Strona główna



 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Sklep online samochodowych OC/AC WRC. Części samochodowe SklepOpon.com – opony i felgi Audi 80 forum Tarcze, hamulce forum audi 80
MOTONET
Części online
Kup OC/AC
Regeneracja
turbosprężarki
Pompy,
przepływomierze
SklepOpon.com
opony i felgi
Naprawa
wgnieceń
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[B4 2.3 NG] Audi 80 b4 2.3 montaż sterownika wtrysków  
Autor Wiadomość
Krzysiekng80br 
Nowy klubowicz

Silnik: NG
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek ng80b4
Dołączył: 22 Kwi 2019
Posty: 1


Wysłany: 2019-04-22, 23:03   [B4 2.3 NG] Audi 80 b4 2.3 montaż sterownika wtrysków

Witam jestem tu nowy. Piszę w sprawie montażu listwy wtryskiwaczy elektrycznych czy jest możliwość postawienia sterownika i wiązki z innego silnika z takowym sterowaniem paliwa.
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
Krzysiek 84 



Silnik: 1Z
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Krzysiek
Pomógł: 108 razy
Wiek: 35
Dołączył: 03 Cze 2010
Posty: 3304
Skąd: Olecko


Wysłany: 2019-04-22, 23:23   

Krzysiekng80br,
Zanim dołączysz do Polskiego Klubu Audi 80, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań.
Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje Audi 80


Popraw temat w tym wątku , bo sam opis
Cytat:
Audi 80 b4 2.3
nic tu nie wnosi.
_________________
1Z (Bosch juz zakończył karierę dzięki Muniorowi)

Cichociemny Zetor

Jak B4 to tylko w TDI.

[ Avant TDI ] jako auto do codziennego użytkowania
 
 
 
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 163 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3724
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-04-23, 09:55   

Z tego co się orientowałem to co najwyżej z wczesnych VW transporterów T4 2.5 może by coś podeszło elektrycznie, późniejsze miały już czujnik indukcyjny na wale i trzeba by do tego dorzucić tarczę na wał i pewnie też wsadzić aparat zapłonowy z jednym wycięciem na tarczy halla zamiast czterech.
Pewnie też by listwa wtryskowa podeszła na rozstaw otworów tylko nie wiem jak na wysokość czy by się zmieściła.
Do tego pewnie T4ka ma inną przepustnicę, która nie będzie pasować p&p i dobrze by było ją włożyć bo tam jest potencjometryczny czujnik kąta otwarcia.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
kamil199x 
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Bielsko


Wysłany: 2019-04-30, 06:47   

mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo (ale o tym osobny wątek niedługo). Teraz tak, pamietaj jedno, T4 miało dwa rodzaje zasilania wtryskowe, DIGIFANT (motor AAF i ACU) i SIMOS (AET, AVT, APL) Najleosza jest listwa wtryskowa z układu SIMOS ponieważ jest aluminiowa, i pasuje po przeróbce stopek, DIGIFANT ma plastikową listwę w zabudowie. Mając pojęcie, i rozpiske pinów steronika ECU i ZAPŁONU w 2,3 jesteś w stanie zrobić do nawet na EMU, jednak chcąc mieć serie bądź ciut więcej polecam DEC okok napewno jest to łatwiej wystroić niż archaicznego DIGIFANTA, ponieważ na garaż wjechało ABK które będzie postawione na innym sterowniku, łacznie ze zmianą wtrysków kilku rzeczy, i spokojnie myśle ze te 130KM zrobie łącznie ze zwiększeniem momentu.

Na zestawie k jet killers, postawiłem na chwile obecną 4 motory 2,3 , piąta stoi na placu z zestawem w pudle, potem wpada wyzej wspomniane ABK i konwersja w silniku 6A.

U siebie również mam złożone EFI w 2,3.
Moc w górę, moment poszedł znacznie do góry, na każdym biegu od dołu czuć że silnik jedzie jak należy. Po takim zabiegu daje Ci gwarancję że jesteś zadowolony z samochodu. gubi sie problem z montażem instalacji LPG, samochód mniej pali i zawstydza nie jedno nowe auto spod świateł :) zawstydzonyy_

ponadto, listwa wtryskowa to nie problem jeżeli masz kogoś kto potrafi spwać tigiem bo wtedy możesz zrobić takiego customa na własną ręke :)

Idąc tropem T4 to wszystko pasuje pod NG łącznie ze ssakiem i wydechowym bo sam czekam na odbiór kolektora wydechowego który jest robiony z t4 pod NG.....

Także, daj sobie spokój z DIGIFANTEM , bo moim zdaniem szkoda zachodu, zwłaszcza, że i taki motor robiłem, 2,3 na digi z T4. bo już piszac napisze to o czym zapomina wiekszość, :/ założenie to najmniejszy problem , pamietaj, że każdy motor indywidualnie dostał w fabryce mapę paliwa i osobne parametry, które np w 2,3 nie będą działać, i trzeba wszystko stroić od nowa, i o ile po montażu , DEC, DET, EMU, i układu stand alone , to żaden problem, bo np do strojenia DEC wystarczy umieć czytać i któś z sondą szerokopasmową oraz AFR, o tyle w digi nikt już nie chce grzebać , Bo ostatecznie 2,3 na digi skończyło na innym sterowniku , zostało wystrojone i bije na łeb na szyje wiekszość aut :) A mówiąc szczerze. Modyfikacje są zależne w tym silniku od głębokości portfela.......

P.s, dużo opisuje na fejsbukowej grupie Audi80 :)
 
 
Krzysztof

Nadwozie: Sedan
Silnik: ABK
Napęd: Quattro
Rok: 1993
Skrzynia: Manual
Dołączył: 4 wrze 1998
Posty: 4537
Kliknij tutaj ----------->
Naprawa auta: Tak
Nowe auto?: Nie
Promocja A80: --------->
Zlot Audi80.pl: 2019r
Zmiana oleju 1 rok: Tak
Skąd: Warszawa
maciek889 
Od zawsze na forum


Nadwozie: Sedan
Imię: Maciej
Pomógł: 163 razy
Wiek: 33
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 3724
Skąd: Wchsut.


Wysłany: 2019-04-30, 10:48   

kamil199x napisał/a:
mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo
Ten z ottomotive też ma mapsensor który obsłuży nadciśnienie a DET3 chyba nie ma dużo więcej opcji aby opłacało się przerzucać.
_________________
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
 
 
kamil199x 
Audi 80 Fan


Silnik: NG
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Kamil
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 15 Mar 2016
Posty: 30
Skąd: Bielsko


Wysłany: 2019-04-30, 11:13   

maciek889 napisał/a:
kamil199x napisał/a:
mam złożony elektroniczny wtrysk na tzw "świni" z ottomotive plan za niedługo to DET3+ bo prawdopodobnie wjedzie turbo
Ten z ottomotive też ma mapsensor który obsłuży nadciśnienie a DET3 chyba nie ma dużo więcej opcji aby opłacało się przerzucać.



tak, ale na DET3+ można bardziej dograć mapę zapłonu, i ma dwa wyjscia na sterowanie zaworem wolnych obrotów i zaworem turbiny, :-D nic jeszcze nie jest pewne, bedzie więcej to moze nie det a vems albo ee3+
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




forum audi a6 hamulce Testy opon
forum audi 80

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6 :: forum bmw :: AZ Auto Serwis :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Nagrania lektorskie - cennik. ::
:: SklepOpon.com - opony i felgi :: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 11