączył: 12 Lut 2020
Posty: 14
Skąd: Brzana


Wysłany: 2020-03-16, 18:19   [B3 2.2 KV] Brak paliwa

Witajcie
W moim Audi 90 jest instalacja LPG która jest nie sprawna i mam zamiar ją ogarnąć czyli poskładać na nowych podzespołach. Dzisiaj ją zdemontowałem - bardzo prosta instalacja z przełącznikiem i przekaźnikiem - niestety teraz auto nie odpala. Odkręciłem wtryskiwacz rozruchowy (uruchamiam go sobie ręcznie) żeby sprawdzić czy benzyna dochodzi, zakręciłem rozrusznikiem i niestety z wtryskiwacza nic nie tryska zly_

Do przekaźnika od instalacji LPG były poprowadzone dwa kable ze środka auta (fotka poniżej) a konkretnie to przedłużony przecięty zielony kabel z żółtym paskiem z instalacji elektrycznej który obstawiam że zasila pompę paliwa. Niestety ponowne złączenie tego kabla nic nie daje :(



Ktoś miał podobny problem lub wie za co odpowiedzialny jest ten przecięty kabel?
_________________
VW Golf MK2 1.3 NZ
Audi 90 Quattro Sport 2.2 KV
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 257 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9362
Skąd: Zamość


Wysłany: 2020-03-16, 18:39   

BigZ25, może pompa już dawno wyzionęła ducha - sprawdzałeś ją na krótko albo czy dostaję napięcie?
Przy takich temperaturach auto i bez wtryskiwacza rozruchowego ma zapalić a on z tego co pamiętam i tak działa dopiero gdy na dworze jest poniżej 0.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
BigZ25 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Typ: b3
Nadwozie: Sedan Quattro
Imię: Dominik
Wiek: 20
Dołączył: 12 Lut 2020
Posty: 14
Skąd: Brzana


Wysłany: 2020-03-16, 18:47   

Jeśli pompa padła to właśnie dziś po południu bo odpaliłem Audi dzisiaj około 12:00 (na benzynie) bez najmniejszego problemu przy użyciu wtryskiwacza rozruchowego który uruchamiam ręcznie. Potem zabrałem się za usuwanie elektrycznej części instalacji LPG i już nie zapalił. Nie sprawdzałem pompy czy dostaje napięcie bo szczerze nie mam pojęcia jak się do tego zabrać. Gdzie ona jest? Bo zbiornik to wiem że zaraz za kanapą :-D
_________________
VW Golf MK2 1.3 NZ
Audi 90 Quattro Sport 2.2 KV
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 257 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 9362
Skąd: Zamość


Wysłany: 2020-03-16, 18:55   

BigZ25 napisał/a:
Gdzie ona jest?
powinna być pod podłogą w okolicy tylnego prawego koła
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
BigZ25 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Typ: b3
Nadwozie: Sedan Quattro
Imię: Dominik
Wiek: 20
Dołączył: 12 Lut 2020
Posty: 14
Skąd: Brzana


Wysłany: 2020-03-16, 22:02   

OK, będę szukał. Gdyby okazało się że nie dostaje zasilania to mogę chamsko podpiąć ją na krótko bezpośrednio do akumulatora?

[ Dodano: 2020-03-17, 19:36 ]
Zlokalizowałem pompę - była pod samochodem z tyłu po lewej stronie. Podpoiłem ją na krótko do drugiego akumulatora i samochód odpalił bez problemu.

Zmierzyłem napięcie na kablach od pompy paliwa podczas kręcenia rozrusznikiem i coś jest nie tak bo raz pokazało mi 9.7V a za drugim podejściem 0.36V może przeczyszczenie wtyczek pomoże.

Podeśle ktoś schemat elektryczny zasilania pompy paliwa?
_________________
VW Golf MK2 1.3 NZ
Audi 90 Quattro Sport 2.2 KV
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 167 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3872
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2020-03-17, 19:51   

http://www.autolib.diakom...GRAMS/fig04.pdf
Część B15 i C15 po prostu wychodzi z kostki H pod skrzynką bezpieczników/przekaźników pin 87F i leci chyba już bez żadnych kostek po drodze na tył (ale musiałbym wygrzebać gdzieś książkę z fabrycznymi schematami aby sprawdzić). Tutaj masz opis kostek pod skrzynką: https://www.fotosik.pl/zdjecie/07a9285cb9bbaf96


Zobacz jakie masz napięcie na tym złączeniu po LPG bo może ze skrzynki przekaźników nie wychodzi dobre napięcie.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
BigZ25 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Typ: b3
Nadwozie: Sedan Quattro
Imię: Dominik
Wiek: 20
Dołączył: 12 Lut 2020
Posty: 14
Skąd: Brzana


Wysłany: 2020-03-19, 20:32   

Sprawdziłem napięcie na kablu 87F (zielono-żółty) wychodzącym ze skrzynki bezpieczników/przekaźników i jest 0V.

Możliwe że padł przekaźnik? Jak go sprawdzić?
_________________
VW Golf MK2 1.3 NZ
Audi 90 Quattro Sport 2.2 KV
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 167 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3872
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2020-03-19, 23:40   

Możesz go wyjąć zdjąć pokrywkę wsadzić bez niej na miejsce i patrzeć czy będzie się styk złączał po włączeniu zapłonu albo kręceniu rozrusznikiem. A jak nie będzie się sam stykał to możesz zewrzeć jego styki palcem i nawet bez zapłonu pompa powinna wystartować.
Bez rozbierania przekaźnika możesz po jego wyjęciu wziąć kawałek kabla i złączyć styki 48 i 52 (albo 62 bo nie wyraźnie widać na schemacie) i pompa powinna się włączyć jeśli się nie włączy to sprawdzasz czy masz plus na 48 jak nie masz to problem jest wewnątrz skrzynki jeśli masz tam plus i pompa nie startuje to sprawdzasz czy jest plusa na tym zielono-żółtym jak nie ma to też problem ze skrzynką jak jest to problem z kablem idącym na tył ale raczej to można wykluczyć jak nie miałeś wcale zasilania z przekaźnikiem a byłby stały plus.

Co do sprawdzenia czy jest wysterowanie tego przekaźnika to nie wiem czy przy wczesnym elektronicznym wtrysku bez komputerów nie idzie prosto do niego sygnał obrotów i wbudowana w niego elektronika decyduje czy pompa ma pracować.

Może wcześniej ktoś zrobił zasilanie po zapłonie ze sterownika LPG z pominięciem oryginalnego przekaźnika.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
Administracja

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 6537
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Konto Google: Tak
Zlot Audi80.pl: 2020r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Klub Audi 80
BigZ25 
Nowy klubowicz


Silnik: KV
Typ: b3
Nadwozie: Sedan Quattro
Imię: Dominik
Wiek: 20
Dołączył: 12 Lut 2020
Posty: 14
Skąd: Brzana


Wysłany: 2020-03-20, 19:12   

Przekaźnik uszkodzony na 100%. Podpoiłem + z akumulatora pod pin 52 i pompka zaczęła działać. Rozebrałem przekaźnik i wsadziłem w skrzynkę, druga osoba kręciła rozrusznikiem a przekaźnik ani drgnie - jak mu się przyjrzałem to zobaczyłem że taki jeden cienki drucik jest urwany.

Polecacie kupić używany oryginał czy nowy zamiennik?
_________________
VW Golf MK2 1.3 NZ
Audi 90 Quattro Sport 2.2 KV
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 14