Strona główna


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Opony samochodowe Audi 80 Opony samochodowe Felgi Audi 80 OC/AC części audi 80.pl WRC. Części samochodowe Tarcze, hamulce forum audi 80
Opony, rabat
Audi 80
Opony
samochodowe
Felgi i opony
Audi
Kup OC/AC
Części samochodowe
Pompy,
przepływomierze
Układy hamulcowe Sprawdź VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[Coupe 2.6 ABC automat) problem z obrotami silnika.  
Autor Wiadomość
Daro_GST 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: b4
Nadwozie: Coupe
Imię: Darek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 52
Skąd: Kętrzyn


Wysłany: 2020-01-20, 22:16   

miron72 napisał/a:
A rozbierałeś w nim dolot?


Robiłem ostatnio uszczelki pod głowicami i przy okazji rozebrałem i uszczelniłem cały dolot oraz wyczyściłem przepustnicę. Kolektor mam starego typu i ktoś już wyrzucił ten element co pęka. Przed remontem było to samo.

Jarewa napisał/a:
Odepnij na jałowym. To jest zawór biegu jałowego wiec nie ma efektu pamięci po odpięciu przejdzie w tryb jałowy... I wtedy pomachaj gazem czy masz stabilniejsze 1000-2000


Myślalem, że zgaśnie, ale sprawdzę, tak jak mówisz.

[ Dodano: 2020-01-20, 22:19 ]
miron72 napisał/a:
I powiedzmy, że ruszysz przepustnicą tak, że tylko stycznik pyknie(wiadomo, że podczas pracy silnika mizerne szanse, byto usłyszeć pod maską ale na czuja) i kica na 2000 rpm?


Tak.
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 222 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7755
Skąd: Głogów


Wysłany: 2020-01-20, 22:21   

Nie powinno zgasnąć będzie miał mniej niż jałowe (zawór nie zamyka się 100% po odpięciu) i nadal powinien pracować. A jakby zgasł to to co myślałeś...
_________________
Moje OOOO
 
 
Daro_GST 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: b4
Nadwozie: Coupe
Imię: Darek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 52
Skąd: Kętrzyn


Wysłany: 2020-01-22, 17:12   

Jest trochę inaczej niż mówiłem, ale zobaczcie sami. Operacja wyglądała tak, ze powolutku wciskałem gaz aż do momentu gdy zaczynaja podnosić się obroty później trzymałem gaz w tym samym położeniu.

https://youtu.be/jrvBK3OlOZo - z krokowcem

https://youtu.be/9KiYihlhN_E - bez korkowca
 
 
PieterB 



Silnik: ABK
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Piotr
Pomógł: 257 razy
Wiek: 45
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 10172
Skąd: Zamość


Wysłany: 2020-01-22, 18:04   

Nie znam za bardzo abc bo nie miałem z nim za dużo do czynienia jak i z innymi v6 z audi. Ale powiem tak ostatnio koledze robiłem kilka rzeczy przy abc właśnie, między innymi regulowałem lpg ale czegoś takiego to u niego nie było.
Moi zdaniem dużo by tu dane z vaga pomogły w ustaleniu przyczyny.
_________________
Ustawianie zapłonu w abk
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach - pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Moja Audiana

...a tak w ogóle to dżentelmeni nie rozmawiają o Topranie ;) - miron72
 
 
Jarewa 


Silnik: ABT
Typ: b4
Nadwozie: Sedan
Imię: Jarek
Pomógł: 222 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 7755
Skąd: Głogów


Wysłany: 2020-01-22, 20:04   

Daro_GST napisał/a:
Jest trochę inaczej niż mówiłem


To nie jest trochę.... Na dzień dobry adaptacja grupa wykonać..


Duzo informacji

https://www.audi80.pl/a6-...26l-vt67831.htm
_________________
Moje OOOO
 
 
Daro_GST 
Audi 80 Maniak


Silnik: ABC
Typ: b4
Nadwozie: Coupe
Imię: Darek
Wiek: 32
Dołączył: 08 Kwi 2013
Posty: 52
Skąd: Kętrzyn


Wysłany: 2020-01-25, 20:38   

Mam Viakena 505, ale nim to chyba dużo nie zdziałam.
 
 
miron72 
Władca pierścieni


Silnik: PS
Typ: b3
Nadwozie: Sedan
Imię: Mirek
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2007
Posty: 552
Skąd: TOS


Wysłany: 2020-03-02, 10:56   

Tak dla ciekawości jeżeli kogoś to nurtowało -obroty silnika 2.6 przy najwyższym przełożeniu automatycznej skrzyni biegów podczas jazdy.

W moim C4 avant na oponach 205 bez najmniejszego problemu mogę na trasie utrzymywać się w zakresie 1500-1600rpm. Sam byłem ciekaw, bo niezbyt się temu przyglądam, a do tego z zasady jeżdżę intensywniej.
Nawet jeżeli jest teren lekko pagórkowaty da się tak jechać, skrzynia czasem redukuje ale zaraz wraca na ostatni bieg. Oczywiście o ile nie zaczniemy deptać do dołu, bo u mnie to oznacza zmiana nastawów w skrzyni(ma swój rozumek) i przejście w bardziej agresywny tryb.
Ale jest to możliwe i absolutnie nie jest problemem. Po mieście również ale oczywiście miasto wymusza bardziej szarpany styl jazdy.
Mało tego, można zejść niżej. Można się snuć okazjonalnie z 1300-1400rpm na najwyższym biegu ale to już po równym i nieco już uwagi to absorbuje.
_________________
A6C4 2.6 avant, A4B5 ADR avant
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime



Akumulatory samochodowe Audi 80

Kierownica skóra, dywaniki hamulce Testy opon

Zaprzyjaźnione serwisy
:: Forum Audi A6, A7 :: forum bmw :: Tarcze hamulcowe Audi :: Klocki hamulcowe Audi :: Jingle, radio, lektor ::
:: koło pasowe wału korbowego :: Felgi aluminiowe Audi - AluShop.pl :: pompa wody ::
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 14